Pål Ketil Hjorthol

Toppen Legesenter

1987

Ingen på venteliste

Toppen Legesenter Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 89 2615 Lillehammer
Pål Ketil Hjorthol er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Pål Ketil Hjorthol

Dyktig og flink!

Jeg var for første gang hos Pål Hjorthol, og opplevde konsultasjonen som meget bra. Han tok meg på alvor, og undersøkte grundig, samt ga meg gode råd. Jeg følte viktigst av alt at jeg var hos en trygg og flink lege som gjorde sitt beste for å hjelpe meg. Det føles godt å vite at vi har så flinke leger!

Flink lege men dårlig oppfølging

Føler ting går for fort i svingene på time. For tredje gang er ikke "min sak" oppfølt... dårlig! Håper ikke så mange andre opplever det samme.

Dyktig lege

Har hatt Pål som lege siden han startet praksis på Lillehammer. Jeg har hatt en del problemer med helsa de siste årene, og har alltid fått god hjelp. Flink til å henvise videre hvis det er tvil om diagnose. En honnør også til de andre ansatte på Toppen Legesenter.

Fin fastlege

Får det jeg ber om når jeg kommer. Har som regel "spart opp" flere ting. Har ingenting å utsette. Er også rolig og behagelig ovenfor barn.

Meget dyktig fagmann

Hjorthol er en meget dyktig lege, som kan anbefales på det varmeste. God til å lytte, finne mulige diagnoser og finne løsninger sammen med pasienten.
Snille og flinke ansatte på Toppen legekontor er det også. Aldri noe stress å komme dit, men ventetiden kan selvsagt påløpe enkelte dager. Der tror jeg imidlertid ikke du finner et eneste legekontor som innfrir.