Dara Grujic

Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik
Dara Grujic er en av 24 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Dara Grujic

Strukturert og god

En god og strukturert lege. Flink til å henvise til spesialister, og rask til å ordne time når det er nødvendig. Trolig den eneste helsetjenesten jeg har opplevd der jeg ikke har måttet vente unødig lenge.

Det er også flinke folk på lab og resepsjon, som gjør totalopplevelsen bedre.

Setter pris på en lege som er så effektiv.

Tar meg alltid på alvor

Dara er alltid imøtekommende og tar meg på alvor. Får alltid hjelpen eg trenger hos henne, og er veldig fornøyd med henne som fastlege. Anbefaler henne på det sterkeste.

Helt ok

Jeg har hatt Dara siden jeg flyttet til Gjøvik, og hun har hjulpet meg med å finne diagnoser på problemer jeg har hatt over lengre tid. Hun er litt vanskelig å forstå, og mange ganger føler jeg at vi ikke får til en god dialog oss mellom.

Hun har vært dårlig å følge opp på ulike områder, og jeg føler at med en gang det ikke var flere undersøkelser å gjøre var det helt stopp. Det virker også som at hun noen ganger stresser med å få timen ferdig og sende deg avgårde.

Hyggelig og flink kvinne

Jeg har i min studietid på 4 år vært hos en annen og byttet til Dara etter ett år først og fremst på grunn av beliggenhet, men ellers var det en god oppgradering for meg. Hun tar meg seriøst og prater på en hyggelig måte som gjør det til en glede å komme innom kontoret. Anbefaler henne på det sterkeste.

Profesjonell spesialist i god atmosfære

Hele familien har brukt Dr.Grujic siden hun startet på Sentrum Legesenter, og vi får alltid den hjelpen vi trenger. Hun bryr seg oppriktig om pasientene sine og følger opp avtaler. Kunnskapsrik og presis. Sjelden forsinket! Hvis det ikke er ledig blir vi tilbydt time hos turnuslege, tlfavtale eller internett konsultasjon. Proffe medarbeidere og flotte lokaler.