Marit Hegde

Fagernes Legesenter

1983

Fagernes Legesenter Telefonnummer61 35 98 8861 35 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Garlivegen 20 2900 Fagernes
Marit Hegde er en av 9 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Marit Hegde

Trygg og kunnskapsrik. Lytter til pasienten.

Setter seg inn i pasientens situasjon, lytter , følger opp resultat av prøver og orienterer pasienten raskt hvis noe er galt.
Rask til å henvise til spesialist.
Hun har vært min fastlege i 15 år og jeg har full tillit til henne.

Kunnskapsrik og hjelpsom

Gir stor trygghet og lytter godt til pasienten. Engasjert og stor stå på vilje. Engasjert langt utover det vanlige. Topp lege og et stort medmenneske!!

Grei til enkle diagnoser

Doktoren følger bra opp somatiske diagnoser, men hun henviser ikke videre selv om hun er usikker på hva som er galt. Erfaring med at man må mase for å komme videre til spesialist. Prøver gjerne ut medisiner før hun har sikker diagnose. Hvis du har diagnoser som gjør at du trenger oppfølging og sikker diagnostisering burde du ikke gå til denne legen.

Trygg

Marit Hegde er en lyttende, rolig, dyktig og sympatisk lege. Etter 15 år som pasient kan jeg ikke få fullrost henne. Her blir man godt ivaretatt og fulgt opp til det beste for pasienter!

hun er en meget god fastlege, og jeg vil ikke bytte henne ut

hun er profesjonell, tar meg og min sykdom på alvor, hun er lyttende og kjapp til å videre sende til spesialist, har forståelse og sympati og stor empati alt i alt en meget god lege for meg