Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Vårveien 22 3024 Drammen
Sarah Giessing Kallevik Haagensen er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Super lege

Jeg har gjennom årene vært hos flere leger, men aldri har en annen lege tatt meg så mye på alvor. Takket være Sarah ble diagnosen min satt svært tidlig i sykdomsforløpet. Hun henviste meg videre, tok alle nødvendige prøver, og ringte ofte for å høre om hvordan tilstanden min var. Hun er i tillegg svært flink til å vise empati samt roe meg ned med mine beskymringer med sin positive væremåte. Selvom jeg var i utlandet en periode, var hun lett tilgjengelig slik at jeg kunne ringe for å søke råd og hjelp. Du føler deg i trygge hender hos Sarah, hun har alltid god tid til å lytte og hjelpe.

veldig fornøyd

Lege som tar bekymringer på alvor! Dette er en lege som gir inntrykk av å være intressert i å hjelpe deg med å bli kvitt plagene og/eller bekymringer. Tar de prøver og undersøkelser som er nødvendig for å utelukke sykdommer.

Genuint til stedeværende

Nå har jeg hatt Sarah i over 2 år.
Jeg er svært fornøyd med oppfølgingen, og tilstedeværelsen. For å nevne noe så har jeg gått på et par fartsdumper av forskjellig karakter, hun gir seg ikke så lett.

All ros til deg Sarah

Mvh JTS

Imøtekommende lege

Hun virket faglig dyktig og interessert. Jeg fikk komme inn samme dag, noe som har vært umulig hos andre fastleger. Hun ville også følge opp etter en uke. Veldig fornøyd.

Bra lege!

En dyktig, engasjert lege som følger opp over tid. Tilgjengelig for timer og tilgjengelig for telefonsamtale.