Alexander Kjølner

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Alexander Kjølner er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Alexander Kjølner

Kjempebra mann

Beste legen jeg har hatt og det sier ikke lite.kan være vanskelig å få tak i,men er meget god på kommunikasjon,research på ukjente saker, og kundebehandling.

bra lege

Bra lege. Tar en alvorlig og er hjelpsom. Følger en på gruppe møter og samtaler. Veldig hyggelig.

liker du å vente,ikke jeg heller..

Har oftest allt for mye å gjøre. Glemmer endel å vi må sitte på venterummet alllt for lenge.ventetiden er det største problemet her. Å det er veldig dumt at legen tar på seg for mange pasienter per dag. Personalet er svært hyggelig!!!

Meget bra Lege

Alexsander er en god og lyttende lege som tar seg god tid. Han bruker til og med tid på å tegne hvis han mener det gjør det enklere å forklare ting. Blir enkelt og greit henvist videre om nødvendig. Alt i Alt en blid å hyggelig Lege

Grundige og behagelig

Tar seg god tid og gir god e råd. Følger opp mot spesialist når nødvendig. Tar en alvorlig.

Veldig bra!

En dyktig og inkluderende lege!
Han lytter til det jeg sier samtidig som han stiller relevante spørsmål.
Han er meget grundig og oppfølgingen er svært god.

Veldig bra!

Veldig dyktig lege, som tenker helhetlig. Kroppen består av både psykisk og fysisk helse, og disse to tingene henger "i hop". Han er flink til å henvise videre der han tenker at andre har bedre kompetanse el utstyr, til spesialister/sykehus,

Den beste legen jeg har hatt.

Alexander Kjølner er en fantastisk lege, som forstår problemet. Har hatt mange samtaler med han og det har hjulpet veldig. Servicen er helt topp, han tar seg god tid og forklarer nøye om ting. Vanskelig å få svar på telefonen, men det tror jeg er legeskretærene som tar seg litt for god tid, før de svarer.

Over snittet

Alexander Kjølner er en god fastlege. Kan anbefales.

Kjempe god lege

Han er et stort Medmenneske. Er oppmerksom, lytter tolmodig og forståelsesfullt. Gir seg ikke før han har funnet ut hva som feiler deg, og fant ut på meg i alle fall, veldig fort, selv om det kan være vanskelig og finne ut akurat denne sykdommen. Har oversikten på alt som har med deg og din sykdom og gjøre, da med prøver, sykehus, når må du tilbake osv. Aksepterer deg for det du er og har en mild og god måte og møte deg på. Gir deg den tid du trenger om nødvendig. Skjelden man kan si dette om en lege, men han er født til og være en lege.