Ulrikke Røed-Fauske

Bystranda legesenter
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Ulrikke Røed-Fauske er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ulrikke Røed-Fauske

Svært dyktig og hyggelig lege

Etter min mening en lege som er både nøyaktig, imøtekommende og lett å kommunisere med.

Hun kommer ikke med raske konklusjoner, - undersøker flere alternativer og henviser videre med det samme når hun finner det nødvendig.

Ventetid på time kunne selvsagt vært kortere, men når man er klar over at det kan ta opptil et par uker, fungerer dette greit.

En lege som er lyttende og svært god til å kommunisere.

Flink lege

Ulrikke er en veldig god lege. Føler at hun alltid tar med seriøst når jeg kommer jeg er hos henne. Hun er god på å svare på alle spørsmål jeg måtte ha. I tillegg er hun ikke redd for å henvise videre eller teste ut behandling.

Det er riktig som flere under her kommenterer at det tar 2 uker å få time, men det er også veldig vanlig blant andre fastleger så jeg ser egentlig ikke på det som noe negativt. Jeg har en gang prøvd å få time på dagen, når det trengtes og det fikk jeg. Det jeg midlertidig vil trekke litt for er at jeg syntes resepsjonen fremstår lite vennlige og serviceinnstilte. Det er veldig vanskelig å komme gjennom på tlf og ønsker man time på dagen får man beskjed om at "det er mange som er syke".

Så alt i alt, veldig dyktig lege!

En lege jeg stoler på!

En hyggelig betjening i resepsjon og lab.
Telefonen er et problem kan vente i opptil 20 min. men når jeg kommer igjennom blir jeg møtt med vennlighet. Ringer ikke om morgenen men litt ut på dagen om det ikke er noe ekstra.
Det er forholdsvis lang ventetid for å få time opptil 14 dager. Det er et problem. Får time hos en annen, men det er ikke det samme. Vedkommende kjenner meg ikke annet enn på pc'n

Vanskelig å få time

Jeg har prøvd å få time hos fastlegen flere ganger, men hun er visst veldig opptatt og jeg har fått time hos turnusleger i stedet. Derfor kan jeg ikke vurdere Ulrikke som lege, men jeg bytter nå legesenter på grunn av dårlig service og ublide møter med resepsjonen, både på telefon og i skranken.

Veldig flink, men

Røed-Fauske er en dyktig fastlege, men hun er aldri tilgjengelig. Jeg har vært oftere hos turnuslegen enn hos henne, på grunn av svært lang ventetid.