Alexander Kjølner

Autorisasjon (2001)

Alexander Kjølner er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Alexander Kjølner

Trygg og Kunnskapsrik

Totalinntrykket av legen er meget bra,han tar seg tid til å forklare ting.Trygg og kunnskapsrik og alltid i godt humør.

Trygg og kunnskapsrik

Fikk byttet fastlege da min forrige sluttet etter 21 år med godt samarbeid. Det var ikke et enkelt valg. Men Kjølner er helt fantastisk. Setter seg inn i journalen og tar seg utrolig god tid med forklaring og hjelp. Han er super dyktig. Å ha en god fastlege er utrolig viktig. Det er ofte litt forsinkelse å komme inn men det syntes jeg er helt greit når man blir skikkelig undersøkt når man først har time og ikke opplever hastverk fordi tiden går ut. Veldig hyggelige medarbeidere også.

Hyggelig, kunnskapsrik og engasjert

Flyttet til Lillehammer og måtte derfor skifte fastlegen. Kjølner ble valg. Jeg opplevde ham som en hyggelig, kunnskapsrik og lyttende lege som tok seg god tid.

Veldig flink lege

Kjølner er veldig ofte forsinket, særlig om man får time litt utpå dagen. Dette irriterte meg i starten, men har innsett at dette kommer av at han tar seg god tid til pasientene sine. Opplever at han tar seg tid til å snakke om alle plager man kommer dit for, og har aldri opplevd at han haster med å få meg ut igjen fra timen. Har hatt en del helseplager de siste årene, og har dermed hatt en del med Kjølner å gjøre. Opplever at han er dyktig i jobben sin, og at han gjør alt han kan for å finne løsninger på mine plager. Veldig fornøyd med å ha han som fastlege.

Kunne ikke hatt en bedre lege

Forsinkelser er noe som går igjen hos alle leger, vil derfor gi litt lav poeng på den men i det store og hele er alt ok.

Jeg har hatt Kjølner som fastlege siden 2004, men vil først og fremst rose Lillehammer Legesenter og front for riktig prioritet ved henvendlser. Jeg har hatt både fysiske og mentale problemer som har fått prioritet når det var behov.

Kjølner som lege er meget kompetent, lytter til hva du har å si, gir gode råd samt summerer en god plan for videre behandling. Får du mulighet til å velge Kjølner take it!