Håvard Hagen Vika

Håvard Hagen Vika er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Håvard Hagen Vika

byttet pga flytting

PRIMA LEGE!
har aldri hatt en så god lege noengang. jeg ble tatt på alvor, fikk god hjelp, han lytter, er genuint innteresert, fagelig dyktig, ikke nedlatende som visse andre leger på samme kontor.
eneste minus er at selve resepsjonen er "tafatt."
virker som de hater jobben sin i stor grad. ventetiden er så som så, men skal du bruke en av legene på sentrum legekontor så er det ingenting å lure på. Håvard er den eneste dyktige, og er virkelig dyktig!

Flink og hyggelig

Håvard Hagen Vika har vært min fastlege etter at jeg flyttet til Drammen. Han er veldig flink og hyggelig. Har gode vurderinger og «treffer» hver gang. Jeg har tidligere hatt mye kontakt med leger ved de store sykehusene på grunn av alvorlig sykdom. Jeg har derfor møtt mange flinke leger. Vika er blant de aller beste.

Profesjonell og medmenneskelig

Har hatt Håvard som fastlege nå over et par år og han er den beste fastlegen jeg har hatt. Han har alltid tid til å lytte til det jeg har å si og viser genuin interesse for at jeg skal bli frisk. Han tar alle mine plager på alvor, både alvorlige og mindre alvorlige. En lege jeg kan anbefale alle.

Trygg og dyktig lege

Jeg er svært fornøyd med Håvard som fastlege. Opplever å få time etter kort tid og blir lyttet til og forstått under besøk. Han følger også opp i etterkant av undersøkelser, enten via telefon eller via et notat på helsenorge.no. Kan anbefale HHV.

Hadde ikke "tid" til å lese psientens journal

Hagen Vika var direkte frekk i møte med meg. Viste manglende empati og var ubehagelig. Ville ikke lese journalen og avspise meg med at "han ikke hadde tid". Han fungerte som vikar, og ville ikke høre på hva min fastlege har gitt meg av medisin eller hvorfor det har blitt gitt meg det. Jeg var fryktelig nede, og følte meg enda verre når jeg hadde besøkt Hagen Vika. Det er første gang jeg har gått gråtende ut av et legekontor.