Lillehammer Legesenter DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Lillehammer Legesenter DA

til stede, lyttende, vennlig, trygg

Lege: Gasper Kren Skrevet

Henvendt mot meg som pasient og ikke skjerm.
Rolig, vennlig, samarbeidende- vil gå i dialog, søker å forstå, aksepterende.
Spør inntil og tar min/pasient kompetanse på egen helse og verdier på alvor, søker finne løsninger opp mot legekompetansen.
følger opp!

Faglig hjelp

Lege: Jakub Konrad Gonet Skrevet

Etter mye frem og tilbake fant jeg endelig en fastlege som virker dyktig, grundig og forståelsesfull. Endelig en lege som lytter til det man har å si og tar det til en grundig vurdering. Nå fikk hele familien vår en fastlege som vi alle er like fornøyde med. Anbefales!

Lite informativ

Lege: Jakub Konrad Gonet Skrevet

Veldig lite fornøyd med både kommunikasjon og oppfølging. Seint ute var han også. Jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor og ikke hørt. Drar ikke tilbake til denne legen.

Anbefales på det varmeste

Lege: Jakub Konrad Gonet Skrevet

Beste legen jeg har vært borti. Du føler deg ivaretatt, sett og tatt på alvor. Bruker sine oppslagsverk godt der han har mindre erfaring, og sørger for informasjon som du forstår. Godt humør og service.

Trygg, rolig, vennlig og forståelsesfull

Lege: Gasper Kren Skrevet

Har ingenting annet enn positivt å komme med, han er meget forståelsesfull og lytter til det man har å si og tar det til vurdering.
Han er rolig og vennlig, og har kommet med relevante henvisninger for å bekrefte eller utelukke diagnoser