Laila Hølland Berner

Håbafjellveien 4 4325 Sandnes
Laila Hølland Berner er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Laila Hølland Berner

Veldig dyktig

Laila er den beste legen jeg har hatt, dette fordi hun er engasjert og tar deg på alvor. Hun bruker også fornavnet ditt og viser genuin interesse for hvem du er og hva du trenger hjelp til. Hun er snill og omtenksom, og får deg alltid til å føle deg trygg og ivaretatt.

Den mest imøtekommende legen jeg har hatt

Hun er alltid presis når jeg har time..har alltid komnet inn uten å vente særlig lenge. Hun er personlig og henvender seg til deg med navn. Er flink til å lytte til pasientens ønsker samtidig som hun kommer med råd. Hun gir deg rom for å komme med egne løsninger på problemet ditt. kommer ikke til å bytte lege. Hun er en av de legene som fortjener ros muntlig etter en time. Det skal jeg gjøre neste gang.

Det beste legen jeg har hatt

Alltid imøtekommende og tar deg på alvor. Veldig behjelpelig og interessert, føler meg trygg når jeg har vært hos henne.

Dyktig, seriøs, imøtekommende

Jeg har bare godt å si om legen. Hun har tatt meg på alvor, hun har lyttet til meg og det virker som om hun virkelig er interessert i å hjelpe. Det kan være at hun for noen kan oppfattes som noe "rask" , men det tror jeg er mer hennes personlighet og ikke noe negativt eller et utrykk for rastløshet og mangel på engasjement/innlevelse.

Min favorittlege.

Laila er en dyktig og imøtekommende lege som alltid møter meg med respekt og interesse. Jeg er veldig fornøyd og kommer aldri til å bytte lege frivillig.