Fagernes Legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes Legesenter

Totalinntrykk

Lege: Per Einar Jahr Skrevet

Kjenner meg trygg med dr.Jahr. Han tar seg tid ved konsultasjon. Han stresser ikke, rolig og verker interessert i hvordan jeg har det.

Superlegen

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Monica er folkelig og klok. Hun bruker kunnskapen sin på en måte som gir tillit. Er hun i tvil henvises man videre. Følger opp, og purrer på andre behandlingsinstitusjoner med stø hånd. Superlegen med stor S.

Forståelsesfull/Behjelpelig

Lege: Esben Trygve Evensen Skrevet

Utrolig flink til å sette seg inn i situasjoner og tilrettelegge behandling.. Spesielt psykisk, medisinering.. Utrolig streng med resepter, og hvilke medisiner som er bra og ikke bra, selv om jeg som pasient tror jeg vet hva jeg trenger, foreslår han å prøve noe annet, som er vanskelig å forstå når man ikke tenker mer en tre dager fremover, så har han tenkt tre uker fremover... Han går en ekstra mil for å hjelpe, skrive søknader, følge opp, ta seg tid, har man ikke time men stikker innom og spør om 5 min tar han seg tid... Tilrettelegger på en utmerket måte, og får ting til å gå opp akkurat som det skal..

Trygg, forståelsesfull, kunnskapsrik

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år nå, bedre lege skal en lete lenge etter. Hun bryr seg virkelig om pasientene sine, og er helt fantastisk. Jeg er heldig som har henne som fastlege.

En fantastisk dyktig lege

Lege: Irene Øygard Skrevet

Har hatt Irene som fastlege i 9 år.
Føler meg alltid godt ivaretatt. Grundig og flink, tar seg god tid til pasientene sine. Står på for at pasientene skal få den hjelpen de har behov for. Samtidig som hun respektere pasientene sine.
Irene viser omsorg og medfølelse til pasientene sine ved følsomme temaer. Har bosatt meg i en annen kommune, men har valgt og beholde hun som fastlege. Fordi, jeg har tidligere hatt andre fastleger og det er ikke til å sammenligne.
Trenger du en lege som vil det beste for deg uansett hva, er Irene fastlegen du bør velge!