Julie Ellingsen Hustad

Autorisasjon (2011)

Køhler Legesenter Telefonnummer51 90 50 3051 90 50 ...
Lagårdsveien 78 4010 Stavanger
Julie Ellingsen Hustad er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Julie Ellingsen Hustad

Kjempefornøyd

Flink til å lytte, har gode løsninger. Empatisk og dyktig, stoler 100% på hennes faglige kompetanse.

Utålmodig og avvisende

Legen får meg til å føle meg til bry, og det oppleves som om hun ikke hører etter på hva jeg har å si om problemstillingen. Nå er ikke jeg en som ofte går til legen, men jeg forventer ihvertfall å bli tatt seriøst når jeg er der.

Svært fornøyd

Hatt Julie som fastlege i en «årrekke». Måtte bytte i forbindelse med flytting og sto på venteliste for å få henne tilbake når jeg flyttet hjem igjen. Som pasient med både fysisk og psykisk helseproblematikk føler jeg , i motsetning til mange andre leger, at Julie lytter og tar meg på alvor. Får svært god hjelp og oppfølging og hun lytter og respekterer mine ønsker . Anbefales!

Dyktig og hyggelig lege

Jeg har hatt Julie Ellingsen Hustad som fastlege i noen år og har bare positive ting å si om henne. Har fått god hjelp og behandling for de plager jeg har hatt.
Har også et positivt inntrykk av Køhler Legesenter. Lett tilgjengelig via nettside og telefon, hyggelig personale og god service.

Leter etter ny fastlege

Jeg opplever Julie som en svært hyggelig og arbeidsom lege som ønsker å være nettopp en dyktig lege. Og i starten opplevde jeg henne som nettopp det. Imøtekommende, ydmyk og nysgjerrig. Men etterhvert ble det til at jeg opplevde henne både som forutinntatt og lite åpen for eventualiteter. Det undrer meg at hun f.eks aldri måler BT eller lytter på hjertet. All den tid jeg jo tidligere hatt vært medisinert for høyt BT og også er operert for hjerterytmeforstyrrelse. Samt at jeg er en kvinne på 60 som etterhvert har flere kroniske lidelser. Opplever henne som utelukkende akuttmedisiner og ikke en oppfølgende fastlege. Jeg har hatt stor tro på denne fastlegen og syns det er veldig trist å måtte innrømme at jeg nå leter en ny fastlege. Hadde litt motstand mot å skrive dette, men slik er dessverre min opplevelse.