Håvard Hagen Vika

Autorisasjon (2006)

Håvard Hagen Vika er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Håvard Hagen Vika

Todelt personlighet

Hadde tidligere denne legen, men byttet. Han er smørblid og sjarmerende så lenge han er fornøyd med deg. Men stiller du et kritisk spørsmål, eller har en mening om egen helse, blir han arrogant, frekk og spydig. Lite profesjonelt.

Kunnskapsrik og trygg

Veldig fornøyd med å ha fått Håvard som fastlege. Har opplevd litt forskjellig, og han er virkelig av de bedre!

Anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Håvard er en lege man kan stole på. Han har tatt meg på alvor fra dag en og jeg har alltid følt meg sett og hørt av han. Han sender henvisninger til spesialister og sykehus når det trengs og for å dobbeltsjekke om hans mistanke/diagnose stemmer, da for prøver og ytterligere undersøkelser. Han er rett frem og forklarer ting på en god måte slik at jeg som ikke er lege forstår hva han mener.

Dyktig og nøye.

Håvard er ekstremt kunnskapsrik. Han tar fort fatt i problemet og formidler veldig enkelt hva og hvordan ting skal skje fremover. Nøler ikke med å sende videre til konsultasjoner, selv om det ikke er nødvendig, men kun for sikkerhets skyld. Dette gir en svært betryggende følelse for pasienten. I tillegg er han hyggelig og empatisk, med et glimt i øyet.
Jeg anbefaler denne legen

Trygg, kompetent og flink med barn og voksne

Beste legen jeg har hatt. Alltid tilgjengelig, tar deg alltid på alvor. Det er raskt å få time, selv om det kan være hos noen av de andre legene på kontoret. De er også flinke, så det er ingen problem.