Medicus Helsesenter

Telefonnummer56 33 18 0056 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Blombakkane 2 5354 Straume

Siste vurderinger av Medicus Helsesenter

Fantastisk lege!

Lege: Ole-Petter Drønen Skrevet

Stiller alltid opp. Tar seg god tid. Har betydd mye for meg.
Ole Petter er behagelig, flink å lytte, faglig dyktig.

Ubrukelig

Lege: Bente Langedal Skrevet

Umulig å få kontakt på telefon.
Må bestille time på SMS eller i en app.
Passer ikke denne timen, kan du ikke avbestille, men fakturert blir du!
Minst 3 ukers ventetid, og da er man jo enten frisk eller død.
Tar godt betalt for SMS-bestillinger for å fornye resepter, uten å levere, så man blir stående uten resept.
Styr unna denne legen, og Medicus helsesenter generelt!

Veldig god lege!

Lege: Ole-Petter Drønen Skrevet

Ole-Petter ar ikke bare en kyndig lege, men ar en mye behaglig person, som ikke vegre seg å sende deg videre till en spesialist hvis det behövs. Jag har kommet opp i alder, har bodd i mange lander, men Ole-Petter ar den beste allmenn legetjeneste jag har vært bort i! Håper at Ole-Petter skal fortsette på Sotra.

Storfornøyd med Ole-Petter som min nye fastlege. :)

Lege: Ole-Petter Drønen Skrevet

Jeg føler at han er absolutt den beste ikke minst mest behagelige lege som jeg har noengang hatt, ville rådlagt han til alle mine venner og bekjente.

Han har vært veldig snill, grundig, og nøye å forklare det som er viktig for meg.

Fantastisk lege!

Lege: Diana Schniererová Skrevet

Diana er en av den beste lege som noensine jeg kunne få. Hun er omtemksom, høre på hva pasiente klager for og ta sake på alvorlig.Jeg ambefaler hun på den sterkster,om du er på jakt av en lege som skal bruker god tid til å høre på deg, så virkelig blir seg om hva som feiler helse dine,der er hun du må tenker forst og frem.Jeg er kjemp fornøyd med henne. Hadde veldig god lege før også, men hun er unik. Derfor ambefaler jeg hun absolut til andre.Jeg mener det.