Granåsen Legesenter AS

Telefonnummer73 18 65 3073 18 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smistadvegen 11 7026 Trondheim

Siste vurderinger av Granåsen Legesenter AS

Imøtekommende og empatisk

Lege: Arne Winsnes Skrevet

Hele familien har Arne som lege. Alle er vi enige om at han er suveren. Flink og trygg med barna. Lydhør og fornuftig. Absolutt ingenting å utsette på ham!
Praktisk ved senteret:
-Hadde vært lurt med et vindu på døra inn til luka til sekretærene. Så dumt å måtte forstyrre bare for å sjekke om det er ledig.
-savner mulighet for timebestilling på nett.
-savner mulighet for direkte kommunikasjon med legen via tlf./meldingstjeneste. (Slik ex.ila legesenter har)

Trygg og ansvarsfull

Lege: Ola Berger Skrevet

Trygg og ansvarlig og tar seg god tid. Oversender til spesialist etter behov. Lyttende og flink til å se pasienten.

Helt perfekt!

Lege: Ola Berger Skrevet

Veldig kompetent, oppdatert, snill, og viser interesse. Han har løst alle problemer jeg hadde nesten umiddelbart - e.g. han foreslo en passende kur for astma, mens alle leger før han sviktet og ikke viste interesse for det. Veldig flink med barna. Anbefalt 100%

Flink

Lege: Gry Silje Dahl Raaen Skrevet

Flink lege som framstår som kunnskapsrik og trygg. Varm, empatisk og behagelig væremåte. Jeg føler at jeg har fått god oppfølging fra denne legen og skulle gjerne fortsatt, men må dessverre bytte da legesekretærene er så sure og uhøflige at jeg ikke orker tanken på å ta kontakt med dette legesenteret flere ganger.

Dårlig opplevelse

Lege: Ola Berger Skrevet

Ufin lege som ikke gidder å hilse på meg eller presentere seg. Føler meg avvist og får inntrykk av at legen mener jeg er en hypokonder. Sier at jeg bare kan tenke at jeg er frisk og at jeg helst burde bestille meg en sydentur. Klarer ikke å gi et klart svar på spørsmål.

Hadde et ok inntrykk av legesenteret i starten, men har nå blitt skjelt ut av helsesekretærer når jeg forsøker å ta kontakt for spørsmål flere ganger. Sure og lite hjelpsomme.

Kanskje grei plass hvis man er toppidrettsutøver med en idrettsskade eller liknende, men vil ikke anbefale denne legen eller legesenteret til "vanlige" mennesker med "kjedelige" plager og sykdommer.