Jon Arild Aarskog

St. Olavs gate 5 2406 Elverum
Tlf: 62 40 10 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jon Arild Aarskog er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Jon Arild Aarskog

Dyktig og tar deg på alvor

Er veldig fornøyd med Dr. Aarskog som lege. Han er i permisjon nå, og hans vikar ødelegger dessverre noe av helhetsinntrykket til Activia da han kommer sent til konsultasjoner, gjør dobbeltbookinger og åpenbart ikke har helt kontroll på det som har vært relevant på konsultasjonene jeg har vært på.

Aarskog kan jeg imidlertid absolutt å anbefale, det er ingenting som er pinlig å ta opp med han og han tar seg alltid god tid.

Dyktig og kunnskapsrik lege

En hyggelig lege med tid til pasienten, god kunnskap og som følger opp godt og grundig. Sender deg videre når det er behov for det, og følger deg opp selv etter at du er sendt videre i systemet!

Misfornøyd

Kommer ikke igjennom når man skall bestille tid, må altid vente minst 30 minutter.
Dårlige åpningstider for timebestilling.
Sur sekretær som svarer i telefonen og nesten stiller diagnoser pr telefon selv.
Han er veldig rask og hører ikke alt du sier.
Leser på skjermen for å stille diagnose.

Bytter lege nå.

Enestående lege som virkelig jobber for DEG

Etter å hatt en del leger som ikke ville eller kunne ut fra sin manglende erfaring løse mine problemer, fikk Jon Arild Aarskog ting på rett kjøl og jeg er nå under god og profesjonell oppfølging så langt det står i hans makt. Han har også jobbet mye med å gi meg den behandling jeg har rett på.
Selv om resten av helsesystemet svikter, vet jeg at jeg er i trygge hender med Dr. Aarskog så langt det er i hans makt. Det føles meget betryggende.

Jeg anbefaler han på det varmeste, fra hans andre lege-kolleger, til helsepersonell som svarer i telefonen og er alltid på 'saken' for å gjøre mitt liv lettere å takle med de problemer jeg har hatt siden 2010.

Takk så mye for dette Dr. Aarskog og Activia!

Beste legen.

Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Han tar seg tid samt forklarer ting på en forståelig måte.

Lytter til det man vil ta opp.

Flink. Tar ting alvorlig. Her kan man ta opp alt man har på hjertet. Mange ting kan være pinlig å ta opp men slik føler jeg ikke at det er med denne legen.

Kjempeflink lege

Jeg er kjempe fornøyd med denne legen. Vi har flyttet hele familien over og har (dessverre) vært hos ham ved flere anledninger siste året. Han er alltid blid og hyggelig. Tar seg tid til å høre på oss og forsøker å forklare så vi forstår det. Han tar seg god tid til våre små som alltid er litt skeptiske hos legen. Vi angrer ikke!!

Ikke fornøyd.

Føler jeg ikke blir tatt på alvor. Se pasienten mer, hva trenger pasienten? Og ringer pasienten og mener at det er nødvendig med en akuttime, så er det gjerne det. Jeg takker herved for meg, har funnet ny lege.

Ny lege - god lege!

Denne legen er ny i byen, og jeg byttet til ham etter å ha fått ham som vikar først. Veldig flink, hyggelig og best av alt - god på å kommunisere hva som faktisk er galt med deg (eller ikke galt med deg ;) i stedet for bare å si noe på latin og be deg betale på vei ut.