Valborg Hoen-Lund

Autorisasjon (2010)

Valborg Hoen-Lund er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Valborg Hoen-Lund

Fantastisk lege

Valborg Hoen-Lund er en meget dyktig og hyggelig lege. Hun er genuint interessert i deg og man føler seg svært godt ivaretatt. Hoen-Lund tar seg tid og viser forståelse for deg som pasient. Anbefaler Hoen-Lund på det sterkeste.

grei nok

hyggelig og grei, men jeg fikk litt følelsen av at jeg bare var en i mengden.

Lempfeldig

Etter to besøk hos denne legen fikk jeg nok. Jeg er vanligvis sjelden hos lege og forventer derfor å føle at jeg blir hørt. Jeg opplever at hun er stresset, er langt over tidsskjema, går ut og inn under min konsultasjon, og har en lettvin og avvisende kommentar til det jeg ønsker å ta opp. I tillegg tok hun noen prøver som viste seg å være fordårlig utført, slik at jeg må tilbake for å få tatt denne på nytt. Også restriktiv medhenvisning da jeg ga uttrykk for reell bekymring for en arvelig krefttype som min mor har vært rammet av.Da prøvesvarene viste celleforandringer fikk imidlertid pipa en annen lyd. Nei, sånne legerkan man ikke ha.

Denna kliniken ær næstan omøjlig att få tag på

Har førsøkt i lång tid att komma i kontakt med min fastlege och nær kliniken inte ens klarar att ta tlf så ger jag upp. Vill helst aldrig se denna platsen igen

Studentenes favoritt!!

Valborg har vært min fastlege i et par måneder nå, og jeg er veldig fornøyd. Alltid blid og hyggelig og interessert i å hjelpe og lytter bra.
Hun er flink og seriøs og empatisk. En lege som kan anbefales på det sterkeste. I jentejengen på lærerutdanningen i Drammen har hun blitt vår store favoritt!!