Håvard Hagen Vika

Autorisasjon (2006)

Håvard Hagen Vika er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Håvard Hagen Vika

Beste lege "ever"

-nettopp,beste lege.oppdaterer seg i journaler
-viser interesse for pasienten og sykdomsforløpet
- er effektiv og følger pasienten opp
-hadde det vært enn skala fra en til 12..så ville pilen stoppet på 12
-absolutt en lege som kan anbefales

En fantastisk lege!!!

Håvard Hagen Vika var min fastlege under mitt første svangerskap. Grunnet få jordmødre i Drammen ente jeg opp med å gå mer til legen enn til jordmoren. Og jeg fikk mye bedre oppfølging hos han enn jeg fikk hos jordmor! Jeg følte meg veldig godt ivaretatt både faglig og medmenneskelig.
Alle de andre legene jeg har møtt på legekontoret er også veldig flinke. Det som kan bli bedre på legekontoret er serviceinnstillingen til de som jobber i resepsjonen.
Håvard Hagen Vika kan anbefales på det varmeste!

Dyktig og effektiv leger

Håvard oppleves som svært kunnskapsrik og effektiv. Basert på mine egne erfaringer over 3 år så er det bare godt å si om hans legegjerning. Svært profesjonell, kunnskapsrik, følger opp, lett å kommunisere med, tar seg tid og er samtidig effektiv! Bare positive erfaringer!! Anbefales på det varmeste!

byttet pga flytting

PRIMA LEGE!
har aldri hatt en så god lege noengang. jeg ble tatt på alvor, fikk god hjelp, han lytter, er genuint innteresert, fagelig dyktig, ikke nedlatende som visse andre leger på samme kontor.
eneste minus er at selve resepsjonen er "tafatt."
virker som de hater jobben sin i stor grad. ventetiden er så som så, men skal du bruke en av legene på sentrum legekontor så er det ingenting å lure på. Håvard er den eneste dyktige, og er virkelig dyktig!

Flink og hyggelig

Håvard Hagen Vika har vært min fastlege etter at jeg flyttet til Drammen. Han er veldig flink og hyggelig. Har gode vurderinger og «treffer» hver gang. Jeg har tidligere hatt mye kontakt med leger ved de store sykehusene på grunn av alvorlig sykdom. Jeg har derfor møtt mange flinke leger. Vika er blant de aller beste.