Anders Spakmo Rosvoldaunet

Autorisasjon (2012)

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ...
Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim
Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Super

Fantastisk bra lege. Har hatt noen småting som har trengt korrigering og han har hatt rett diagnose og behandlingsopplegg hver gang. Veldig betryggende å kunne gå til en lege som skjønner hva du mener når du prøver å forklare symptomene du opplever.

Inkassohai

Hadde en tvist med denne legen o en årrekke pga inkasso på ikke-møtt time. Ble nektet time etter denne inkassoen, som er så etisk forkvakla at jeg ikke har ord.

Anders fortjener medalje, fra kongen

Anders gjør en fantastisk jobb. Den måten han møter pasienter på kan alle leger lære av. Han er utrolig verdifull for samfunnet vårt.

Empapatisk og profesjonell

Har hatt Anders som fastlege helt siden I februar i år. Kommer ikke til å skifte så lenge jeg bor i Trondheim og han er fastlege her .
Jeg blir sett og hørt. Jeg føler han er god å ha når sliter psykisk. Jeg kunne ikke at noen bedre lege..
Anbefales virkelig

Anbefales

Fantastisk flink lege! Jeg var mye hos Anders gjennom svangerskapet mitt, og følte at jeg ble sett, hørt og tatt på alvor. Han er vennlig, kunnskapsrik og anbefales på det sterkeste. Er også veldig fornøyd med damene fra resepsjonen som tok diverse tester før jeg fikk komme inn til legen, alle utrolig hyggelige. Jeg måtte dessverre bytte lege pga. flytting til ny by, og jeg savner Anders som lege. Flinkeste legen jeg har hatt!