Granåsen Legesenter AS

Telefonnummer73 18 65 3073 18 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smistadvegen 11 7026 Trondheim

Siste vurderinger av Granåsen Legesenter AS

Helt perfekt!

Lege: Ola Berger Skrevet

Veldig kompetent, oppdatert, snill, og viser interesse. Han har løst alle problemer jeg hadde nesten umiddelbart - e.g. han foreslo en passende kur for astma, mens alle leger før han sviktet og ikke viste interesse for det. Veldig flink med barna. Anbefalt 100%

Flink

Lege: Gry Silje Dahl Raaen Skrevet

Flink lege som framstår som kunnskapsrik og trygg. Varm, empatisk og behagelig væremåte. Jeg føler at jeg har fått god oppfølging fra denne legen og skulle gjerne fortsatt, men må dessverre bytte da legesekretærene er så sure og uhøflige at jeg ikke orker tanken på å ta kontakt med dette legesenteret flere ganger.

Dårlig opplevelse

Lege: Ola Berger Skrevet

Ufin lege som ikke gidder å hilse på meg eller presentere seg. Føler meg avvist og får inntrykk av at legen mener jeg er en hypokonder. Sier at jeg bare kan tenke at jeg er frisk og at jeg helst burde bestille meg en sydentur. Klarer ikke å gi et klart svar på spørsmål.

Hadde et ok inntrykk av legesenteret i starten, men har nå blitt skjelt ut av helsesekretærer når jeg forsøker å ta kontakt for spørsmål flere ganger. Sure og lite hjelpsomme.

Kanskje grei plass hvis man er toppidrettsutøver med en idrettsskade eller liknende, men vil ikke anbefale denne legen eller legesenteret til "vanlige" mennesker med "kjedelige" plager og sykdommer.

Utrolig dårlig oppfølging og vanskelig å snakke med

Lege: Ola Berger Skrevet

Ser sjeldent frem til å komme inn til Ola. Alltid dårlig tid, tar seg ikke tid til å lytte og nærmest tar over og ''stiller diagnose'' etter et par setninger. Føler ikke at man blir i tilfredsstillende grad hørt, tatt vare på eller fulgt opp. En ovenfra og ned holdning som er ubehagelig og man føler seg litt jaget ut av kontoret.

Dedikert og trygg

Lege: Gry Silje Dahl Raaen Skrevet

Nå har jeg benyttet Dahl Raaen som fastlege i noen år, og det er imponerende hvordan hun stiller opp når det er nødvendig. Jeg får klare svar og føler meg alltid godt ivaretatt. Det samme gjelder for de andre ved legesenteret. Alle stiller opp på en samvittighetsfull og konstruktiv måte.