Hans-Christian Myklestul

Tlf: 64 84 69 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans-Christian Myklestul er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Hans-Christian Myklestul

Ikke fornøyd

Følte at han ikke lyttet til det jeg sa.
Vanskelig å komme igjennom på telefon.
MYE ventetid. Både på lege og lab.

Kjempe bra lege

Byttet hit fra en annen lege i området og har aldri fått så mye hjelp før. God forståelse når det gjelder psykiske problemer, utmattelse og møtt veggen. Veldig bra oppfølging.

Uinteressert...

Mitt første første offentlige legebesøk på 10 år, og dessverre en "vent å se lege" med utredningsvegring...

Får ikke hjelpen jeg trenger

Jeg trengte en legeerklæring men han foreslo et møte med Nav i stedet. Nav sier de vil først ha en legeerklæring ellers får de ikke behandlet saken min. Tiden går og går og det tar tid å få snakket med legen på nytt om dette. Frustrert og lei meg

Endelig en lege som forsto problematikken

Vårt første møte med legen var at legen oppfattet problemene med mangelfull behandling, og tok pasienten på alvor.

den beste lege jeg har hat

han er veldig snill og høre på deg nøye og vært gang som jeg har time jeg får mye energi fra ham og han har vært stor hjelp for meg.

Engasjert og imøtekommende

Dette er en av de bedre legene jeg har hatt. Byttet fra en annen på samme legesenter, og Hans-Christian har tatt meg godt i mot; han lytter, ringte hjem da jeg slet, kommer med gode råd og er genuint interessert i helsa mi.

Arrogant og ubrukelig

Sikkert en grei lege for småting, men når jeg dessverre er rammet av en alvorlig, kronisk lidelse er dette et mareritt av en lege. Ingen oppfølging, glemmer å sende bekreftelser. Tar deg ikke på alvor, hører ikke eller skjønner ikke hva du sier. Var i fremgang med tidl. leger og denne legen satt alt på stedet hvil igjen. Kvier seg veldig for å sende deg videre til utredning og spesialister, da han er spesialist i allmenmedisin (som jeg omtrent har fått høre hver gang jeg har hatt time) Ikke tilfeldig at han er en av to med ledig pasientkapasitet. Men bytter nå og satser på litt mer pasient og sykdomsforståelse av ny lege.

Helhjertet oppfølging

Vi fikk fantastisk hjelp og støtte ved vår fars sykdom og bortgang.

Ikke fornøyd rett og slett!

Helt enig med en kommentar her om hvis man er forskjølet osv så får man nok raskt hjelp men har man masse andre fysiske og psykiske lidelser som man trenger oppfølging til virker han ikke med i det hele tatt, og stiller bare rare spørsmål tilbake. Jeg føler ikke at jeg blir tatt på alvor av han, eller at han faktisk forstår hvordan jeg har det og hva jeg lider av, eller gjør noe med det. Det som er bra er at han skriver ut medisiner i det minste og gjør en vanlig legejobb, selv om han kunne gjort mye mer med mer utfordrende ting som som sagt oppfølging og det å kommentere bedre å hjelpe til, gi råd osv. Syns han virker som en rar lege med rare kommentarer til ting. Han kommenterer ikke det som er viktig, men gjør det til spøk i stedet.

Håpløs

Føler ikke at jeg blir tatt på alvor og han følger aldri opp noen ting. Sitter å ser på skjermen og i bøkene sine hele tiden.
Sier at han skal gjøre sånn og slik men glemmer det allerede i løpet av timen.

Lite hjelpsom

Helt grei lege hvis du har brekt armen eller influensa, men ikke en du kan snakke med om mer sammensatte problemer. Ting har en tendens til å stoppe opp hvis du har behov for oppfølging.

Meget avvisende

Arrogant oppførsel. Tar ikke tak i kroniske problemer, noe nettopp en fastlege skal gjøre. Blir tvunget til å gå til legevakta.