Jon Arild Aarskog

Autorisasjon (2012)

Jon Arild Aarskog er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Jon Arild Aarskog

Flink og omsorgsfull

Flink lege som ordnet opp fort. Stor forståelse for menneskelige aspekter, hverdags stress og helseproblemer både fysisk og psykisk. Masse omsorg og god håndtering av alt i fra posttrauma, graviditet og nyfødt barn.
Annbefaler han.

En.vurdering av Dr. Jon A. Aarskogs vikar 2017

Jeg har allerede skrevet en tilbakemelding på Dr. Jon A. Aarskog.
Men vil også nevne hans vikar i 2017.
Etter å hatt leger som virkelig ikke forsto eller brydde seg med å gi henvisninger til spesialister, var jeg noe bekymret for hvordan vikaren ville takle min helsetilstand.

Dette var en helt unødvendig bekymring å ha. Jeg ble tatt hånd om på en meget profesjonell måte. Selv om legen var ny i praksisen, så var det ingen mangel på den faglige og dyktige håndteringen.

Ettersom denne legen er kun vikar, så er jeg ikke sikker på om jeg kan nevne navnet til legen.

Men de som finner dette til nytte, kan finne dette ut selv.

Takket være Activia og begge legene Aarskog har jeg ett mye bedre liv.

Sidekommentar:
Ser også det er noen negative tilbakemeldinger her. Og det er greit hvis det er berettiget.

Men det er noe jeg ikke kjenner meg igjen i det hele tatt. Og da tatt i betraktning min forrige fastlege som gjorde Absolut ingenting.

Husk også, att populære og dyktige leger har mange konsultasjoner og mange pasienter per dag.

Fastlegeordningen er en god måte å gi pasienter trygghet, men ordningen har store utfordringer for å faktisk gi pasienter den friheten til en lege som fungerer for dem det gjelder. Dette er utfordringer som må fikses på politisk nivå. Og ikke med å nødvendigvis gi dårligere tilbakemeldinger på opptatte telefonlinje...

Og ikke nødvendigvis legens feil.

Dyktig og tar deg på alvor

Er veldig fornøyd med Dr. Aarskog som lege. Han er i permisjon nå, og hans vikar ødelegger dessverre noe av helhetsinntrykket til Activia da han kommer sent til konsultasjoner, gjør dobbeltbookinger og åpenbart ikke har helt kontroll på det som har vært relevant på konsultasjonene jeg har vært på.

Aarskog kan jeg imidlertid absolutt å anbefale, det er ingenting som er pinlig å ta opp med han og han tar seg alltid god tid.

Dyktig og kunnskapsrik lege

En hyggelig lege med tid til pasienten, god kunnskap og som følger opp godt og grundig. Sender deg videre når det er behov for det, og følger deg opp selv etter at du er sendt videre i systemet!

Misfornøyd

Kommer ikke igjennom når man skall bestille tid, må altid vente minst 30 minutter.
Dårlige åpningstider for timebestilling.
Sur sekretær som svarer i telefonen og nesten stiller diagnoser pr telefon selv.
Han er veldig rask og hører ikke alt du sier.
Leser på skjermen for å stille diagnose.

Bytter lege nå.