Medicus Helsesenter

Siste vurderinger av Medicus Helsesenter

Trygg

Lege: Carl Martin Welde Skrevet

Kunnskapsrik.
Følger opp. Deltar i møter utenfor legekontoret.
Tar seg tid. Ser på pasienten når den snakker. Sitter ikke bare og skriver journal. Støttende.

Misfornøyd

Lege: Diana Schniererová Skrevet

Fikk akutt time men fikk beskjed om at de ikke hadde tid til å ta et EKG fordi det var en akutt time.Gikk derifra med redsel og sinne

Ubrukelig

Lege: Bente Langedal Skrevet

Umulig å få kontakt på telefon.
Må bestille time på SMS eller i en app.
Passer ikke denne timen, kan du ikke avbestille, men fakturert blir du!
Minst 3 ukers ventetid, og da er man jo enten frisk eller død.
Tar godt betalt for SMS-bestillinger for å fornye resepter, uten å levere, så man blir stående uten resept.
Styr unna denne legen, og Medicus helsesenter generelt!

Fantastisk lege!

Lege: Diana Schniererová Skrevet

Diana er en av den beste lege som noensine jeg kunne få. Hun er omtemksom, høre på hva pasiente klager for og ta sake på alvorlig.Jeg ambefaler hun på den sterkster,om du er på jakt av en lege som skal bruker god tid til å høre på deg, så virkelig blir seg om hva som feiler helse dine,der er hun du må tenker forst og frem.Jeg er kjemp fornøyd med henne. Hadde veldig god lege før også, men hun er unik. Derfor ambefaler jeg hun absolut til andre.Jeg mener det.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Diana Schniererová Skrevet

Diana er en fantastisk dyktig lege på alle vis. Hun viser også stor omsorg for sine pasienter. Jeg føler alltid at hun tar meg alvorlig, og hun gir seg alltid god tid til å lytte. Jeg er super fornøyd med henne på absolutt alle måter. En dyktigere og mer medmenneskelig lege skal du lete lenge etter.