Nirosha Srikumar

Autorisasjon (2013)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Nirosha Srikumar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nirosha Srikumar

👍👍👍

Nirosha er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er super effektiv, ordner time raskt, reseptfornyelser på dagen. Har fulgt meg opp på alle ting jeg kommer med, gir gode råd og henviser raskt. Hun anbefales på det sterkeste.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Jeg søkte meg spesielt til Nirosha fordi jeg er blitt anbefalt henne. Angrer ikke et sekund. Hun har fulgt meg opp på alle ting jeg kommer med, gir gode råd og henviser raskt. Tar tak i faglige problemer og får en til å føle seg sett. Svarer raskt og ordner respekter og praktiske ting som man ønsker. Et veldig flott legekontor i seg selv og, nydelig helsesekretærer.

Dyktig og trygg

Veldig hyggelig, dyktig og behagelig lege, som både evner å være effektiv og ivareta pasienten på en god måte.

Veldig flink lege.

Veldig flink medisinsk,
Veldig rask henviser lett får ting gjort men ser ikke pasienten kunn som ett nr i listen har alltid rett og hører ikke etter hva jeg sier elendig Phsykoligisk.
[Navn fjernet av moderator]

Flink og empatisk

Mye empati og god kunnskap, er det noe hun skulle være usikker på så sørger hun for å oppdatere seg på det. Har oversikt over pasientjournalen når man kommer som pasient. Svarer raskt på e- konsultasjoner. Hun lytter alltid til det jeg har å fortelle om min helsetilstand.