Hans-Christian Myklestul

Autorisasjon (2006)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Hans-Christian Myklestul er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Hans-Christian Myklestul

Genuint opptatt av meg

En god lege, som ikke er redd for å være ærlig og tydelig, overfor pasient, arbeidsgiver, nav eller andre. Til stor hjelp i vanskelig periode med kompleks sykdom.

Beste legen jeg har hatt.

Tar seg tid til å lytte

Veldig flink til å lytte, og har stort sett fått den hjelpen jeg trenger. En hyggelig lege som skaper tillit. Må bli litt bedre til å følge opp etter prøver som er tatt, da dette tar alt for lang tid.

Dyktig og engasjert

Engasjert og dyktig lege med en god porsjon humor. Flink med både barn og voksne. God til å lytte og kommuniserer også slik at det er mulig å forstå. Har alltid fulgt opp der det er avtalt. Henviser ikke ukritisk på pasientens premisser,
men tar pasienten allikevel seriøst. Foreløpig har han ikke tatt feil beslutning basert på min helse. Opplever derfor at han besitter nok kompetanse til å avgjøre hvorvidt henvisning er nødvendig eller ikke.

Flink med barn og tar på seg morsomme hodeplagg når han roper inn barna fra venteværelset. Dette gjør omgivelsene mindre skumle for de små.

Utrolig dårlig!

Jeg har opplevd å ikke bli tatt på alvor, og har ikke fått den behandlingen jeg har spurt om. når jeg gjorde det helt klart for Myklestul at jeg trengte hjelp så fort som mulig for å redde skolegangen min så lovte han å søke meg videre til den hjelpen jeg trengte -noe som aldri ble gjort. Utrolig uprofesjonelt og direkte slemt! Kunne ikke vært mindre fornøyd. finn deg en annen lege!

Angret legebyttet

Angrer virkelig at jeg byttet fra min gamle lege, og legekontor til dette. Jeg måtte bytte pga. flytting. Det har aldri vært vanskeligere å få en henvisning noe sted enn her. Hver gang jeg dro fra en time, følte jeg meg ikke hørt og var rett og slett frustrert over at det ikke ble noen fremgang, og da ingen bedring i helsen min.
Jeg har heller aldri måttet betale for så mange ting som her. Føler dette legekontoret heller prøver å tjene penger på sine pasienter, enn å ønske å hjelpe dem. Opplevde at de tok betaling for tjenester jeg ikke har opplevd andre steder.
Leter etter en ny fastlege og legekontor.