Håvard Hagen Vika

Autorisasjon (2006)

Håvard Hagen Vika er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Håvard Hagen Vika

Trygg, kompetent og flink med barn og voksne

Beste legen jeg har hatt. Alltid tilgjengelig, tar deg alltid på alvor. Det er raskt å få time, selv om det kan være hos noen av de andre legene på kontoret. De er også flinke, så det er ingen problem.

The absolute best

He’s been my doctor for 4 years and has helped through some of the most difficult time in my life. He’s a wonderful person and a fantastic doctor.

Beste legen.

Har hatt Håvard som fastlege i 3 år før jeg flyttat fram drammen. Han har god erfaring og vet hva som er bra for patient sin. Tusen takk Håvard.

Arrogant og viser lite empati

Har hatt Hagen Vika som vikar et par ganger. Begge gangene har jeg opplevd at han har vært arrogant og vist lite empati. Ville ikke lytte til hva jeg hadde å si, men ville heller snakke om sine meninger. Avbrøt meg mens jeg prøvde å forklare og skulle rette meg opp om jeg sa noe han mente var feil.
Tenkte det kanskje oppsto misforståelser første gang, men for andre gang nå har jeg gått gråtende ut av kontoret.
Ellers får jeg som regel time fortløpende når jeg ringer til legekontoret, og opplever god service fra sekretærene.

God lege

Vika har vært min fastlege i fem år. Han er alltid blid og hyggelig. Rask, men ikke travel. Og han kan sine ting.