Køhler Legesenter

Telefonnummer51 50 80 9051 50 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langflåtveien 33 4017 Stavanger

Siste vurderinger av Køhler Legesenter

Ingen over, ingen ved siden.

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

Hele vår familie på fem personer har Dr Aarrestad som fastlege, og vi er alle superfornøyde. Hun er en lege som lytter, stiller spørsmål, er medfølende og har en fantastisk evne til å stille rett diagnose.

Trygg, kunnskapsrik og erfaren lege.

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

Er veldig glad for å ha Cathrine som fastlege. Hyggelig, og 100% tilgjengelig for deg, dine små og store problemer den tiden man er inne hos henne. Har man et problem som ikke kan besvares med en gang, blir saken undersøkt,og man får tilbakemelding. Hun tar seg god tid, og man føler seg ivaretatt på beste måte.

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Julie Ellingsen Hustad Skrevet

Jeg har hatt Julie Ellingsen Hustad som fastlege i noen år og har bare positive ting å si om henne. Har fått god hjelp og behandling for de plager jeg har hatt.
Har også et positivt inntrykk av Køhler Legesenter. Lett tilgjengelig via nettside og telefon, hyggelig personale og god service.

Leter etter ny fastlege

Lege: Julie Ellingsen Hustad Skrevet

Jeg opplever Julie som en svært hyggelig og arbeidsom lege som ønsker å være nettopp en dyktig lege. Og i starten opplevde jeg henne som nettopp det. Imøtekommende, ydmyk og nysgjerrig. Men etterhvert ble det til at jeg opplevde henne både som forutinntatt og lite åpen for eventualiteter. Det undrer meg at hun f.eks aldri måler BT eller lytter på hjertet. All den tid jeg jo tidligere hatt vært medisinert for høyt BT og også er operert for hjerterytmeforstyrrelse. Samt at jeg er en kvinne på 60 som etterhvert har flere kroniske lidelser. Opplever henne som utelukkende akuttmedisiner og ikke en oppfølgende fastlege. Jeg har hatt stor tro på denne fastlegen og syns det er veldig trist å måtte innrømme at jeg nå leter en ny fastlege. Hadde litt motstand mot å skrive dette, men slik er dessverre min opplevelse.

Trygg

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

Veldig god lege han tok i mot meg når jeg hadde krise i små alder jeg hadde en dårlig før han og tok vare på meg veldig langt etterpå han kan du tro på