Fagernes legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes legesenter

Solid og engasjert

Lege: Irene Øygard Skrevet

Genuint interessert i pasienten sitt beste.
Alltid imøtekomande og legg vekt på grundige avklaringar, og finn fram til gode løysingar framover.

Fantastisk Lege

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Jeg er utrolig takknemlig for å ha fått en slik super fastlege. Du ser hele mennesket, og følelsen av å bli forstått av deg er helt unik 😊

Enesgående

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Dette er en lege som lytter til sine pasienter, viser omsorg, og er faglig dyktig. Hun er en helt enestående lege etter mitt syn. Er det noe hun ikke kan svare på henviser hun videre til noen som kan.

Ekstremt forståelsesfull

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Har hatt Atle som fastlege i omtrent 10 år.
Jeg kan anbefale han på det sterkeste.

Jeg har alltid følt meg hørt, uansett hva, tatt på alvor og lyttet til, også når andre leger har i nøyaktig samme situasjon dyttet det jeg sier til side.

Atle får meg til å føle prioritert, ønsket, ikke i veien, og han utstråler kompetanse og empati for meg.

Jeg ble svært rørt over måten jeg ble tatt imot de siste to-tre gangene hos han.

Han forklarer situasjoner, presenterer forskjellige løsninger og oppleves som en som genuint kun vil hjelpe.

Lite interessert i kvinnehelse

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Opplever denne fastlegen som svært lite hjelpsom og forståelsesfull innen kvinnehelse. Skylder på at alt er psykisk og stressrelatert, uansett hvilke kvinnelige plager jeg har. Sier han skal henvise videre, men følger det ikke opp. Skjedd flere ganger. Er dog god på andre sykdommer, fikk god hjelp med min astma.