Fagernes Legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes Legesenter

Trygg og omsorgsfull.

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Hatt Monica som fastlege i mange år, møter en alltid med et smil og vennlig tone. Hun tar seg god tid å setter alltid pasienten først, hun lytter og snakker et språk som pasienten forstår. Om man ønsker en lege med forståelse og et vennlig hjerte så er Monica det selvsagte valg.

Stresset lege,meget påståelig men også dyktig på enkelte områder.

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Lang ventetid på venterommet.Lurer alltid på: har han tid å lytte på meg i dag mon tro... Etter et langt liv med mye livserfaring, ikke minst med dårlig helse kjenner man kroppen sin selv best!! Han bytter ofte diagnoser og det hender jeg går derfra frustrert. Atle vil alltid ha rett og det er sårende at han sitter og skriver på datamaskin mens jeg som pasient prøver å fortelle det som er viktigst for meg. Lurer da sterkt på om han har hørt meg i det hele tatt. Føler alle skryter av Atle her og der,men jeg skulle gjerne byttet lege dessverre.

Totalinntrykk

Lege: Per Einar Jahr Skrevet

Kjenner meg trygg med dr.Jahr. Han tar seg tid ved konsultasjon. Han stresser ikke, rolig og verker interessert i hvordan jeg har det.

Superlegen

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Monica er folkelig og klok. Hun bruker kunnskapen sin på en måte som gir tillit. Er hun i tvil henvises man videre. Følger opp, og purrer på andre behandlingsinstitusjoner med stø hånd. Superlegen med stor S.

Forståelsesfull/Behjelpelig

Lege: Esben Trygve Evensen Skrevet

Utrolig flink til å sette seg inn i situasjoner og tilrettelegge behandling.. Spesielt psykisk, medisinering.. Utrolig streng med resepter, og hvilke medisiner som er bra og ikke bra, selv om jeg som pasient tror jeg vet hva jeg trenger, foreslår han å prøve noe annet, som er vanskelig å forstå når man ikke tenker mer en tre dager fremover, så har han tenkt tre uker fremover... Han går en ekstra mil for å hjelpe, skrive søknader, følge opp, ta seg tid, har man ikke time men stikker innom og spør om 5 min tar han seg tid... Tilrettelegger på en utmerket måte, og får ting til å gå opp akkurat som det skal..