Hans-Christian Myklestul

Lillestrøm Legesenter

2006

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Hans-Christian Myklestul er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Hans-Christian Myklestul

Angret legebyttet

Angrer virkelig at jeg byttet fra min gamle lege, og legekontor til dette. Jeg måtte bytte pga. flytting. Det har aldri vært vanskeligere å få en henvisning noe sted enn her. Hver gang jeg dro fra en time, følte jeg meg ikke hørt og var rett og slett frustrert over at det ikke ble noen fremgang, og da ingen bedring i helsen min.
Jeg har heller aldri måttet betale for så mange ting som her. Føler dette legekontoret heller prøver å tjene penger på sine pasienter, enn å ønske å hjelpe dem. Opplevde at de tok betaling for tjenester jeg ikke har opplevd andre steder.
Leter etter en ny fastlege og legekontor.

Helt forferdelig

Har sluttet å dra til fastlege, hver gang jeg har et problem så må jeg dessverre dra til legevakten. Får aldri den hjelpen jeg trenger, blir aldri hørt og aldri tatt på alvor selvom jeg lider av en alvorlig sykdom. Kjempe dårlig til å høre av seg når han sier at han skal, holder aldri det han sier. Kjempe flink til å be èn slappe av og ta en paracet, og det er all «hjelpen» man får! Veldig skuffet, frustrert og oppgitt!

Ikke fornøyd

Følte at han ikke lyttet til det jeg sa.
Vanskelig å komme igjennom på telefon.
MYE ventetid. Både på lege og lab.

Kjempe bra lege

Byttet hit fra en annen lege i området og har aldri fått så mye hjelp før. God forståelse når det gjelder psykiske problemer, utmattelse og møtt veggen. Veldig bra oppfølging.

Uinteressert...

Mitt første første offentlige legebesøk på 10 år, og dessverre en "vent å se lege" med utredningsvegring...