Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Tlf: 32 83 30 25 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sarah Giessing Kallevik Haagensen er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Bra

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Henne har alltid tid og henne er veldig morsom. Hun følger meg alltid opp

Trygg,seriøs,kunnskap.

I tillegg til faglige vurderinger har hun tid til personlig samtale og har humor,innen faglig grense. En å anbefale ! Meget fornøyd.
God behandling.Evne til å lytte.
Lett å komme i kontakt med.
Kommunikasjon veldig bra.
Svært bra service.
Seriøs lege med tid til deg.

tar deg på alvor

Jeg har vært igjennom en del forskjellige fastleger pga. flytting og misfornøyelse. Hun tar meg på alvor og om hun det er noe hun ikke kan eller er usikker på, så er hun villig å finne ut av det. Hun er flink å lytte og det setter jeg stor pris på.

Super lege

Jeg har gjennom årene vært hos flere leger, men aldri har en annen lege tatt meg så mye på alvor. Takket være Sarah ble diagnosen min satt svært tidlig i sykdomsforløpet. Hun henviste meg videre, tok alle nødvendige prøver, og ringte ofte for å høre om hvordan tilstanden min var. Hun er i tillegg svært flink til å vise empati samt roe meg ned med mine beskymringer med sin positive væremåte. Selvom jeg var i utlandet en periode, var hun lett tilgjengelig slik at jeg kunne ringe for å søke råd og hjelp. Du føler deg i trygge hender hos Sarah, hun har alltid god tid til å lytte og hjelpe.

veldig fornøyd

Lege som tar bekymringer på alvor! Dette er en lege som gir inntrykk av å være intressert i å hjelpe deg med å bli kvitt plagene og/eller bekymringer. Tar de prøver og undersøkelser som er nødvendig for å utelukke sykdommer.

Genuint til stedeværende

Nå har jeg hatt Sarah i over 2 år.
Jeg er svært fornøyd med oppfølgingen, og tilstedeværelsen. For å nevne noe så har jeg gått på et par fartsdumper av forskjellig karakter, hun gir seg ikke så lett.

All ros til deg Sarah

Mvh JTS

Imøtekommende lege

Hun virket faglig dyktig og interessert. Jeg fikk komme inn samme dag, noe som har vært umulig hos andre fastleger. Hun ville også følge opp etter en uke. Veldig fornøyd.

Bra lege!

En dyktig, engasjert lege som følger opp over tid. Tilgjengelig for timer og tilgjengelig for telefonsamtale.

Nyutdannet

+Jeg ble møtt godt i begynnelsen med forståelse, hun lyttet og ville hjelpe. veldig hyggelige jenter som jobber i resepsjonen. moderne lokale.

-opplever også legen som veldig stresset noen ganger , somling med å sende ut e-resept som skulle vært på faste datoer. dette førte til plager hos meg ( pasient ). tilslutt lyttet hun ikke lenger og ble kald. jeg opplever henne som en uerfaren lege uten empati. og liten forståelse for og sette seg inn i andres situasjon.

Ikke fornøyd

Virker uintressert i det jeg sier, virker som om hun ikke tror på meg når jeg forteller om mine plager. Mange av tingene jeg tar opp får jeg svar som "det er bare sånn det er"... Vanskelig å bli henvist videre. Vanskelig å få tillit.

Super!

Min mor med alvorlig Cols, har aldri tross sine 83 år opplevd maken til service og empati! Sarah ringte min mor opp etter to dager for å høre hvordan det gikk med henne. Hun ringte også til hjemmesykepleien mens min mor satt der,og ordnet hyppigere tilsyn under sykdomsperioden. Min mor opplevde henne meget sympatisk,empirisk og med god tid.

UDUGELIG!!!!

Dette er en lege uten empati, ingen interesse av pasienten sin. Hun setter seg ikke inn i pasienten sin, å forstår ikke omfanget ei heller innsikt i plagene til pasienten. Hun somler, å følger ikke opp pasienten. Kommer ikke med innspill, og nesten nekter å henvise videre. En meget dårlig erfaring samlet sett. Helt klart en ung å uerfaren lege, uten innlevelse å forståelse. Anbefales IKKE!! ( ja, jeg bytter lege)

Flott lege

Dr. Haagensen er en flott lege. Tar pasientene sine på alvor og man føler seg godt ivaretatt. Anbefales!

hmmm...

Etter at vi byttet til sarah så har vi opplevd henne som en grei lege, men av og til noe somlete. De medisinene jeg brukte hos min andre fastlege tok det lang tid for at jeg fikk hos henne noe jeg ikke kan skjønne. Det gjelder også min datter på 7år så vi måtte henvende oss til sykehuset.

Imøtekommende, hyggelig og lyttende

Barna og jeg er fornøyde med Sarah. Tar seg tid,følger opp,lytter og sender videre om huser usikker. Kan anbefale henne!
De på kontoret og laboratoriet er hyggelige. Opplever kanskje litt sommel,men de er imøtekommende,smiler og tar deg godt imot.