Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Kunnskapsrik og profesjonell

Lege: Carl Martin Welde Skrevet

Welde ble min fastlege for to år siden. Han ser meg og er genuint interessert i å hjelpe meg. Han tar seg alltid tid til meg, så jeg ikke trenger å skynde meg for å få frem hva jeg har på hjerte, noe som er uvant.
Da Kronstad dps sa at jeg hadde brukt opp "kvoten" så tok han over. Tusen takk

Trygg kunnskapsrik og varm

Lege: Rubin Vashisht Bengtson Skrevet

Trygg kunnskapsrik og varm. Føler meg sett hos Rubin. Legen er flink til å sende videre til spesialister hvis det behøves.

Trygg

Lege: Carl Martin Welde Skrevet

Kunnskapsrik.
Følger opp. Deltar i møter utenfor legekontoret.
Tar seg tid. Ser på pasienten når den snakker. Sitter ikke bare og skriver journal. Støttende.

Misfornøyd

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Fikk akutt time men fikk beskjed om at de ikke hadde tid til å ta et EKG fordi det var en akutt time.Gikk derifra med redsel og sinne

Fantastisk lege!

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Diana er en av den beste lege som noensine jeg kunne få. Hun er omtemksom, høre på hva pasiente klager for og ta sake på alvorlig.Jeg ambefaler hun på den sterkster,om du er på jakt av en lege som skal bruker god tid til å høre på deg, så virkelig blir seg om hva som feiler helse dine,der er hun du må tenker forst og frem.Jeg er kjemp fornøyd med henne. Hadde veldig god lege før også, men hun er unik. Derfor ambefaler jeg hun absolut til andre.Jeg mener det.