Sarah Giessing Kallevik Haagensen

City Legesenter AS

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

City Legesenter AS Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ...
Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Sarah Giessing Kallevik Haagensen er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Nedlatende og vrang

Her får man ikke god hjelp. Hun har en utrolig ubehagelig holdning, når man forteller sine symptomer blir man avvist, har vært der og trengt hjelp for forskjellige ting men hver gang har hun bare avfeid meg helt, det virker som om hun ikke tror på meg. Siste legetimen jeg hadde med henne (og siste jeg noen gang kommer til å ha med henne) så sa hun: er du liksom redd for at du har kreft eller? Jeg sa jeg hadde mye hodepine, nevnte vel aldri kreft eller noe i nærheten av det! Mange andre har vurdert henne på nøyaktig samme måte som meg, hun er kald, tillitsløs, nedlatende og dømmende, styr unna!

Føler meg sett

Sarah er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Hun er dyktig, personlig og imøtekommende. Jeg har hatt en midlertidig utfordrende livssituasjon med mye sykdom i familien. I den perioden har jeg blitt møtt med støtte og profesjonell oppfølging. Jeg vil anbefale Sarah som fastlege.

Trygg og vennlig

Viser god forståelse for mine fysiske og mentale plager. Hun er hjelpsom og flink til å finne løsninger. Føler at hun bryr seg.

Trygg og flink

Behagelig, rolig med evnen til å lytte. Tar den tiden du trenger, og finner raske løsninger hvis en trenger kjapt en ny time. Seriøs med humor.

Bra

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Henne har alltid tid og henne er veldig morsom. Hun følger meg alltid opp