Anne Karen Rabl-Vøien

HOVSVEIEN 4 2750 Gran
Anne Karen Rabl-Vøien er en av 13 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Anne Karen Rabl-Vøien

Behagelig og dyktig

Beste lege jeg har hatt. Rolig og behagelig vesen. Aktivt lyttende. God til å undersøke, forklare og følge opp. Er nøye, og dobbeltsjekker event med oppslagsverk. Føler meg trygg og ivaretatt.
Kort responstid på medisinbestilling, etc. via SMS.

Forberedt og god lytter under timen

Meget fornøyd grunnet da hun alltid har satt seg inn i hva som er behovet (som er oppgitt ved timebestilling) og jobber aktivt i møtet. Lytter godt

Dyktig og sympatisk

Jeg opplever henne som en god lytter, at hun tar pasientene sine på alvor og bryr seg på ordentlig.
Hun gjør ingen forhastede beslutninger, men forklarer slik at jeg kan være med på avgjørelser i fht behandling, og hun dobbeltsjekker hvis hun ikke er 100% sikker i noe. Jeg gir all min tillit til denne legen.

Opplever derimot at det kan være svært vanskelig å komme frem på telefonen. Ofte 20-30 minutters venting selv om jeg er nr 1 i køen, og føler meg nesten litt uønsket i resepsjonen om jeg kommer dit f.eks. for å spørre om noe.
SMS-tjenesten fungerer derimot greit. Bruker nå kun SMS så langt det lar seg gjøre pga vanskelig å nå frem via tlf.

Tar seg tid - lytter

Hun er den beste legen jeg noen gang har vært hos. Tar seg god til, lytter, forklarer og hjelper deg med akkurat det du sliter med.

En fantastisk lege jeg anbefaler til alle!

veldig flink

veldig fornøyd , hadde veldig god tid ,lytter å gir gode råd