Anne Karen Rabl-Vøien

HOVSVEIEN 4 2750 Gran
Anne Karen Rabl-Vøien er en av 13 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Anne Karen Rabl-Vøien

Dyktig og sympatisk

Jeg opplever henne som en god lytter, at hun tar pasientene sine på alvor og bryr seg på ordentlig.
Hun gjør ingen forhastede beslutninger, men forklarer slik at jeg kan være med på avgjørelser i fht behandling, og hun dobbeltsjekker hvis hun ikke er 100% sikker i noe. Jeg gir all min tillit til denne legen.

Opplever derimot at det kan være svært vanskelig å komme frem på telefonen. Ofte 20-30 minutters venting selv om jeg er nr 1 i køen, og føler meg nesten litt uønsket i resepsjonen om jeg kommer dit f.eks. for å spørre om noe.
SMS-tjenesten fungerer derimot greit. Bruker nå kun SMS så langt det lar seg gjøre pga vanskelig å nå frem via tlf.

Svak lege.

Det er sjelden man møter en lege som er så dårlig til å skrive henvisninger til sykehus. Som regel får man henvisningene i retur pga. manglende undersøkelser eller manglende medisinske opplysninger så man må tilbake til legen. Dette tar tid og det tar unødvendig lang tid å få sendt en riktig henvisning til sykehuset.
Hun er usikker i det meste hun foretar seg og noen ganger lurer man på om hun har havnet på rett hylle.
Jeg trenger ikke en *pratelege*, jeg ønsker en effektiv lege som handler og som tar med alle opplysningene som er nødvendig for at sykehusene skal kunne sende time uten unødvendige forsinkelser på flere uker fordi hun slurver med utfylling og nødvendige undersøkelser.
Etter gjentatte ganger med feil og slurv så har jeg fått nok og bytter lege. Har man kroniske sykdommer som må følges opp så må man kunne stole på at legen i det minste vet hvordan man fyller ut henvisninger til sykehus, gjør de helt nødvendige undersøkelsene så sykehusene kan ta en riktig avgjørelse med tanke på hastegrad, osv.

Er ikke fornøyd med legen, men personellet i resepsjonen er flinke , hyggelige og hjelpsomme, og jeg liker at når man ringer så får man vite hvor mange som er foran en selv i telefonkøen. Det er sjelden lang kø, så det virker som at damene i resepsjonen på legesenteret er flinke til å ta unna telefonene.

Tar seg tid - lytter

Hun er den beste legen jeg noen gang har vært hos. Tar seg god til, lytter, forklarer og hjelper deg med akkurat det du sliter med.

En fantastisk lege jeg anbefaler til alle!

veldig flink

veldig fornøyd , hadde veldig god tid ,lytter å gir gode råd