Fagernes Legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av Fagernes Legesenter

Forståelsesfull/Behjelpelig

Lege: Esben Trygve Evensen Skrevet

Utrolig flink til å sette seg inn i situasjoner og tilrettelegge behandling.. Spesielt psykisk, medisinering.. Utrolig streng med resepter, og hvilke medisiner som er bra og ikke bra, selv om jeg som pasient tror jeg vet hva jeg trenger, foreslår han å prøve noe annet, som er vanskelig å forstå når man ikke tenker mer en tre dager fremover, så har han tenkt tre uker fremover... Han går en ekstra mil for å hjelpe, skrive søknader, følge opp, ta seg tid, har man ikke time men stikker innom og spør om 5 min tar han seg tid... Tilrettelegger på en utmerket måte, og får ting til å gå opp akkurat som det skal..

Trygg, forståelsesfull, kunnskapsrik

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år nå, bedre lege skal en lete lenge etter. Hun bryr seg virkelig om pasientene sine, og er helt fantastisk. Jeg er heldig som har henne som fastlege.

En fantastisk dyktig lege

Lege: Irene Øygard Skrevet

Har hatt Irene som fastlege i 9 år.
Føler meg alltid godt ivaretatt. Grundig og flink, tar seg god tid til pasientene sine. Står på for at pasientene skal få den hjelpen de har behov for. Samtidig som hun respektere pasientene sine.
Irene viser omsorg og medfølelse til pasientene sine ved følsomme temaer. Har bosatt meg i en annen kommune, men har valgt og beholde hun som fastlege. Fordi, jeg har tidligere hatt andre fastleger og det er ikke til å sammenligne.
Trenger du en lege som vil det beste for deg uansett hva, er Irene fastlegen du bør velge!

Lite empatisk lege

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Vi har desverre en dårlig erfaring med denne legen. Han har vært utrolig lite lydhør hva angår medisinering av min svigermor når vi som pårørende har prøvet å formidle hvordan bivirkningene av medisinering har påvirket hennes hverdagen på en negativ måte.

BESTE LEGEN I VERDEN

Lege: Ole Tveiten Skrevet

jeg bor i oslo, men kommer aldri til å bytte ut Tveiten, han er verdens beste. Han tar seg tid til å ringe meg om det er noe, og tar seg alltid god tid til å lytte. Jeg reiser heller 3 timer tur retur enn å bytte han ut. Veldig glad i denne legen <3