Alexander Kjølner

Autorisasjon (2001)

Alexander Kjølner er en av 31 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Alexander Kjølner

Hyggelig, kunnskapsrik og engasjert

Flyttet til Lillehammer og måtte derfor skifte fastlegen. Kjølner ble valg. Jeg opplevde ham som en hyggelig, kunnskapsrik og lyttende lege som tok seg god tid.

Veldig flink lege

Kjølner er veldig ofte forsinket, særlig om man får time litt utpå dagen. Dette irriterte meg i starten, men har innsett at dette kommer av at han tar seg god tid til pasientene sine. Opplever at han tar seg tid til å snakke om alle plager man kommer dit for, og har aldri opplevd at han haster med å få meg ut igjen fra timen. Har hatt en del helseplager de siste årene, og har dermed hatt en del med Kjølner å gjøre. Opplever at han er dyktig i jobben sin, og at han gjør alt han kan for å finne løsninger på mine plager. Veldig fornøyd med å ha han som fastlege.

Kunne ikke hatt en bedre lege

Forsinkelser er noe som går igjen hos alle leger, vil derfor gi litt lav poeng på den men i det store og hele er alt ok.

Jeg har hatt Kjølner som fastlege siden 2004, men vil først og fremst rose Lillehammer Legesenter og front for riktig prioritet ved henvendlser. Jeg har hatt både fysiske og mentale problemer som har fått prioritet når det var behov.

Kjølner som lege er meget kompetent, lytter til hva du har å si, gir gode råd samt summerer en god plan for videre behandling. Får du mulighet til å velge Kjølner take it!

Syns han var helt OK, helt til...

Jeg bestilte meg time i september, hadde hatt mye angst, var utslitt og ville ha henvisning til DPS. Det skulle jeg få, hvor han etterpå var bekymret for hva jeg skulle gjøre i mellomtiden fordi det var lang ventetid.

Tilbake hos han i januar ble jeg sykmeldt for jeg rett og slett trengte en pause, jeg ville vi skulle bruke oss av «raskere tilbake» det sørget han for. Jeg minte han samtidig på at jeg ville fortsette å stå på venteliste til DPS. Da sa han «ja jeg mener jeg henviste deg». Da jeg ringer en uke senere for å få litt info om det han henviste meg til, viser det seg at han aldri har henvist meg til DPS. Etter flere telefoner med helsesekretær, sa de at han skulle ringe meg. Jeg får kun en melding der det sto at han har gjort det han sa han skulle gjøre; henvist meg i januar. Greit nok, men hva med henvisningen i september. Var visst ikke så viktig.

Skiftet lege med en gang.

Dyktig og engasjert

Veldig godt fornøyd med Alexander. Han tar seg tid til å lytte og er svært dyktig til å forklare ting på en folkelig måte. Kunnskapsrik og trygg, og god humor!