Køhler Legesenter

Lagårdsveien 78 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Køhler Legesenter

Bytter fastlege grunnet flytting

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Jeg har hatt Margaret som min fastlege i ca 30 år. Hun er en helt fantastisk lege, og det er med tungt hjerte jeg nå bytter til annen lege grunnet flytting.

Ang. god lege

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

Føler meg ivaretatt og føler hun gjør som jeg ønsker uansett hva det måtte være. Sykemelder for uansett grunn og det er veldig deilig for min del. God lege som jeg aldri kommer til å slutte hos.

Fantastisk lege, anbefales sterkt!

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Jeg har hatt Margaret som fastlege i 25 år og bytter lege med tungt hjerte fordi jeg har flyttet. Margaret er fantastisk, snill, oppmerksom og lett å prate med. Tar deg alltid seriøst. Noe ventetid og noe purring av og til, men det har jeg forståelse for. Eneste er at jeg alltid kvier meg litt for å kontakte legesenteret, både via nettsider og telefon pga dårlig service. Men det er ikke Margaret sin skyld.

Fantastisk fastlege

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Blir tatt på alvor og får veldig god oppfølging. Alle ansatte er smilende og tar godt i mot meg hver gang jeg er der. Får god hjelp på telefon og raskt svar ved E-konsultasjon. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk fastlege

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Empatisk, lyttende, tydelig og direkte. Henviser videre dersom det er nødvendig, kjapp med å svare på forespørsel om fornying av resepter og liknende.
Beste fastlegen.