Ole Knut Kristiansen

• Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1991)

Siste vurderinger av Ole Knut Kristiansen

Presis og serviceminded

Lege med empati og tid til å høre på deg, samt evne til å benytte spesialister ved behov. Som regel ledig til avtalt time,

Humoristisk

Får ting unna, ordner henvisning fort, tar pasienten seriøst, men har lite peiling og dårlig oppfølging på svangerskap.

Den beste legen.

Føler meg alltid sett og hørt, trygg på at han vil hjelpe meg til vi finner årsak til mine problemer. Er raskt til å henvise til spesialist om han ikke kan finne svaret på plagene selv.

Den absolutt beste legen jeg har hatt noensinne

Virker genuint interessert. Har evne til empati og skape tillit. Stort ønske om å finne ut hva som evt er diagnosen(r) Følger opp på en skikkelig måte, slik at en får tillit til arbeidet han gjør. Da jeg byttet fastlege for mange år siden til ham, så sendte han meg resepter i posten da han skulle på ferie.. Det var fordi han ikke hadde møtt meg, og ikke visste om jeg hadde nok medisiner til han kom tilbake fra ferie.. Da jeg fikk første time hos ham, hadde han lest gjennom journalen, så jeg slapp å gjennomgå hele sykehistorien fra tidligere.. Dette står det respekt av. Kan ikke få fullrost ham nok. Beste lege ever som jeg har hatt. Han har også masse humor, som har vært til hjelp i mange sammenhenger på legebesøket. Føler aldri at han har dårlig tid, noe som er viktig for meg.. Føler også at han ser hele meg og min sykdomshistorie. Har ingen negativ kritikk å gi, da jeg syns han er den beste legen jeg har møtt. og legekontoret generelt har jeg bare positive opplevelser med.

verdens beste lege

Jeg er svært fornøyd, han er til å stole på og gjør at jeg med legesskrekk kan uten å være redd kan komme til han. Jeg setter pris på at han lytter og tar meg alvorlig, har hatt han som fastlege siden jeg var liten oghar aldri kunnet tenke meg en annen. Tipp topp tommel opp til tidenes beste lege:-D