Silje Helene Motland Leiren

Autorisasjon (2008)

Silje Helene Motland Leiren er en av 25 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Silje Helene Motland Leiren

Trygg og kunnskapsrik.

Silje er like mye et medmenneske som en legedoktor!
Lytter, med blikket vendt mot pasienten, som gir trygghet!

Meget dyktig, empatisk, troverdig

Som pasient føler jeg meg trygg og ivaretatt av Silje som fastlege. Hun er faglig veldig dyktig, viser respekt og omtanke for pasient. Empatisk og handlekraftig lege, som bryr seg om sine pasienter. Har igjennom årene opplevd en rekke med leger. Som lege er Silje, uten tvil, en klar nr 1🌟og enhver pasient som får henne som fastlege- er heldig!

Nydelig menneske

Silje er fantastisk på alle måter. Lytter og engasjerer seg, og viser medfølelse. Beste legen jeg har hatt, kommer aldri til å bytte. Flere som henne hadde vært noe:)

feil med fakturering

gjennomgående tull med fakturering. Ikke blitt tatt tak i etter jeg ba om en gjennomgang. Umulig å komme igjennom på tlf, ventet 35 min i kø for så å oppleve at svarer kommer på. spurt ang faktura på vei ut, sjekket maskinen- fått bekreftet at jeg ikke skal betale, men får faktura med 58 kr i fakturagebyr på toppen så og si etter hvert legebesøk.
Dette har vært gjennomgående ved svangerskaps kontroller og legetimer for barn som i utgangspunktet ikke skal faktureres.

Svarer ikke på telefonen!

Vet ikke hvordan Silje er for hun har permisjon i et år, men hun har en ung vikar jeg har hatt time hos 2 ganger. Helt ok, verken mer eller mindre. Det som virkelig er negativt med dette legesenteret er at de ikke svarer på telefonen. Jeg har en gutt på 3 år og er avhengig av å kunne nå lege senteret på telefon for å kunne bestille time, men jeg opplevde nå i høst (2017) å ringe hver dag i 2 måneder der jeg enkelte dager kunne ringe opp til 15 ganger uten å komme igjennom på telefonen. Til slutt måtte jeg ta meg fri fra jobb for å gå innom for å bestille time. Da satt det en smilende dame som hadde stengt telefonen og satt meg opp på time 2 dager etter. Hun forstod jeg var frustrert over de ikke tok telefonen, men det var det ikke noe hun kunne gjøre noe med. Dette måtte jeg ta opp med fastlegen som igjen sa at de hadde ikke midler til å ansette noen som kunne svare på telefon og at dette ikke er noe de kommer til å gjøre noe med i nær fremtid. Jeg kommer selvfølgelig til å bytte legekontor som følge av dette da jeg er avhengig av å kunne nå min fastlege på telefon. Når en skal ringe et lege kontor for å bestille time er en ofte i en svært sårbar situasjon, og da oppleves det som svært frustrerende og ikke kunne få svar.