Marit Hegde

Autorisasjon (1983)

Marit Hegde er en av 10 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Marit Hegde

Trygg, kunnskapsrik, forståelsesfull og profesjonell.

Marit er en fantastisk lege som virkelig bryr seg, jeg har hatt en del forskjellige leger gjennom tidene. Men Marit er 1 ut 1000. Jeg har en sykdom i magen og hvis jeg trenger hjelp, får jeg det omtrent innen et par timer, jeg får jeg både trøst og støtte hos Marit. Hun anbefales på det sterkeste og vet virkelig hva som skal gjøres, hun er veldig flink til å prate om vanskelig ting og er veldig forståelsefull. Hun har et hjerte av gull, og her overdriver jeg ikke. Hun har gjort mitt liv 10 ganger bedre enn hva det før jeg gikk til hun, da jeg har en smertefull sykdom. Får du en lege som Marit, vil jeg si du har vunnet i lotto. Slike leger er sjeldne.

Trygg og kunnskapsrik. Lytter til pasienten.

Setter seg inn i pasientens situasjon, lytter , følger opp resultat av prøver og orienterer pasienten raskt hvis noe er galt.
Rask til å henvise til spesialist.
Hun har vært min fastlege i 15 år og jeg har full tillit til henne.

Kunnskapsrik og hjelpsom

Gir stor trygghet og lytter godt til pasienten. Engasjert og stor stå på vilje. Engasjert langt utover det vanlige. Topp lege og et stort medmenneske!!

Grei til enkle diagnoser

Doktoren følger bra opp somatiske diagnoser, men hun henviser ikke videre selv om hun er usikker på hva som er galt. Erfaring med at man må mase for å komme videre til spesialist. Prøver gjerne ut medisiner før hun har sikker diagnose. Hvis du har diagnoser som gjør at du trenger oppfølging og sikker diagnostisering burde du ikke gå til denne legen.

Trygg

Marit Hegde er en lyttende, rolig, dyktig og sympatisk lege. Etter 15 år som pasient kan jeg ikke få fullrost henne. Her blir man godt ivaretatt og fulgt opp til det beste for pasienter!