Laila Hølland Berner

Autorisasjon (2009)

Håbet Legesenter AS Telefonnummer51 60 18 5051 60 18 ...
Håbafjellveien 4 4325 Sandnes
Laila Hølland Berner er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Laila Hølland Berner

Kunnskapsrik og dyktig

Laila er en fantastisk lege som tar pasienten på alvor. Hun har store kunnskaper og tar seg alltid tid til å undersøke pasienten skikkelig. Ville ikke byttet fastlege mot noen som helst andre.

Flink, nøye og hyggelig.

Laila Hølland Berner er veldig nøye og oppmerksom. Jeg føler hun virkelig bryr seg om meg og familien vår, som mennesker og pasienter.
Hun virker kunskapsrik og forklarer ting på en forståelig måte.

Ikke mulig å bruke Helfo.no hos henne.

Jeg føler denne legen prøver å dra ut penger av meg. Jeg føler meg ikke sett eller hørt.
Når jeg ber om fornyelse av legemidler på helfo.no, som jeg har brukt før, får jeg alltid beskjed om å bestille time for vurdering. Jeg har ikke tid til dette når jeg går på skole!
Jeg synes dette er unødvendig, at de promoterer for å bestille time, fornye medisiner på Helfo.no, men det eneste jeg alltid får beskjed om er å komme til vurdering. Dette blir for dumt, jeg har ikke lyst til å gå til denne legen, men er nødt frem til jeg får ny fastlege. Jeg står på venteliste til ny og BEDRE fastlege. Jeg har slitt med sykdommer nå lenge, og ting jeg burde sjekket opp hos fastlegen, men jeg utsetter heller dette enn å gå til henne.

Ikke fornøyd

Føler ikke jeg blir hørt av legen, føler meg ikke sett og heller ikke ivaretatt. Synes det er lang ventetid før jeg kommer gjennom til legekontoret, sitter 15-20 minutter før jeg kommer gjennom, også må jeg vente på time i opptil 5-10 dager, maks 14 dager. Jeg føler meg ikke godt i varetatt i telefonen, noen ganger er de sure i telefonen.
Legen forstår ikke mine tilstander i livet, tar meg ikke seriøst, føler jeg må ha med en forelder hvis jeg skal bli tatt "litt" seriøst. Jeg kan ikke gå alene. Føler også det er dårlige åpningstider, og åpningstider ved telefon. Jeg går på skole, og har da ikke mulighet til å ringe legekontoret i matfriminuttet fra 11.25-11.55, da legekontoret har pause fra 11.00-13.00, synes dette er for lenge. og de tar heller ikke telefon når jeg ringer to minutter før 11.00.

Empatisk og imøtekommende

Laila Hølland Berner er en lege som jeg kan anbefale på det sterkeste! Hun er tilstede, er engasjert, empatisk, lyttende og er utrolig støttende og hjelpsom!