Håvard Hagen Vika

Sentrum Legekontor Drammen

2006

Ingen på venteliste

Sentrum Legekontor Drammen Telefonnummer32 83 20 6032 83 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 31 3015 Drammen
Håvard Hagen Vika er en av 61 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Håvard Hagen Vika

Dyktig og effektiv leger

Håvard oppleves som svært kunnskapsrik og effektiv. Basert på mine egne erfaringer over 3 år så er det bare godt å si om hans legegjerning. Svært profesjonell, kunnskapsrik, følger opp, lett å kommunisere med, tar seg tid og er samtidig effektiv! Bare positive erfaringer!! Anbefales på det varmeste!

byttet pga flytting

PRIMA LEGE!
har aldri hatt en så god lege noengang. jeg ble tatt på alvor, fikk god hjelp, han lytter, er genuint innteresert, fagelig dyktig, ikke nedlatende som visse andre leger på samme kontor.
eneste minus er at selve resepsjonen er "tafatt."
virker som de hater jobben sin i stor grad. ventetiden er så som så, men skal du bruke en av legene på sentrum legekontor så er det ingenting å lure på. Håvard er den eneste dyktige, og er virkelig dyktig!

Flink og hyggelig

Håvard Hagen Vika har vært min fastlege etter at jeg flyttet til Drammen. Han er veldig flink og hyggelig. Har gode vurderinger og «treffer» hver gang. Jeg har tidligere hatt mye kontakt med leger ved de store sykehusene på grunn av alvorlig sykdom. Jeg har derfor møtt mange flinke leger. Vika er blant de aller beste.

Profesjonell og medmenneskelig

Har hatt Håvard som fastlege nå over et par år og han er den beste fastlegen jeg har hatt. Han har alltid tid til å lytte til det jeg har å si og viser genuin interesse for at jeg skal bli frisk. Han tar alle mine plager på alvor, både alvorlige og mindre alvorlige. En lege jeg kan anbefale alle.

Trygg og dyktig lege

Jeg er svært fornøyd med Håvard som fastlege. Opplever å få time etter kort tid og blir lyttet til og forstått under besøk. Han følger også opp i etterkant av undersøkelser, enten via telefon eller via et notat på helsenorge.no. Kan anbefale HHV.