Hans-Christian Myklestul

Autorisasjon (2006)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Hans-Christian Myklestul er en av 78 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Hans-Christian Myklestul

Endelig en lege som forsto problematikken

Vårt første møte med legen var at legen oppfattet problemene med mangelfull behandling, og tok pasienten på alvor.

den beste lege jeg har hat

han er veldig snill og høre på deg nøye og vært gang som jeg har time jeg får mye energi fra ham og han har vært stor hjelp for meg.

Engasjert og imøtekommende

Dette er en av de bedre legene jeg har hatt. Byttet fra en annen på samme legesenter, og Hans-Christian har tatt meg godt i mot; han lytter, ringte hjem da jeg slet, kommer med gode råd og er genuint interessert i helsa mi.

Helhjertet oppfølging

Vi fikk fantastisk hjelp og støtte ved vår fars sykdom og bortgang.

Ikke fornøyd rett og slett!

Helt enig med en kommentar her om hvis man er forskjølet osv så får man nok raskt hjelp men har man masse andre fysiske og psykiske lidelser som man trenger oppfølging til virker han ikke med i det hele tatt, og stiller bare rare spørsmål tilbake. Jeg føler ikke at jeg blir tatt på alvor av han, eller at han faktisk forstår hvordan jeg har det og hva jeg lider av, eller gjør noe med det. Det som er bra er at han skriver ut medisiner i det minste og gjør en vanlig legejobb, selv om han kunne gjort mye mer med mer utfordrende ting som som sagt oppfølging og det å kommentere bedre å hjelpe til, gi råd osv. Syns han virker som en rar lege med rare kommentarer til ting. Han kommenterer ikke det som er viktig, men gjør det til spøk i stedet.