Lillehammer Legesenter DA

Telefonnummer61 05 45 0061 05 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Lillehammer Legesenter DA

Syns han var helt OK, helt til...

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Jeg bestilte meg time i september, hadde hatt mye angst, var utslitt og ville ha henvisning til DPS. Det skulle jeg få, hvor han etterpå var bekymret for hva jeg skulle gjøre i mellomtiden fordi det var lang ventetid.

Tilbake hos han i januar ble jeg sykmeldt for jeg rett og slett trengte en pause, jeg ville vi skulle bruke oss av «raskere tilbake» det sørget han for. Jeg minte han samtidig på at jeg ville fortsette å stå på venteliste til DPS. Da sa han «ja jeg mener jeg henviste deg». Da jeg ringer en uke senere for å få litt info om det han henviste meg til, viser det seg at han aldri har henvist meg til DPS. Etter flere telefoner med helsesekretær, sa de at han skulle ringe meg. Jeg får kun en melding der det sto at han har gjort det han sa han skulle gjøre; henvist meg i januar. Greit nok, men hva med henvisningen i september. Var visst ikke så viktig.

Skiftet lege med en gang.

Grei lege

Lege: Trine Engan Kjølner Skrevet

Hyggelig og grei lege. Men nesten alltid lang ventetid, både på å få time og forsinkelser før timen, 15-50min forsinka. Jeg har hatt legen gjennom 2 graviditeter, så har vært der en del, aldri presis på tiden. Hun sjekket også lite, stilte seg bare bak det jordmor hadde skrevet på helsekortet.

Men når du først er inne, så er hun hyggelig og grei.

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor

Lege: Else Helbo Skrevet

Jeg opplevde at jeg måtte kjempe veldig hardt for å få den hjelpen som var nødvendig av denne fastlegen. Jeg har ikke følt at jeg har fått den behandlingen som jeg har trengt. For eksempel videre henvisning til MR lot seg ikke gjøre. Jeg byttet lege etter 4 måneder da jeg innså at dette var et sted jeg ikke ville tilbake til.
Dette legesenteret har generelt ikke gitt meg inntrykk av at de tar min helse alvorlig.

For overfladisk, lettvint, noe nedlatende og lite til stede

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Til tross for vedvarende lunge/bronkie-plager, tok ikke legen seg tid til en gang å lytte på meg.
Jeg opplevde ikke tilstrekkelig (og ja, forventet) tilstedeværelse; heller ikke en ekte interesse for å løse mine plager. Hans endelige konklusjon (årsaksbeskrivelse) ser heller ikke til å stemme. Derfor bytter jeg nå fastlege da jeg nå ønsker å komme til bunns i mine helseproblemer.

Dyktig og engasjert

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Veldig godt fornøyd med Alexander. Han tar seg tid til å lytte og er svært dyktig til å forklare ting på en folkelig måte. Kunnskapsrik og trygg, og god humor!