Fagernes Legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av Fagernes Legesenter

Trygg, kunnskapsrik, forståelsesfull og profesjonell.

Lege: Marit Hegde Skrevet

Marit er en fantastisk lege som virkelig bryr seg, jeg har hatt en del forskjellige leger gjennom tidene. Men Marit er 1 ut 1000. Jeg har en sykdom i magen og hvis jeg trenger hjelp, får jeg det omtrent innen et par timer, jeg får jeg både trøst og støtte hos Marit. Hun anbefales på det sterkeste og vet virkelig hva som skal gjøres, hun er veldig flink til å prate om vanskelig ting og er veldig forståelsefull. Hun har et hjerte av gull, og her overdriver jeg ikke. Hun har gjort mitt liv 10 ganger bedre enn hva det før jeg gikk til hun, da jeg har en smertefull sykdom. Får du en lege som Marit, vil jeg si du har vunnet i lotto. Slike leger er sjeldne.

God lege

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Alltid positive opplevelser der. Hun ringer også for å høre hvis noe kanskje bør følges opp. Jeg skvatt litt når hun ringte, da jeg ikke er vant til dette fra min forrige lege, men var jo bare positivt det.

Men jeg kunne tenkt meg at det hadde vært et bedre system for å bestille time. Har ikke alltid gått lett å kommunisere med legekontoret, da PatientSky kunne blitt benyttet på en bedre måte for både pasient og kontor. Dette for å spare tid og misforståelser

Kunnskapsrik og ansvarsfull

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Janne er helt super å forholde seg til, følger opp på en måte som er utover det man kan forvente, og henviser om hun er usikker. Anbefaler Janne på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Esben Trygve Evensen Skrevet

Jeg kan si, at dr. Evensen er beste lege som jeg har. Han er kunnskapsrik, trygg og lytte, hjelpsom. Jeg er alltid i bedre helse tilstand etter hans anbeling og behandling.

En lege jeg stoler på, er hjelpsom og kunnskapsrik

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Jeg ble anbefalt å flytte over til denne legen av andre. Det er noe jeg ikke angrer på. Når nødvendig sender hun meg til spesialister. Jeg føler meg sett hos henne
og mine helsemessige behov blir fagmessig godt dekket. Hun er lett å snakke med og vi kommuniserer på en fin to-veis måte.
Er meget glad for at hun kom inn i mitt liv på den tiden det skjedde.