Ulrikke Røed-Fauske

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Tlf: 38 01 98 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ulrikke Røed-Fauske er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ulrikke Røed-Fauske

Fantastisk lege, laaang ventetid..

Jeg har hatt Ulrikkes vikar- Hege Kilander Høiberg, men fant henne ikke her inne. Hege er helt fantastisk, og en som tar seg tid, og føler at hun virkelig bryr seg om hva du plages med. Desverre har jeg hatt ventetid i opp til 5 uker. Etter jeg i dag har prøvd å få time til noe akutt og får beskjed om å ta det på timen om en måned, da de ikke har tid før, kjente jeg det var på tide å bytte legesenter. Altså en super lege jeg synes det er kjempetrist å måtte bytte fra, men et legesenter med alt for mange pasienter!..

Elendig resepsjonister

Det er umulig å komme gjennom på telefon, tar lang tid å få svar når en henvender seg vis SMS. Ikke profesjonelle. Veldig sure. Har alltid dårlig tid, yter dårlig service. Når en først kommer gjennom på telefon, er de veldig opptatt med andre ting og hører ikke etter. Legene er kjempeflinke, men når det er sånn styr med å få tak i legen, unngår jeg det. Anbefales ikke pga resepsjon og telefontid...

Bra lege, elendig resepsjonister

Legen er flink, men resepsjonistene er helt forferdelige. Burde boikottes bare pga dem. De er frekke i tlf, sender faktura på legetimer man ikke skal ha og er svært nedlatende. Kan ikke anbefale videre pga disse uprofesjonelle damene.

Svært dyktig og hyggelig lege

Etter min mening en lege som er både nøyaktig, imøtekommende og lett å kommunisere med.

Hun kommer ikke med raske konklusjoner, - undersøker flere alternativer og henviser videre med det samme når hun finner det nødvendig.

Ventetid på time kunne selvsagt vært kortere, men når man er klar over at det kan ta opptil et par uker, fungerer dette greit.

En lege som er lyttende og svært god til å kommunisere.

Flink lege

Ulrikke er en veldig god lege. Føler at hun alltid tar med seriøst når jeg kommer jeg er hos henne. Hun er god på å svare på alle spørsmål jeg måtte ha. I tillegg er hun ikke redd for å henvise videre eller teste ut behandling.

Det er riktig som flere under her kommenterer at det tar 2 uker å få time, men det er også veldig vanlig blant andre fastleger så jeg ser egentlig ikke på det som noe negativt. Jeg har en gang prøvd å få time på dagen, når det trengtes og det fikk jeg. Det jeg midlertidig vil trekke litt for er at jeg syntes resepsjonen fremstår lite vennlige og serviceinnstilte. Det er veldig vanskelig å komme gjennom på tlf og ønsker man time på dagen får man beskjed om at "det er mange som er syke".

Så alt i alt, veldig dyktig lege!