Lillehammer Legesenter DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Lillehammer Legesenter DA

Dyktig og engasjert!

Lege: Ann-Charlotte Margita Rydell Skrevet

Tar tak i aktuelle problemstillinger og henviser raskt videre ved behov. Lytter også til pasientens innspill. Har også opplevd at hun har tatt initativ til å undersøke ting uten at jeg har måttet be om det. Veldig godt fornøyd :)

Veldig flink lege

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Kjølner er veldig ofte forsinket, særlig om man får time litt utpå dagen. Dette irriterte meg i starten, men har innsett at dette kommer av at han tar seg god tid til pasientene sine. Opplever at han tar seg tid til å snakke om alle plager man kommer dit for, og har aldri opplevd at han haster med å få meg ut igjen fra timen. Har hatt en del helseplager de siste årene, og har dermed hatt en del med Kjølner å gjøre. Opplever at han er dyktig i jobben sin, og at han gjør alt han kan for å finne løsninger på mine plager. Veldig fornøyd med å ha han som fastlege.

dyktig lege

Lege: Jakub Konrad Gonet Skrevet

Veldig dyktig og flink lege. Det ses ut at han har erfaring med både små og eldre pasienter. Viser stor forståelse og hjelper med faglig kjennskap på høyest nivå!

Fantastisk fastlege

Lege: Trine Engan Kjølner Skrevet

Trine Kjølner er uten tvil den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt. Hun er kunnskapsrik, tålmodig, imøtekommende og tar meg seriøst. Hun er absolutt verdt ventetiden!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ann-Charlotte Margita Rydell Skrevet

Rask, lyttende og forståelsesfull! Ga meg raskt hjelp og henvisninger da jeg trengte det, forsto seg godt på både fysiske og psykiske problemer. Følte meg tatt på alvor, sett og ivaretatt. Synd jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet, var svært fornøyd med henne!