Jon Arild Aarskog

Autorisasjon (2012)

Jon Arild Aarskog er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Jon Arild Aarskog

Travel lege

Dr.Aarskog oppleves av meg som en travel lege. De siste timene jeg har vært der har han sittey med ryggen mot met som pasient og vent mot PC for å skrive, og eller at han tar telefoner underveis i konsultasjonene. Når det gjelder det som blir tatt opp i time e viser han liten interesse om å hjelpe meg som pasient eller henvise meg videre til spesialist.

Opplever det derimot som positivt at det er lett å bestille time, ofte ledige timer samme dag eller påfølgende dag. Jeg velger dessverre å bytte fastlege da jeg uansett ikke får hjelp.

En god lege

Veldig god system for timebestilling, tilbyr timer også utenom vanlig arbeidstid. Kjempefint fos oss som ikke kan eller vil bruke arbeidstid til legebesøk.

Hyggelig og lyttende, flink til å forklare og begrunne sine valg godt.

Hmmmm

Ja. Hva skal man si? «Morsomste» jeg opplevde var vel da jeg kom med smerter i magen, fikk mast meg til henvisning til sykehuset. Sykehuset fant at jeg hadde sår på innsiden av tarmen men ikke hva det kom av. Jeg kom tilbake til dr. Aarskog, men siden sykehuset ikke fant ut hva det var som var galt, fikk jeg beskjeden: «det er nok psykisk». En fastlege som er ganske ignorant og overlegen. Han kan være hyggelig noen ganger, men andre ganger helt uspiselig. Glad jeg byttet fastlege! En lege som fungerer best om du har et brukket ben og trenger gips, eller har et sår som trenger pleie. Alt som ikke er synlig eller lett å oppdage kan du bare glemme…

Telefonkonsultasjon

Tok kontakt med legen for min sønn. Dr. Aarskog fremstår som rolig, kunnskapsrik og oppdatert på faglige retningslinjer. For meg oppleves han som tryggende og støttende.

Stresset

Har det alt for travelt, stresset . Hører nesten ikke på hva du sier. Dårlig tid. Sitter bare å skriver på pc. skriver en hel masse, som du aldri får slette. blir der for alltid.