Pål Ketil Hjorthol

Storgata 89 2615 Lillehammer
Tlf: 61 22 16 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Ketil Hjorthol er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Pål Ketil Hjorthol

Flink lege men dårlig oppfølging

Føler ting går for fort i svingene på time. For tredje gang er ikke "min sak" oppfølt... dårlig! Håper ikke så mange andre opplever det samme.

Dyktig lege

Har hatt Pål som lege siden han startet praksis på Lillehammer. Jeg har hatt en del problemer med helsa de siste årene, og har alltid fått god hjelp. Flink til å henvise videre hvis det er tvil om diagnose. En honnør også til de andre ansatte på Toppen Legesenter.

Fin fastlege

Får det jeg ber om når jeg kommer. Har som regel "spart opp" flere ting. Har ingenting å utsette. Er også rolig og behagelig ovenfor barn.

Meget dyktig fagmann

Hjorthol er en meget dyktig lege, som kan anbefales på det varmeste. God til å lytte, finne mulige diagnoser og finne løsninger sammen med pasienten.
Snille og flinke ansatte på Toppen legekontor er det også. Aldri noe stress å komme dit, men ventetiden kan selvsagt påløpe enkelte dager. Der tror jeg imidlertid ikke du finner et eneste legekontor som innfrir.

Lege, rådgiver og medmenneske

Er svært tilfreds med Hjorthol. Fikk hjerteproblemer og han ble jo den som måtte tilrettelegge for nødvendig behandling. All honnør for hvordan dette ble koordinert.
Grundig og med god oppfølging.

Erfaren og proffesjonell

Er fornøyd med P.H. som fastlege.
Veldig konserert og tilstede for meg som pasient.
Følger opp på en bra måte.

En veldig god lege

Vært min fastlege i 7 år. En veldig hyggelig og fin lege. Flink. Han har fulgt meg igjennom mine 2 svangerskap og ellers andre ting når jeg har vært syk. Han er også veldig flink med barn!
Har også hatt underlivsundersøkelser+celleprøve og han er rask og forsiktig. Ingen ubehageligheter.

Savnet

Tidligere fastlege gjennom 12 år. Alltid lyttende, men kan oppleves litt fraværende. Når det er behov for å grave litt dypere, snakke litt, gir han seg ikke. Fikk aldri følelsen at jeg/ mine barn var til bry. " du vet best, og da kommer du hit" kunne han si til en nybakt mor;) Savnet som fastlege

Flink til å følge opp og god på kommunikasjon

Har vært min fastlege i 10 år. Var før litt lite tilgjengelig, men det har kommet seg. God til å lytte og flink til å informere. Holder seg oppdatert på resultater som er foretatt av spesialister og tar kontakt når det det er nødvendig. Solide kunnskaper og inngir tillit.

Faglig dyktig, undersøker grundig.

Tar pasienten på alvor, tar alltid grundige undersøkelser. Han kan virke noe alvorlig, men er hyggelig og grei. Han kunne gjerne ventet med å føre pasientopplysninger inn på data til etter pasienten forlot kontoret, det kan være han virker litt fraværende når han fortløpende skriver inn på dataen hva pasienten sier. Det viktigste er at han er grundig og følger opp pasienten, og der er han helt suveren.

Tillitsverdig, kunnskapsrik og profesjonell

Kunnskapsrik, imøtekommende, tar seg tid, tar pasienten på alvor og veldig profesjonell. Gir seg ikke før han kommer til bunns i problemet. Ofrer av sin fritid hvis det er nødvendig for pasienten. Hatt han som fastlege fra 5 års alder. Anbefales.

Midt på treet

Stressa, oppnår sjelden god kontakt, litt overfladisk. Middels fornøyd.

Lege jeg har tillit til

Er alltid oppdatert om mine diagnoser foretatt av spesialister. Diskuterer løsninger med meg som pasient