Irina Halgunset

Torvet Legekontor.
Storgata 34 2831 Raufoss
Irina Halgunset er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Irina Halgunset

Jeg forstår ikke den legen...

Jeg er misfornøyd. Selv om vi snakket på morsmål språket - russisk hadde jeg mange misforståelser. Ja, hun er snill, tar telefonen alltid, har ikke kø. Men forklarer hun dårlig.
Anbefaler ingen å bruke denne legen.

Frekk kontordame og dårlig responstid telefon

Har vært her to ganger nå. Men da jeg fikk beskjed av sekreteren at jeg måtte slutte på medisin, og heller begynne å meditere da jeg har hjertebank fikk jeg nok.

Anbefaler ingen å bruke denne legen.

Noen dager tar de heller ikke telefonen

Dårlig legesenter

Jeg byttet lege ifbm flytting. Er ytterst sjelden hos legen. Her har jeg også vært kun to ganger og det er egentlig to ganger for mye.
De tar aldri telefonen, får svar først etter 10-11 forsøk.
Da jeg var der skulle jeg få svar på prøvene via post. Aldri hørt noen ting. Sekretæren er et lite trivelig menneske som tror hun er lege selv og er småfrekk om man lurer på noe.

Nå er jeg gravid og må antageligvis gå litt mer til lege, så nå har jeg byttet.

Toppservice!!!

Topp service!!! Irina og Nina blide og kosete-du er en russisk prinsessa,sjøl om du sier;do må slotte og røyke, til meg hver gang!?! Har akkurat begynt å røyke igjen etter en lungebettenelse,og ingen kan ta blodprøve som Nina,takk,siden je må det ganske ofte-je skal prøve å røyke mindre,spise sunnere og trene i sollyset,som dere anbefaler-det er jo dere som er ekspertene,men je ser dere jo til blodprøvene uansett.

Ei som forstår når hun blir godt kjent med deg ,

Ikke verdens beste lege- men finnes det?? Hun forstår og er ei flott dame :-) Både hun og Nina som jobber i reseptsjonen :D Digger dere begge to :-)
Klem fra NN

Jeg har intet å utsette.

Er innflytter og har brukt henne i drøyt.2 år når jeg er i Norge,og har intet og utsette.
Hun har derimot hjulpet meg hver gang jeg reiser til Afrika, og forstår alle problemene som kan oppstå der!
Sekreteren like så. Blid og hjelpsom!

verste legen!!

Jeg flyttet til raufoss og valgte henne som lege helt tilfeldig. Var der en gang og det var mer enn nok! For ei dame!! Jeg hadde et barn med falsk krupp, ørebetennelse osv osv... eneste hun snakket på var ting som IKKE hadde noe med oss og gjøre.. kontordama slang spydige kommentarer som "herregud det er vel mødrene sin skyld at unga blir så syke vel!" Jeg ble sjokkert! Ikke skjønner halgunset særlig mye norsk heller så hva hun gjør som lege her fatter jeg ikke. Vi fikk heldigvis hjelp på legevakta, men kan si jeg skvatt da jeg så kontordama jobber på legevakta også!

Brysk "russer"

med "Norsktolkning" / hjelp fra ( resepsjonist / hun er sykepleier ) - for å få virksomheten til å gå.
Virker som hun har gjort seg opp mening på forhånd/evt. hopper til en konklusjon "fort".

Var dette en episode av skjult kamera?

Måtte bytte fastlege pga flytting og valgte denne legen helt tilfeldig. Så omtaler om henne her, men valgte å gå med "et åpent sinn" da jeg vet at folk kan skrive mye rart når de ikke får det som de vil.
Nå har jeg vært hos henne og jeg har også byttet henne bort som fastlege! Det er første gang jeg nærmest måtte krangle meg til en henvisning fra en lege. Jeg var helt sjokkert da hun tok meg med ut til resepsjonisten og forklarte hva jeg ville og resepsjonisten måtte nærmset overtale legen til å gi meg det (hun refererte til "slik andre pasienter hadde fått vet du"). Jeg endte med å snakke mest med resepsjonisten som attpåtil slengte noen stygge kommentarer om den legen jeg ønsket henvisning til.
Nei takke meg til for en lite hyggelig opplevelse. Det er nesten så jeg lurer på om hun virkelig er lege eller ikke. Kunne ikke se diplomaet hennes noe sted...
I tillegg tok det meg lang tid å få kontakt på telefon. Jeg fikk svar den 8.gangen!

En gang hos henne er en gang for mye.

Jeg besøkte henne en gang, og byttet fastlege umiddelbart.
Hun tar deg overhode ikke på alvor. Ubrukelig som lege i alle fall.

Svært skuffet.

Legen er lite empatisk, ukonsentrert og med lite kunnskap. Hun forstår knapt nok hva man sier. Legesekretæren fremstår som hun selv er lege og blander seg oppi ting hun ikke har noe med!

Jeg er godt fornøyd

Litt språkproblemer, men jeg synes denne legen er bra, tok seg tid og hadde god kunnskap.

Dårlig på kommunikasjon

Desverre er det dårlig språk som gjør at kommunikasjonen blir dårlig. Ofte føler jeg at jeg som pasient må forklare og informere legen. Jeg ønsker vurdering og hjelp da jeg først er der men oppfatter det som vanskelig. Jeg sitter ofte igjen som ett større spørsmålstegn enn før jeg gikk inn. Oppfatter at hun er faglig god i noen få kategorier. Jeg anbefaler ikke denne legen,om du ikke har god tålmodighet og vil ha hjelp :) Hyggelig resepsjonist, men stusselig kontor ..

Dårlig lege

Dette er en lege som på ingen måte tar deg på alvor. Hun er mer interessert i å "selge" tabletter enn å lytte til pasienten.
Trenger du fastlege. Ikke velg henne.
Har du henne som fastlege. Bytt så fort som mulig.

Bra lege.

Kan bli litt språkproblemer, og virker litt stresset.

Raufoss

Useriøs. Virker som hun ikke vil eller har nok tid til å sjekke det du kommer for. Må settes opp på flere timer istedenfor å bare få sjekket alt når du er der.

Den værste legen jeg har hatt

En lege som ser ut til å ha tatt utdanningen sin gjennom postordre i Russland.
Utrolig dårlig pasientkontakt, lite enmpati og kunnskap, og i tillegg har hun en sekretær som slarver om andre pasienter..styr unna

Lege?

Total mangel på kunnskap og sosiale egenskaper.