Fagernes Legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av Fagernes Legesenter

Lite empatisk lege

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Vi har desverre en dårlig erfaring med denne legen. Han har vært utrolig lite lydhør hva angår medisinering av min svigermor når vi som pårørende har prøvet å formidle hvordan bivirkningene av medisinering har påvirket hennes hverdagen på en negativ måte.

BESTE LEGEN I VERDEN

Lege: Ole Tveiten Skrevet

jeg bor i oslo, men kommer aldri til å bytte ut Tveiten, han er verdens beste. Han tar seg tid til å ringe meg om det er noe, og tar seg alltid god tid til å lytte. Jeg reiser heller 3 timer tur retur enn å bytte han ut. Veldig glad i denne legen <3

Imøtekommende, dyktig og tillitsskapende

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Er forståelsesfull, empatisk og lyttende. Jeg opplever henne som faglig dyktig og hun inngir tillit og trygghet.

Tilgjengeligheten kunne vært bedre, men det skyldes nok i hovedsak rutiner og opplegg på legesenteret, som hun ikke kan noe for.

Trygg, kunnskapsrik, forståelsesfull og profesjonell.

Lege: Marit Hegde Skrevet

Marit er en fantastisk lege som virkelig bryr seg, jeg har hatt en del forskjellige leger gjennom tidene. Men Marit er 1 ut 1000. Jeg har en sykdom i magen og hvis jeg trenger hjelp, får jeg det omtrent innen et par timer, jeg får jeg både trøst og støtte hos Marit. Hun anbefales på det sterkeste og vet virkelig hva som skal gjøres, hun er veldig flink til å prate om vanskelig ting og er veldig forståelsefull. Hun har et hjerte av gull, og her overdriver jeg ikke. Hun har gjort mitt liv 10 ganger bedre enn hva det før jeg gikk til hun, da jeg har en smertefull sykdom. Får du en lege som Marit, vil jeg si du har vunnet i lotto. Slike leger er sjeldne.

God lege

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Alltid positive opplevelser der. Hun ringer også for å høre hvis noe kanskje bør følges opp. Jeg skvatt litt når hun ringte, da jeg ikke er vant til dette fra min forrige lege, men var jo bare positivt det.

Men jeg kunne tenkt meg at det hadde vært et bedre system for å bestille time. Har ikke alltid gått lett å kommunisere med legekontoret, da PatientSky kunne blitt benyttet på en bedre måte for både pasient og kontor. Dette for å spare tid og misforståelser