Fagernes Legesenter

Telefonnummer61 35 98 8861 35 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av Fagernes Legesenter

Kunnskapsrik og ansvarsfull

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Janne er helt super å forholde seg til, følger opp på en måte som er utover det man kan forvente, og henviser om hun er usikker. Anbefaler Janne på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Esben Trygve Evensen Skrevet

Jeg kan si, at dr. Evensen er beste lege som jeg har. Han er kunnskapsrik, trygg og lytte, hjelpsom. Jeg er alltid i bedre helse tilstand etter hans anbeling og behandling.

En lege jeg stoler på, er hjelpsom og kunnskapsrik

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Jeg ble anbefalt å flytte over til denne legen av andre. Det er noe jeg ikke angrer på. Når nødvendig sender hun meg til spesialister. Jeg føler meg sett hos henne
og mine helsemessige behov blir fagmessig godt dekket. Hun er lett å snakke med og vi kommuniserer på en fin to-veis måte.
Er meget glad for at hun kom inn i mitt liv på den tiden det skjedde.

Uforsvarlig

Lege: Esben Trygve Evensen Skrevet

Skal du til denne legen burde du vite hva som er galt med deg, bruk google i 3 dager på symptomene, legg så frem om hva du tror det kan være å hør hva han mener om dette... Følger ikke opp andre legers epikrise.

Fantastisk lege!

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Atle er definitivt den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Alltid høflig og til stede og følger opp det som trengs.