Ulrikke Røed-Fauske

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Tlf: 38 01 98 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ulrikke Røed-Fauske er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ulrikke Røed-Fauske

Svært dyktig og hyggelig lege

Etter min mening en lege som er både nøyaktig, imøtekommende og lett å kommunisere med.

Hun kommer ikke med raske konklusjoner, - undersøker flere alternativer og henviser videre med det samme når hun finner det nødvendig.

Ventetid på time kunne selvsagt vært kortere, men når man er klar over at det kan ta opptil et par uker, fungerer dette greit.

En lege som er lyttende og svært god til å kommunisere.

Flink lege

Ulrikke er en veldig god lege. Føler at hun alltid tar med seriøst når jeg kommer jeg er hos henne. Hun er god på å svare på alle spørsmål jeg måtte ha. I tillegg er hun ikke redd for å henvise videre eller teste ut behandling.

Det er riktig som flere under her kommenterer at det tar 2 uker å få time, men det er også veldig vanlig blant andre fastleger så jeg ser egentlig ikke på det som noe negativt. Jeg har en gang prøvd å få time på dagen, når det trengtes og det fikk jeg. Det jeg midlertidig vil trekke litt for er at jeg syntes resepsjonen fremstår lite vennlige og serviceinnstilte. Det er veldig vanskelig å komme gjennom på tlf og ønsker man time på dagen får man beskjed om at "det er mange som er syke".

Så alt i alt, veldig dyktig lege!

En lege jeg stoler på!

En hyggelig betjening i resepsjon og lab.
Telefonen er et problem kan vente i opptil 20 min. men når jeg kommer igjennom blir jeg møtt med vennlighet. Ringer ikke om morgenen men litt ut på dagen om det ikke er noe ekstra.
Det er forholdsvis lang ventetid for å få time opptil 14 dager. Det er et problem. Får time hos en annen, men det er ikke det samme. Vedkommende kjenner meg ikke annet enn på pc'n

Vanskelig å få time

Jeg har prøvd å få time hos fastlegen flere ganger, men hun er visst veldig opptatt og jeg har fått time hos turnusleger i stedet. Derfor kan jeg ikke vurdere Ulrikke som lege, men jeg bytter nå legesenter på grunn av dårlig service og ublide møter med resepsjonen, både på telefon og i skranken.

Veldig flink, men

Røed-Fauske er en dyktig fastlege, men hun er aldri tilgjengelig. Jeg har vært oftere hos turnuslegen enn hos henne, på grunn av svært lang ventetid.

Flink lege, elendig tilgjengelighet!

Det tar ca. 4 uker for å få time hos fastlegen, jeg har flere ganger sittet over 20 minutter i telefonkø, 35 minutter på det meste! Det er mye venting, føler ikke at jeg blir tatt på alvor som pasient. Og flere av sekretærene bærer preg av usikkerhet både i tlf og på lab.

Lydhør og nøye. Empatisk og konkret

En ung lege med en helhetlig forståelse. Ønsker virkelig å finne løsning eller forståelse for hva som plager en.

:))

jeg er veldig fornøyd med denne legen. Føler meg hørt- sett- ivaretatt og trygg.Veldig glad for å få plass hos henne etter 2 tidligere fastleger som ga meg lite tro på at der var noen dyktige og interesserte leger å ta av. Hun tar yrket sitt på alvor. Kan ikke få rost henne nok.:)

Fantastisk fastlege.

Ulrikke er en fantastisk fastlege. Byttet til henne når hun var helt ny på Bystranda legesenter. Jeg byttet grunnet Min tidligere fastlege aldri hadde tid til meg og ikke tok meg seriøst. Hun er svært effektiv på en positiv måte, hun gjør det hun skal og får deg videre fort om du skal henvises eller lignende. Hun har alltid tid til å besvare spørsmål enn måtte ha og jeg føler ALDRI at jeg ikke fikk svar på noe det jeg lurte på. Virkelig å anbefale :)

Legekontoret er nytt og flott. Det eneste negative jeg kan si er at sekretærene er treige og litt ufine til tider. Men besøket hos legen veier opp for det.