Jon Arild Aarskog

Activia Legesenter AS
St. Olavs gate 5 2406 Elverum
Jon Arild Aarskog er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Jon Arild Aarskog

Dyktig og tar deg på alvor

Er veldig fornøyd med Dr. Aarskog som lege. Han er i permisjon nå, og hans vikar ødelegger dessverre noe av helhetsinntrykket til Activia da han kommer sent til konsultasjoner, gjør dobbeltbookinger og åpenbart ikke har helt kontroll på det som har vært relevant på konsultasjonene jeg har vært på.

Aarskog kan jeg imidlertid absolutt å anbefale, det er ingenting som er pinlig å ta opp med han og han tar seg alltid god tid.

Dyktig og kunnskapsrik lege

En hyggelig lege med tid til pasienten, god kunnskap og som følger opp godt og grundig. Sender deg videre når det er behov for det, og følger deg opp selv etter at du er sendt videre i systemet!

Misfornøyd

Kommer ikke igjennom når man skall bestille tid, må altid vente minst 30 minutter.
Dårlige åpningstider for timebestilling.
Sur sekretær som svarer i telefonen og nesten stiller diagnoser pr telefon selv.
Han er veldig rask og hører ikke alt du sier.
Leser på skjermen for å stille diagnose.

Bytter lege nå.

Enestående lege som virkelig jobber for DEG

Etter å hatt en del leger som ikke ville eller kunne ut fra sin manglende erfaring løse mine problemer, fikk Jon Arild Aarskog ting på rett kjøl og jeg er nå under god og profesjonell oppfølging så langt det står i hans makt. Han har også jobbet mye med å gi meg den behandling jeg har rett på.
Selv om resten av helsesystemet svikter, vet jeg at jeg er i trygge hender med Dr. Aarskog så langt det er i hans makt. Det føles meget betryggende.

Jeg anbefaler han på det varmeste, fra hans andre lege-kolleger, til helsepersonell som svarer i telefonen og er alltid på 'saken' for å gjøre mitt liv lettere å takle med de problemer jeg har hatt siden 2010.

Takk så mye for dette Dr. Aarskog og Activia!

Beste legen.

Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Han tar seg tid samt forklarer ting på en forståelig måte.