Granåsen Legesenter AS

Smistadgrenda 11 7026 Trondheim

Siste vurderinger av Granåsen Legesenter AS

Hyggelig og forståelsesfull

Lege: Gry Silje Dahl Raaen Skrevet

Lenge siden jeg har vært til legen nå, men Gry Silje er absolutt å anbefale! Hun er forståelsesfull og tar meg og mine symptomer seriøst. Hun nøler heller ikke med å henvise meg videre om dette er nødvendig. Hun er både varm og forståelsesfull, og det er ikke "skummelt" å være helt ærlig med henne. Tror også hun er den første legen som har spurt meg om hvordan det går ellers i livet!

Ser helheten, er imøtekommende og konkret og tydelig i si rådgivning

Lege: Are Løset Skrevet

Er god på kommunikasjon i de korte timene som er avsatt, effektiv og dyktig. Har fått gode råd om fysioterapeuter han samarbeider med både ifht graviditet og skader. Skiftet legekontor for å fortsette å ha Are som fastlege. Barna har også fått god hjelp hos Are.

En lege som bryr seg!

Lege: Ola Berger Skrevet

Alltid hyggelig og grundig med et smil på lur. Holder avtaler og er rask til å henvise videre hvis han er usikker👍

Seriøs og dyktig

Lege: Arne Winsnes Skrevet

En fantastisk lege som tar vare på hele mennesket. Meget dyktig og viser respekt og forståelse for pasienten.

Grundig og kunnskapsfull

Lege: Ola Berger Skrevet

Føler at jeg er i trygge hender ved besøk hos denne legen. Grundig, lyttende, og kommer med råd og veiledning under konsultasjonen.