Køhler Legesenter

Langflåtveien 33 4017 Stavanger

Siste vurderinger av Køhler Legesenter

Norges beste fastlege

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

Ja. Hva annet kan jeg si som beskriver Ivar som den beste fastlegen i hele Norge.
Etter ett tips fra en bekjent så, er nå alle 4 familie medlemmer hos Ivar. Og her skal vi bli!!

Kunnskapsrik, hyggelig, erfaren

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Hyggelig lege, alltid med et smil om munnen. Kunnskapsrik og ordner opp i det meste. Hun er effektiv, men tar seg likevel tid til deg. Tommel opp.

Ingen over, ingen ved siden.

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

Hele vår familie på fem personer har Dr Aarrestad som fastlege, og vi er alle superfornøyde. Hun er en lege som lytter, stiller spørsmål, er medfølende og har en fantastisk evne til å stille rett diagnose.

Trygg, kunnskapsrik og erfaren lege.

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

Er veldig glad for å ha Cathrine som fastlege. Hyggelig, og 100% tilgjengelig for deg, dine små og store problemer den tiden man er inne hos henne. Har man et problem som ikke kan besvares med en gang, blir saken undersøkt,og man får tilbakemelding. Hun tar seg god tid, og man føler seg ivaretatt på beste måte.

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Julie Ellingsen Hustad Skrevet

Jeg har hatt Julie Ellingsen Hustad som fastlege i noen år og har bare positive ting å si om henne. Har fått god hjelp og behandling for de plager jeg har hatt.
Har også et positivt inntrykk av Køhler Legesenter. Lett tilgjengelig via nettside og telefon, hyggelig personale og god service.