Jon Arild Aarskog

Autorisasjon (2012)

Jon Arild Aarskog er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Jon Arild Aarskog

Travel og stressende

Har vært pasient hos denne legen i flere år. Jeg har i løpet av denne tiden fått dårligere inntrykk enn hva jeg hadde til å begynne med av Dr. Aarskog. Han ser ikke ut til å ha tilstrekkelig tid til pasientene sine. Jeg føler alltid han har det travelt og at det er om og gjøre å bli fortest mulig ferdig med konsultasjonen. Rekker aldri å si det jeg skal eller komme til poenget da jeg føler det på meg at han har det så travelt. Føler meg ikke tatt alvorlig med tanke på utredning hos spesialist. I det hele tatt virker doktoren ukritisk og i overkant avslappet til det meste. Har byttet fastlege!

Kan være flink

Jeg har en opplevelse av at han har det travelt, på en slik måte jeg ikke har hatt med tidligere fastleger.
Kan føles som jeg må komme til poenget kjappest mulig, og kan da ikke få uttrykt alt jeg skal.

Bonus: flink med barn.

Har møtt han på legevakten der har jeg hatt positive opplevelser og trygger meg i at han får økt kompetanse av mengden vakter han har der.
I tillegg er det relativt vanskelig å komme igjennom til legekontoret pr telefon. Noe som videre er upraktisk.

Veldig hyggelig!

Han er veldig imøtekommende, hyggelig og tar pasienten på alvor på alle måter. Får pasienten til å føle seg trygg og avslappet. Også veldig tålmodig.

Over gjennomsnittet dyktig og hyggelig lege!

Som alle oss andre, kan også legen ha varierende dagsform.
Jeg opplever at Dr. Aarskog kan være litt distré og vanskelig å "nå inn til" enkelte ganger, men andre ganger er han mer til stede enn noen annen lege jeg har møtt. Her blir man hørt!
Jeg velger derfor å fokusere på at dette er en klok og empatisk lege, som er dyktig på å kommunisere sine vurderinger. Også når budskapet er negativt eller jeg ikke får gehør for mine teorier, er han en mester til å være direkte men samtidig sympatisk.
Hans evne til ryddig formidling, og avvæpnende væremåte som gjør at det føles greit å snakke om hva som helst, er fabelaktig.

Helt ok

Hjelper deg og gjør en ok jobb, men virker uprofesjonell og tidvis litt nedlatende.

Ikke flink på å gjøre noe med/ta på alvor ting han ikke vet hva er/kan så mye om.