Julie Ellingsen Hustad

Langflåtveien 33 4017 Stavanger
Julie Ellingsen Hustad er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Julie Ellingsen Hustad

Anbefales!

Hun er lyttende, empatisk, interessert, små morsom og helt ekte av seg. Hun tar meg alltid på alvor, og jeg merker at hun virkelig bryr seg. Hun ser hele meg og jeg kunne ikke hatt en bedre lege.

Hyggelig men lite empatisk

En hyggelig lege, men virker som at hun "detter" mye ut og svarene blir ofte oppfattet som gitt på autopilot. Støtter andres vurdering her inne at måten hun tar deg imot på varierer veldig på hennes egen dagsform. Hun har første time 08:30 og ankommer ofte legekontoret et kvarter senere i hastverk.

Har byttet fastlege

Jeg syns hun er dyktig faglig sett og intelligent, men at hun kunne vist mer empati og medmenneskelighet. Jeg syns hun har vist seg fra flere sider de gangene jeg har vært hos henne. Hun kan vise engasjement og interesse noen ganger og gi god hjelp, men andre ganger har jeg følt meg til bry.

Det virker, for meg, som om hun prøver å bevise noe for seg selv eller andre istedenfor å lytte til pasienten. For meg blir det da vanskelig å føle meg ivaretatt og ha tillit til henne. Derfor har jeg byttet fastlege.

Hyggelig, men ikke hjelpsom

Jeg har vært pasient i ca 4 år, og har aldri fått noe hjelp. Mange enkle løsninger og "kom tilbake dersom det ikke virker".
Hun er hyggelig, men jeg trenger en lege, og ikke en venn, og vil helst at min helse blir tatt på alvor.

Ikke fornøyd

Har vært mye hos denne legen og vil si at behandlingen varierer med hennes dagsform. Beklageligvis. Enkelte dager er hun veldig oppmerksom og lyttende, stiller spørsmål og virker interessert. Andre dager virker det ikke som hun bryr seg og vil helst ha meg fortest mulig ut. Virker surrete og glemmer fra gang til gang. Har ikke opplevelsen at at hun liker å henvise videre til spesialister, noe som har ført til at jeg har blitt stående på stedet hvil i lange tider.

Legekontoret oppfatter jeg som useriøst, de ansatte virker mye mer interesserte i å snakke med hverandre og ha pauser, enn å ta i mot pasienter og ta telefonen.. Lang ventetid for å komme i gjennom på telefon, og lang ventetid på legekontoret.