Sarah Giessing Kallevik Haagensen

City Legesenter AS

Autorisasjon (2012)

City Legesenter AS Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ...
Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Sarah Giessing Kallevik Haagensen er en av 83 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Fantastisk og dyktig lege

Sarah møter deg som pasient og yter absolutt den tryggheten man forventer hos en fastlege!
Anbefales på det sterkeste!

oppfølging.

Cecilie følger opp som vikar.Hyggelig, blid,evne til å lytte,tar seg tid. Som tidligere nevnt, lab og innsjekking strålende.Sarah og vikar anbefales.
Bedre leger,lab og mottak får du ikke.

min opplevelse

Jeg har alltid slitet med å finne en lege, også byttet jeg til sarah i håp om å få hjelp... men det gikk ikke så bra. Jeg har psykiske problemer, kom flere ganger til henne å prøvde å fortelle, men hun gjorde ikke noe videre med det. Hver gang jeg fortalte om problemene mine, så ble jeg usikker på meg selv. Fordi jeg fikk rare blikk og tilbakemeldinger som fikk meg til å føle at hun ikke trodde på meg helt.

Genuint omsorgsfull, varm, lyttende, løsningsorientert og humoristisk!!

Jeg verdsetter henne høyt!!! Hun gjør sitt ytterste for å hjelpe meg,og hun er behagelig på alle måter. Jeg har vært alvorlig syk i mange år,og har møtt på mange ulike legetyper. Sarah har vært snill og god mot meg fra dag EN!!! Hun tar ansvar,er ryddig og stiller opp 100%. Hun er den beste legen jeg har hatt på evigheter!! Hennes lune humor,og varme smil er så godt å møte.

Nedlatende og vrang

Her får man ikke god hjelp. Hun har en utrolig ubehagelig holdning, når man forteller sine symptomer blir man avvist, har vært der og trengt hjelp for forskjellige ting men hver gang har hun bare avfeid meg helt, det virker som om hun ikke tror på meg. Siste legetimen jeg hadde med henne (og siste jeg noen gang kommer til å ha med henne) så sa hun: er du liksom redd for at du har kreft eller? Jeg sa jeg hadde mye hodepine, nevnte vel aldri kreft eller noe i nærheten av det! Mange andre har vurdert henne på nøyaktig samme måte som meg, hun er kald, tillitsløs, nedlatende og dømmende, styr unna!