Alexander Kjølner

Lillehammer Legesenter DA

2001

Lillehammer Legesenter DA Telefonnummer61 05 45 0061 05 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Alexander Kjølner er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Alexander Kjølner

Syns han var helt OK, helt til...

Jeg bestilte meg time i september, hadde hatt mye angst, var utslitt og ville ha henvisning til DPS. Det skulle jeg få, hvor han etterpå var bekymret for hva jeg skulle gjøre i mellomtiden fordi det var lang ventetid.

Tilbake hos han i januar ble jeg sykmeldt for jeg rett og slett trengte en pause, jeg ville vi skulle bruke oss av «raskere tilbake» det sørget han for. Jeg minte han samtidig på at jeg ville fortsette å stå på venteliste til DPS. Da sa han «ja jeg mener jeg henviste deg». Da jeg ringer en uke senere for å få litt info om det han henviste meg til, viser det seg at han aldri har henvist meg til DPS. Etter flere telefoner med helsesekretær, sa de at han skulle ringe meg. Jeg får kun en melding der det sto at han har gjort det han sa han skulle gjøre; henvist meg i januar. Greit nok, men hva med henvisningen i september. Var visst ikke så viktig.

Skiftet lege med en gang.

Dyktig og engasjert

Veldig godt fornøyd med Alexander. Han tar seg tid til å lytte og er svært dyktig til å forklare ting på en folkelig måte. Kunnskapsrik og trygg, og god humor!

Kjempebra mann

Beste legen jeg har hatt og det sier ikke lite.kan være vanskelig å få tak i,men er meget god på kommunikasjon,research på ukjente saker, og kundebehandling.

bra lege

Bra lege. Tar en alvorlig og er hjelpsom. Følger en på gruppe møter og samtaler. Veldig hyggelig.

liker du å vente,ikke jeg heller..

Har oftest allt for mye å gjøre. Glemmer endel å vi må sitte på venterummet alllt for lenge.ventetiden er det største problemet her. Å det er veldig dumt at legen tar på seg for mange pasienter per dag. Personalet er svært hyggelig!!!