Julie Ellingsen Hustad

Køhler Legesenter

2011

Køhler Legesenter Telefonnummer51 50 80 9051 50 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langflåtveien 33 4017 Stavanger
Julie Ellingsen Hustad er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Julie Ellingsen Hustad

Dyktig og hyggelig lege

Jeg har hatt Julie Ellingsen Hustad som fastlege i noen år og har bare positive ting å si om henne. Har fått god hjelp og behandling for de plager jeg har hatt.
Har også et positivt inntrykk av Køhler Legesenter. Lett tilgjengelig via nettside og telefon, hyggelig personale og god service.

Leter etter ny fastlege

Jeg opplever Julie som en svært hyggelig og arbeidsom lege som ønsker å være nettopp en dyktig lege. Og i starten opplevde jeg henne som nettopp det. Imøtekommende, ydmyk og nysgjerrig. Men etterhvert ble det til at jeg opplevde henne både som forutinntatt og lite åpen for eventualiteter. Det undrer meg at hun f.eks aldri måler BT eller lytter på hjertet. All den tid jeg jo tidligere hatt vært medisinert for høyt BT og også er operert for hjerterytmeforstyrrelse. Samt at jeg er en kvinne på 60 som etterhvert har flere kroniske lidelser. Opplever henne som utelukkende akuttmedisiner og ikke en oppfølgende fastlege. Jeg har hatt stor tro på denne fastlegen og syns det er veldig trist å måtte innrømme at jeg nå leter en ny fastlege. Hadde litt motstand mot å skrive dette, men slik er dessverre min opplevelse.

Faglig dyktig og lyttende

Har vært min fastlege i 4 år - har aldri vurdert å bytte fastlege. Hun er hyggelig, gjør grundige undersøkelser, gjør gode vurderinger og har så langt kommet til gode konklusjoner. Er veldig fornøyd!!

Føler meg til bry

En hyggelig og dyktig lege, men har ofte følt meg til bry når jeg har vært der, og gått ut med følelsen av å ikke bli sett eller hørt.

God og hyggelig fastlege

Har alltid fått god og dyktig hjelp av min fastlege Julie Ellingsen Hustad. Hun er rask med å undersøke og kommer kjapt til en konklusjon. Så langt har det vært bare positivt!