Sarah Giessing Kallevik Haagensen

City Legesenter AS

2012

City Legesenter AS Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Sarah Giessing Kallevik Haagensen er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Bra

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Henne har alltid tid og henne er veldig morsom. Hun følger meg alltid opp

Trygg,seriøs,kunnskap.

I tillegg til faglige vurderinger har hun tid til personlig samtale og har humor,innen faglig grense. En å anbefale ! Meget fornøyd.
God behandling.Evne til å lytte.
Lett å komme i kontakt med.
Kommunikasjon veldig bra.
Svært bra service.
Seriøs lege med tid til deg.

tar deg på alvor

Jeg har vært igjennom en del forskjellige fastleger pga. flytting og misfornøyelse. Hun tar meg på alvor og om hun det er noe hun ikke kan eller er usikker på, så er hun villig å finne ut av det. Hun er flink å lytte og det setter jeg stor pris på.

Super lege

Jeg har gjennom årene vært hos flere leger, men aldri har en annen lege tatt meg så mye på alvor. Takket være Sarah ble diagnosen min satt svært tidlig i sykdomsforløpet. Hun henviste meg videre, tok alle nødvendige prøver, og ringte ofte for å høre om hvordan tilstanden min var. Hun er i tillegg svært flink til å vise empati samt roe meg ned med mine beskymringer med sin positive væremåte. Selvom jeg var i utlandet en periode, var hun lett tilgjengelig slik at jeg kunne ringe for å søke råd og hjelp. Du føler deg i trygge hender hos Sarah, hun har alltid god tid til å lytte og hjelpe.

veldig fornøyd

Lege som tar bekymringer på alvor! Dette er en lege som gir inntrykk av å være intressert i å hjelpe deg med å bli kvitt plagene og/eller bekymringer. Tar de prøver og undersøkelser som er nødvendig for å utelukke sykdommer.