Irina Halgunset

Torvet Legekontor. Kvinne, 59 år

Autorisert2007
Ledige plasser 30 av 850
Vil du bytte til denne fastlegen?

Torvet Legekontor.

Storgata 34 2831 Raufoss
Irina Halgunset er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Irina Halgunset

Jeg forstår ikke den legen...

Jeg er misfornøyd. Selv om vi snakket på morsmål språket - russisk hadde jeg mange misforståelser. Ja, hun er snill, tar telefonen alltid, har ikke kø. Men forklarer hun dårlig.
Anbefaler ingen å bruke denne legen.

Frekk kontordame og dårlig responstid telefon

Har vært her to ganger nå. Men da jeg fikk beskjed av sekreteren at jeg måtte slutte på medisin, og heller begynne å meditere da jeg har hjertebank fikk jeg nok.

Anbefaler ingen å bruke denne legen.

Noen dager tar de heller ikke telefonen

Dårlig legesenter

Jeg byttet lege ifbm flytting. Er ytterst sjelden hos legen. Her har jeg også vært kun to ganger og det er egentlig to ganger for mye.
De tar aldri telefonen, får svar først etter 10-11 forsøk.
Da jeg var der skulle jeg få svar på prøvene via post. Aldri hørt noen ting. Sekretæren er et lite trivelig menneske som tror hun er lege selv og er småfrekk om man lurer på noe.

Nå er jeg gravid og må antageligvis gå litt mer til lege, så nå har jeg byttet.

Toppservice!!!

Topp service!!! Irina og Nina blide og kosete-du er en russisk prinsessa,sjøl om du sier;do må slotte og røyke, til meg hver gang!?! Har akkurat begynt å røyke igjen etter en lungebettenelse,og ingen kan ta blodprøve som Nina,takk,siden je må det ganske ofte-je skal prøve å røyke mindre,spise sunnere og trene i sollyset,som dere anbefaler-det er jo dere som er ekspertene,men je ser dere jo til blodprøvene uansett.

Ei som forstår når hun blir godt kjent med deg ,

Ikke verdens beste lege- men finnes det?? Hun forstår og er ei flott dame :-) Både hun og Nina som jobber i reseptsjonen :D Digger dere begge to :-)
Klem fra NN