Jon Arild Aarskog

Activia Legesenter AS

2012

Activia Legesenter AS Telefonnummer62 40 10 6062 40 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Olavs Gt. 5 2406 Elverum
Jon Arild Aarskog er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Jon Arild Aarskog

Over gjennomsnittet dyktig og hyggelig lege!

Som alle oss andre, kan også legen ha varierende dagsform.
Jeg opplever at Dr. Aarskog kan være litt distré og vanskelig å "nå inn til" enkelte ganger, men andre ganger er han mer til stede enn noen annen lege jeg har møtt. Her blir man hørt!
Jeg velger derfor å fokusere på at dette er en klok og empatisk lege, som er dyktig på å kommunisere sine vurderinger. Også når budskapet er negativt eller jeg ikke får gehør for mine teorier, er han en mester til å være direkte men samtidig sympatisk.
Hans evne til ryddig formidling, og avvæpnende væremåte som gjør at det føles greit å snakke om hva som helst, er fabelaktig.

Helt ok

Hjelper deg og gjør en ok jobb, men virker uprofesjonell og tidvis litt nedlatende.

Ikke flink på å gjøre noe med/ta på alvor ting han ikke vet hva er/kan så mye om.

Mangler fagkunnskap

Da jeg har følt dårlig oppfølging av min fastlege, har jeg sagt ifra da jeg har vært til undersøkelser på sykehuset og har hatt direkte dialog med dem.
Mangler kunnskap om fordøyelsessyndromer bl a IBS og SIBO

Flink og omsorgsfull

Flink lege som ordnet opp fort. Stor forståelse for menneskelige aspekter, hverdags stress og helseproblemer både fysisk og psykisk. Masse omsorg og god håndtering av alt i fra posttrauma, graviditet og nyfødt barn.
Annbefaler han.

En.vurdering av Dr. Jon A. Aarskogs vikar 2017

Jeg har allerede skrevet en tilbakemelding på Dr. Jon A. Aarskog.
Men vil også nevne hans vikar i 2017.
Etter å hatt leger som virkelig ikke forsto eller brydde seg med å gi henvisninger til spesialister, var jeg noe bekymret for hvordan vikaren ville takle min helsetilstand.

Dette var en helt unødvendig bekymring å ha. Jeg ble tatt hånd om på en meget profesjonell måte. Selv om legen var ny i praksisen, så var det ingen mangel på den faglige og dyktige håndteringen.

Ettersom denne legen er kun vikar, så er jeg ikke sikker på om jeg kan nevne navnet til legen.

Men de som finner dette til nytte, kan finne dette ut selv.

Takket være Activia og begge legene Aarskog har jeg ett mye bedre liv.

Sidekommentar:
Ser også det er noen negative tilbakemeldinger her. Og det er greit hvis det er berettiget.

Men det er noe jeg ikke kjenner meg igjen i det hele tatt. Og da tatt i betraktning min forrige fastlege som gjorde Absolut ingenting.

Husk også, att populære og dyktige leger har mange konsultasjoner og mange pasienter per dag.

Fastlegeordningen er en god måte å gi pasienter trygghet, men ordningen har store utfordringer for å faktisk gi pasienter den friheten til en lege som fungerer for dem det gjelder. Dette er utfordringer som må fikses på politisk nivå. Og ikke med å nødvendigvis gi dårligere tilbakemeldinger på opptatte telefonlinje...

Og ikke nødvendigvis legens feil.