Ulrikke Røed-Fauske

Autorisasjon (2011)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Ulrikke Røed-Fauske er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ulrikke Røed-Fauske

Kjempe dyktig lege

Jeg er strålende fornøyd med legen min, ulrikke. Jeg føler meg sett og lyttet til, ikke minst trygg.

Det som trekker helhetsvurderingen ned, er desverre sekretærene og "resepsjonistene" i skranken. De er frekke, utilgjengelige, sitter å prater sammen bak glassmonteret og ler, og lar alle andre vente på dem. Samtidig skal det sies, jeg har aldri ventet mindre enn ti minutter på telefon, og alltid med enn 40 minutter på å komme inn til legen.

Fantastisk lege, laaang ventetid..

Jeg har hatt Ulrikkes vikar- Hege Kilander Høiberg, men fant henne ikke her inne. Hege er helt fantastisk, og en som tar seg tid, og føler at hun virkelig bryr seg om hva du plages med. Desverre har jeg hatt ventetid i opp til 5 uker. Etter jeg i dag har prøvd å få time til noe akutt og får beskjed om å ta det på timen om en måned, da de ikke har tid før, kjente jeg det var på tide å bytte legesenter. Altså en super lege jeg synes det er kjempetrist å måtte bytte fra, men et legesenter med alt for mange pasienter!..

Elendig resepsjonister

Det er umulig å komme gjennom på telefon, tar lang tid å få svar når en henvender seg vis SMS. Ikke profesjonelle. Veldig sure. Har alltid dårlig tid, yter dårlig service. Når en først kommer gjennom på telefon, er de veldig opptatt med andre ting og hører ikke etter. Legene er kjempeflinke, men når det er sånn styr med å få tak i legen, unngår jeg det. Anbefales ikke pga resepsjon og telefontid...

Bra lege, elendig resepsjonister

Legen er flink, men resepsjonistene er helt forferdelige. Burde boikottes bare pga dem. De er frekke i tlf, sender faktura på legetimer man ikke skal ha og er svært nedlatende. Kan ikke anbefale videre pga disse uprofesjonelle damene.

Svært dyktig og hyggelig lege

Etter min mening en lege som er både nøyaktig, imøtekommende og lett å kommunisere med.

Hun kommer ikke med raske konklusjoner, - undersøker flere alternativer og henviser videre med det samme når hun finner det nødvendig.

Ventetid på time kunne selvsagt vært kortere, men når man er klar over at det kan ta opptil et par uker, fungerer dette greit.

En lege som er lyttende og svært god til å kommunisere.