Dara Grujic

Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik
Dara Grujic er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Dara Grujic

Helt ok

Jeg har hatt Dara siden jeg flyttet til Gjøvik, og hun har hjulpet meg med å finne diagnoser på problemer jeg har hatt over lengre tid. Hun er litt vanskelig å forstå, og mange ganger føler jeg at vi ikke får til en god dialog oss mellom.

Hun har vært dårlig å følge opp på ulike områder, og jeg føler at med en gang det ikke var flere undersøkelser å gjøre var det helt stopp. Det virker også som at hun noen ganger stresser med å få timen ferdig og sende deg avgårde.

Hyggelig og flink kvinne

Jeg har i min studietid på 4 år vært hos en annen og byttet til Dara etter ett år først og fremst på grunn av beliggenhet, men ellers var det en god oppgradering for meg. Hun tar meg seriøst og prater på en hyggelig måte som gjør det til en glede å komme innom kontoret. Anbefaler henne på det sterkeste.

Profesjonell spesialist i god atmosfære

Hele familien har brukt Dr.Grujic siden hun startet på Sentrum Legesenter, og vi får alltid den hjelpen vi trenger. Hun bryr seg oppriktig om pasientene sine og følger opp avtaler. Kunnskapsrik og presis. Sjelden forsinket! Hvis det ikke er ledig blir vi tilbydt time hos turnuslege, tlfavtale eller internett konsultasjon. Proffe medarbeidere og flotte lokaler.

den beste legen jeg har hatt

veldig forståelsefull og tillitsvekkende, tok seg god tid og hadde evne til å skille mellom av og til uviktige og viktige opplysninger som feks utdaterte opplysninger i gammel journal vs direkte oppdatert informasjon fra pasient, forstod kanskje litt mer enn hva hun gav uttrykk for

Sådär...

Får ikke inntrykk av at legen faktisk hører etter. Ganske kjapp med teorier om diagnose, men ikke åpen får å diskutere disse da diagnosene oppleves som lite aktuelle for opplevde symptomer. Gjennomfører siste behandling og vurderer bytte av lege.

Det er smart og delt og effektiv i sitt arbeid

Det er en veldig fin lege
Håndteringen av pasienten er veldig bra
Jeg er veldig, veldig fornøyd med dem
Det er smart og delt og effektiv i sitt arbeid

Kjedelig møte

Har hatt èn time hos denne legen og tror det blir med den ene.Veldig brysk og med en spiss tunge. Jeg var der for å få et skjema,men fikk beskjed om at jeg burde forberedt meg bedre og at timen ikke kunne brukes til å finne det.Hun hadde andre pasienter som ventet fikk jeg beskjed om. Kort fortalt en lite hyggelig opplevelse som endte med at jeg gikk gråtende ut. Kommer ikke tilbake.

En god lege

Hun er noe lavmælt og litt forsiktig, men ellers er hun god og ganske grundig. Hos min forrige fastlege kom jeg til slutt ingen vei, men nå har jeg fått tre henvisninger til spesialister. Noen ting kunne selvfølgelig vært bedre, men alt i alt er hun en god lege.

Trur hun vet..

Mitt første møte med denne legen var nå for over et halvt år siden. Jeg følte meg værre da jeg gikk derfra enn da jeg kom, noe jeg også påpekte. Hun tok seg mer tid til å lytte til meg gangene etter, men kjemien er der bare ikke. Min forrige lege fra før jeg flyttet til Gjøvik var helt fantastisk. Der ble jeg hørt, hadde samtaler med en person (legen) som var åpen og bød på menneskelighet og tilstedeværelse.

Prøvd, men passer ikke for meg.

Snill dame, men litt "knapp", følte jeg pga språkproblemer, jeg forstod ho ikke helt.
Men tror egentlig ho er ganske imøtekommende. :)

Ikke akkurat den beste legen jeg har hatt

Første møte med legen var på sett og vis ok, men veldig stille, og hun hadde veldig dårlig tid, og sa jeg maks kunne ta opp 2 ting på samme legetime. Andre møte var heller ikke noe bedre og jeg tviler på det blir noe 3 møte med denne legen.