Nermina Basovic-Avdovic

Autorisasjon (2012)

Nermina Basovic-Avdovic er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Nermina Basovic-Avdovic

Trygg og seriøs

Første legen som jeg føler tar meg seriøst og viser stor interesse for å hjelpe. Virkelig en dame som bryr seg og som pusher for at man skal få hjelp så fort som mulig.

Hyggelig og flink

Får time raskt, og hun er veldig flink til å prioritere barn ( har alltid fått time samme dag som jeg ringer). Hun er rask med å henvise videre der det er behov, og er veldig løsningsorientert. Veldig fornøyd. De ansatte i resepsjonen er også hyggelige.

Veldig fin lege

Nermina er en utrolig fin og dyktig lege. Hun hører på deg og du føler deg trygg. Hun sender videre etter behov og jeg og min familien har bare gode ord. Du er ikke bare en nummer, du er en person. Jeg føler meg sett og hørt. Setter veldig stor pris på henne som fastlege!
Det er veldig fint at man kan bestille time gjennom appen, slik at man unngå lang ventetid i telefon.

Dyktig

Har kun vært hos Nermina få ganger før jeg kom av venteliste hos en annen lege. Men de timene jeg hadde hos Nermina tok hun meg seriøs, og var kjapp med henvisning og prøvetaking for å finne diagnose. Følte meg forstått og hørt, veldig hyggelig og blid. Fikk normalt time innen kort tid.

Det som trekker ned er resepsjonen på legesenteret, og ventetiden det tok før jeg fikk komme inn på timene mine. Hun gikk forbi flere ganger, enda det bare var meg på venterommet, men tok ca 1 - 1,5 time før jeg fikk komme inn (bestilt time på forhånd). Men dog veldig fornøyd når jeg først kom inn.

Tragisk

Nermine er en lege jeg ikke vil anbefale. Hun er ikke flink. Holder ikke ord.

Leser av blodprøver som er 3 mnd gamle. Måtte krangle meg til ny blodprøve. Denne viste at jeg var syk og måtte ha medisiner. Dette har skjedd flere ganger.
Lovet meg oppfølging men avlyst timen min 6 timer før jeg hadde time pga en akutt pasient. Måtte mase om ny time. Denne fikk jeg aldri. Ventet i 4 uker så bytter jeg lege.

De som jobber i skranken der er flinke, koselig og de tar deg imot.