Antonio Hernandez

Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5353 Straume
Tlf: 56 31 37 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Antonio Hernandez er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Antonio Hernandez

lett å snakke med, vanskelig å stole på

Legen fungerer bra for en som vet hva som feiler en. For den som vil bli henvist videre til spesialist og vet til hvilken - er Hernandez en utmerket lege. Litt dårligere på oppfølgning. Vanskelig å forlenge resept, sykemelding, å få kontakt med ham. De i resepsjonen legger inn beskjed men ingenting skjer. Må ringe flere ganger før det skjer noe.

Dyktig fastlege

Er flink å lytte. Henviser raskt til spesialist når dette er påkrevd. Har hatt Hernandez som fastlege i noen år og er veldig godt fornøyd.

Hyggelig men lite grundig

Hyggelig og imøtekommande. Men er litt meir opptatt av å fortelja at ein er frisk enn å finna ut kva som feiler. Vegrar seg mot å henvisa til spesialist. Gode eigenskapar ovanfor hypokonderar, men burde kanskje visst meir interesse for symptomer hjå meir pragmatiske pasientar.

Trenger ein fornying av resept eller andre kjappe henvendelsar er det nesten umogeleg utan å bestilla ein time. Kontoret legger inn beskjed, men i 9 av 10 tilfeller skjer det ingenting, sjølv ikkje etter fleire purringar.

I tillegg opplever eg til tider at kontoret er meir opptatt av i formalitetar enn av å hjelpa.

Dyktig lege

Hernandez er fastlegen til hele familien. Han er flink til å lytte og tar pasienten på alvor. Godt fornøyd.

Vimsete!

Hver gang jeg har vært hos han, har han henvist meg videre. Har ikke ringt for å fortelle hva han fikk som svar på prøver, og til og med Googlet ene svaret mens jeg satt der!
Har prøvd å få kontakt med legen via beskjeder som kontordamene skulle gi han, i over 3 UKER! Dette gjaldt negativ reaksjon på medisinering (har heller ikke spurt om den hjalp), og videre sykemelding. Har i løpet av denne perioden fått beskjed av min fysioterapeut at jeg ikke fikk jobbe 100%, noe jeg måtte i en uke fordi jeg ventet på svar fra han, som kom fredagen og var tilbakedagert til mandag. Jeg fikk ikke flytte sykemeldingen til uken etter, og ble dermed værre.

Svært skuffet over legesenteret og den uprofesjonelle behandlingen fra legen.

Har nå fått ny lege og nytt legesenter!