Anne Karen Rabl-Vøien

Autorisasjon (2010)

Anne Karen Rabl-Vøien er en av 12 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Anne Karen Rabl-Vøien

Forvirret

Flink på vanlige plager, men når det gjelder andre ting, ang sympt, så får man følelsen at man innbiller seg smertene, er ikke så ofte der, men må nok dra til privat lege.

Trygg og seriøs

En kjempe dyktig fastlege. Rabl-Vøien er rolig og kunnskapsrik. Hun har tatt henvendelsene mine seriøst, og er god på oppfølging og leser seg opp på områder om hun trenger det. Føler meg forstått og ivaretatt hos henne.

Behagelig og dyktig

Beste lege jeg har hatt. Rolig og behagelig vesen. Aktivt lyttende. God til å undersøke, forklare og følge opp. Er nøye, og dobbeltsjekker event med oppslagsverk. Føler meg trygg og ivaretatt.
Kort responstid på medisinbestilling, etc. via SMS.

Forberedt og god lytter under timen

Meget fornøyd grunnet da hun alltid har satt seg inn i hva som er behovet (som er oppgitt ved timebestilling) og jobber aktivt i møtet. Lytter godt

Dyktig og sympatisk

Jeg opplever henne som en god lytter, at hun tar pasientene sine på alvor og bryr seg på ordentlig.
Hun gjør ingen forhastede beslutninger, men forklarer slik at jeg kan være med på avgjørelser i fht behandling, og hun dobbeltsjekker hvis hun ikke er 100% sikker i noe. Jeg gir all min tillit til denne legen.

Opplever derimot at det kan være svært vanskelig å komme frem på telefonen. Ofte 20-30 minutters venting selv om jeg er nr 1 i køen, og føler meg nesten litt uønsket i resepsjonen om jeg kommer dit f.eks. for å spørre om noe.
SMS-tjenesten fungerer derimot greit. Bruker nå kun SMS så langt det lar seg gjøre pga vanskelig å nå frem via tlf.