Irina Halgunset

Autorisasjon (2007)

Irina Halgunset er en av 10 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Irina Halgunset

Usympatisk

Byttet til denne legen da hun var den eneste som hadde ledig plass. Bestilte legetime for spesifisert blodprøver (kontroll etter fødsel), møtte opp til timen og fikk da beskjed om ingen sykepleier tilstede, måtte da allikevel betale 260kr for ingenting.
Hadde kjøpt livsforsikring og fikk beskjed fra legekontoret om underskrift av papir, det var ikke noe å skrive under fikk bare beskjed om at jeg måtte få overført tidligere journal, kunne blitt ringt istedenfor å møte opp for dette og igjen betale 260kr!
I tillegg veldig usympatisk og lite forståelsesfull.

Ubrukelig

Total uinteressert i andre enn seg selv. Gidder ikke høre. Svarer du imot på noe hun har misforstått så hever hun stemmen og skriker ut

hjalp meg med å bli kvitt urinsyregikt!

hun er alltid blid mot meg,og sykesøster som je har mest kontakt med er flink til å ta blodprøver,og trivelig? Har hatt no problem med å få riktig medesin gjennom hjemmehjelpen-men føler vel at ikke alle er like seriøse,og gir litt vel mye av skylda på Irina-je liker ikke Vitus je!!!

Punktlig og flink

Setter stor pris på at jeg alltid kommer inn til avtalt tidspunkt! Hun henviser gjerne til spesialister ved behov. Relativt enkelt å komme gjennom på telefon, man blir ikke satt i lang kø.

Slapp,treg,skjønner ikke norsk

Ingen evne til og sette sammen en samtale. Skriver ned ting ,men det du sier stemmer ikke med det hun skriver. Følger ikke opp med andre instanser som nav og dps.