Antonio Hernandez

Tlf: 56 31 37 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Antonio Hernandez er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Antonio Hernandez

Dyktig fastlege

Er flink å lytte. Henviser raskt til spesialist når dette er påkrevd. Har hatt Hernandez som fastlege i noen år og er veldig godt fornøyd.

Hyggelig men lite grundig

Hyggelig og imøtekommande. Men er litt meir opptatt av å fortelja at ein er frisk enn å finna ut kva som feiler. Vegrar seg mot å henvisa til spesialist. Gode eigenskapar ovanfor hypokonderar, men burde kanskje visst meir interesse for symptomer hjå meir pragmatiske pasientar.

Trenger ein fornying av resept eller andre kjappe henvendelsar er det nesten umogeleg utan å bestilla ein time. Kontoret legger inn beskjed, men i 9 av 10 tilfeller skjer det ingenting, sjølv ikkje etter fleire purringar.

I tillegg opplever eg til tider at kontoret er meir opptatt av i formalitetar enn av å hjelpa.

Dyktig lege

Hernandez er fastlegen til hele familien. Han er flink til å lytte og tar pasienten på alvor. Godt fornøyd.

Vimsete!

Hver gang jeg har vært hos han, har han henvist meg videre. Har ikke ringt for å fortelle hva han fikk som svar på prøver, og til og med Googlet ene svaret mens jeg satt der!
Har prøvd å få kontakt med legen via beskjeder som kontordamene skulle gi han, i over 3 UKER! Dette gjaldt negativ reaksjon på medisinering (har heller ikke spurt om den hjalp), og videre sykemelding. Har i løpet av denne perioden fått beskjed av min fysioterapeut at jeg ikke fikk jobbe 100%, noe jeg måtte i en uke fordi jeg ventet på svar fra han, som kom fredagen og var tilbakedagert til mandag. Jeg fikk ikke flytte sykemeldingen til uken etter, og ble dermed værre.

Svært skuffet over legesenteret og den uprofesjonelle behandlingen fra legen.

Har nå fått ny lege og nytt legesenter!

Veldig flink!

Veldig flink fastlege som er utrolig grei å snakke med. Henviste meg til spessialist når det trengtes og ellers hjalp meg med hva enn det måtte være. Han lar deg snakke ferdig og stiller gode oppfølgningspørsmål. Han bruker god tid på deg og du føler han får gjort jobben skikkelig.

Det kommer veldig an på hvilke plager du har, men du får som regel en time neste dag hvis det haster, evt. innen en uke hvis det kan vente litt.

Ok lege

Hernandez er grei å snakke med, han lytter, men kunne vært flinkere å stille spørsmål. Det merkes litt at han er ny jobben som allmennlege. Føler kanskje at man som pasient må vite hva man vil på forhånd og så be han om det. Kunne godt gitt bedre og skriftlig tilbakemelding på prøver.

Flink lege

Han er flink til å lytte. Tar seg god tid og henviser til spesialist når det trengs.

Værste legen jeg har hatt.

Jeg byttet lege til han på grunn av flytting. Jeg måtte til han for å få sykemelding.
Har kun vært hos han 3 ganger og fått en inntrykk av at han kunne ikke brydd seg mindre om hva som feiler meg. han bare sitter der og nesten forventer at jeg selv skal komme med en diagnose og si hva jeg vil at han skal gjøre.
Byttet med en gang jeg ble frisk og kommer aldri tilbake til han.