Granåsen Legesenter AS

Smistadvegen 11 7026 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Granåsen Legesenter AS

Interressert

Lege: Arne Winsnes Skrevet

Interressert i meg og tar seg tid til å lytte. Effektiv og pålitelig. Stoler på ham som fagperson. Følger alltid opp.

slurvete

Lege: Ola Berger Skrevet

Jeg opplevde at denne legen ikke fulgte opp prøvesvar, og satte eg ikke inn i hva som sto i journalen og dermed ga feil råd. Følte ikke at legen brydde seg om min helse.

Dyktig og behagelig lege

Lege: Are Løset Skrevet

Jeg har hatt Løset som fastlege i flere år. Det er mye positivt å si om Løset; for det første er han veldig tilstede under legetimen. Jeg har aldri opplevd at jeg "er til bry" eller at han har det travelt.
Han har et behagelig vesen som innbyr til tillit.
Han er også flink til å holde avtaler (ringer opp til avtalt tid). Vet ikke hva mer jeg kan ønske meg av en fastlege. Det er også enkelt å få time på kort varsel ved behov.
Har vært til Løset både med enkle fysiske plager og mer komplekse psykiske utfordringer når livet ble veldig tøft. Han er en lege som møter deg med respekt og verdighet uansett tema.

Verdens beste fastlege

Lege: Arne Winsnes Skrevet

Arne har gitt meg god oppfølging gjennom fem år. Han er lyttende, profesjonell og alltid hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

Kvalitet

Lege: Ola Berger Skrevet

Får alltid god hjelp og alltid høy kvalitet på undersøkelse. Problemene blir løst rett og slett. Riktige og gode henvisninger.