Håvard Hagen Vika

Nedre Storgate 31 3015 Drammen
Håvard Hagen Vika er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Håvard Hagen Vika

Kjempeflink lege

Jeg blir alltid godt mottatt, og føler legen virkelig forstår det jeg spør om. I de tilfellene han er usikker henviser han videre, og det er kjempeflott! Veldig god erfaring.

Meget dyktig

Håvard er meget dyktig og ser hele deg som menneske og ikke bare sykdommen din. Alltid presis, hyggelig og løser problemer raskt. Bare positivt å si om Håvard. Faktisk en av de beste fastlegene jeg har hatt.

Serviceinnstilt, lyttende og effektiv!

Medmenneskelig og hyggelig lege, som er flink til å lytte, er rask med behandlingsformer og henvisninger.

Anbefales!

Veldig bra lege

Ung og lovende lege som tar deg imot på en ordentlig måte. Han virker tillitsfull og dyktig. Han forstår deg og vet hvor evt videre hjelp kan skaffes.

Utrolig hyggelig og oppegående

Jeg har ikke hatt Håvard som fastlege lenge, men gjennom svangerskapet har jeg hatt tett oppfølging/samarbeid. Han har forståelse for meg som person, min sårbarhet og min familiesituasjon. Han har mange pasienter, men jeg føler at han faktisk "kjenner meg igjen" og husker historien min. Han har ingen fordommer, og er åpen for at jeg har valgt en annen levemåte og livspartner.
Han er nesten aldri forsinket, og klarer å være effektiv uten å forhaste samtalen. Denne legen foreslår gjerne tilrettelegging på jobben, fremfor sykemelding. Dette var overraskende for sjefen min, som ikke hadde opplevd dette før. Og for min egen del så syns jeg det vitner om en lege som hører meg. Jeg hadde fortsatt mulighet til å jobbe, men på en annen måte. Han er også istand til å henvise meg til andre steder når han ikke selv vet. Det viser ærlighet, og at selv han har begrensninger. Et virkelig sunnhetstegn fra en lege!
Jeg kan anbefale Håvard på det sterkeste. Det var trygt å ha han som lege under graviditeten min.