Ola Berger

Autorisasjon (2011)

Ola Berger er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ola Berger

Trygg og ansvarsfull

Trygg og ansvarlig og tar seg god tid. Oversender til spesialist etter behov. Lyttende og flink til å se pasienten.

Helt perfekt!

Veldig kompetent, oppdatert, snill, og viser interesse. Han har løst alle problemer jeg hadde nesten umiddelbart - e.g. han foreslo en passende kur for astma, mens alle leger før han sviktet og ikke viste interesse for det. Veldig flink med barna. Anbefalt 100%

Dårlig opplevelse

Ufin lege som ikke gidder å hilse på meg eller presentere seg. Føler meg avvist og får inntrykk av at legen mener jeg er en hypokonder. Sier at jeg bare kan tenke at jeg er frisk og at jeg helst burde bestille meg en sydentur. Klarer ikke å gi et klart svar på spørsmål.

Hadde et ok inntrykk av legesenteret i starten, men har nå blitt skjelt ut av helsesekretærer når jeg forsøker å ta kontakt for spørsmål flere ganger. Sure og lite hjelpsomme.

Kanskje grei plass hvis man er toppidrettsutøver med en idrettsskade eller liknende, men vil ikke anbefale denne legen eller legesenteret til "vanlige" mennesker med "kjedelige" plager og sykdommer.

Utrolig dårlig oppfølging og vanskelig å snakke med

Ser sjeldent frem til å komme inn til Ola. Alltid dårlig tid, tar seg ikke tid til å lytte og nærmest tar over og ''stiller diagnose'' etter et par setninger. Føler ikke at man blir i tilfredsstillende grad hørt, tatt vare på eller fulgt opp. En ovenfra og ned holdning som er ubehagelig og man føler seg litt jaget ut av kontoret.

Min beste lege!

Vennlig og interessert i dine problemer.Er snar til å ta de prøvene han mener jeg bør ta,og det går kjapt!
Lite ventetid,også på "laboratoriet".