Julie Ellingsen Hustad

Langflåtveien 33 4017 Stavanger
Julie Ellingsen Hustad er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Julie Ellingsen Hustad

Ikke fornøyd

Har vært mye hos denne legen og vil si at behandlingen varierer med hennes dagsform. Beklageligvis. Enkelte dager er hun veldig oppmerksom og lyttende, stiller spørsmål og virker interessert. Andre dager virker det ikke som hun bryr seg og vil helst ha meg fortest mulig ut. Virker surrete og glemmer fra gang til gang. Har ikke opplevelsen at at hun liker å henvise videre til spesialister, noe som har ført til at jeg har blitt stående på stedet hvil i lange tider.

Legekontoret oppfatter jeg som useriøst, de ansatte virker mye mer interesserte i å snakke med hverandre og ha pauser, enn å ta i mot pasienter og ta telefonen.. Lang ventetid for å komme i gjennom på telefon, og lang ventetid på legekontoret.

En lyttende og engasjert lege

En lege som bryr seg veldig om meg som pasient. Hun er faglig dyktig, men og et medmenneske som står på for meg som pasient. Hun gir seg aldri og det merkes godt. Hun tenker langsiktig og ikke bare kortsiktig og hun er ikke redd for å si som det er hvis det er til hjelp og til nytte for meg på en positiv måte. En god lege.

Faglig dyktig og forståelses full lege

Julie er utrolig dyktig i arbeidet. Lytter alltid til deg, stiller spørsmål og kommer frem til riktig diagnoser.Tar deg alltid på alvor,
Anbefales vikrkelig pga. hennes dyktighet, omsorgsful, empatisk og forståelsesfull.

Våken og flink

Virket trygg på sine vurderinger og kom med medisin som hjalp på problemet, -en medisin som andre leger ikke har gitt.....selv om denne medisinen er rette ifølge Google :-)....

Hun er fantastisk!

En er forståelsesfull, omsorgsfull, medmenneskelig og dyktig lege skal du lete lenge etter. Hun tar deg på alvor, lytter og kommer med spørmål.

Anbefaler henne virkelig!!