Lade Legesenter AS

Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av Lade Legesenter AS

Bra lege, dårlig vikar

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Var til vikaren til Liv etter en skade på kneet. Fikk kjeft fordi jeg ikke klarte å slappe av når hun skulle undersøke kneet, og ble sendt hjem. Hun satte opp en time 4 uker etter for ny undersøkelse. Etter den undersøkelsen ble jeg endelig henvist til MR-undersøkelse (ventetid typisk 5 uker). Viste seg at det var både korsbåndskade og menisk-skade.

Oppsummert: Lite hyggelig, ting tar tid, arrogant, lite profesjonell. Byttet dermed fastlege.

God lege som tar deg på alvor

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Jeg har hatt Liv Agnes som fastlege i mange år. Jeg har imidlertid ikke vært mye hos fastlegen min før jeg tilfeldigvis gikk til en helsesjekk hos hennes vikar våren 2018.
Hun var ny for meg og jeg var først litt usikker på om hun forstod meg. Jeg trodde selv jeg hadde noen mangelsykdom, men etter veldig grundig undersøkelse og vurdering fra vikar legen viste det seg at jeg hadde fått kreft i tidlig stadium.
Jeg er utrolig takknemmelig for at jeg traff på denne legen som tok meg og mine symptomer så grundig på alvor, ellers kunne utfallet blitt mye verre. Jeg har vært gjennom noen runder med sykehusinnleggelser og behandling for min kreftsykdom, men det har stort sett gått bra. Nå skal jeg snart begynne i jobb igjen og jeg er veldig takknemmelig for all god oppfølgning jeg har fått.

God lege, forferdelig vikar

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Liv Agnes er en super lege som alltid møter meg og mitt behov, lytter til det jeg har å si, og henviser lett videre.

Vikaren hennes er derimot helt forferdelig. Nedlatende, hun ler meg i ansiktet mens jeg snakker. Helt utrolig ovenifra og ned holdning! Eneste grunnen til at jeg ikke har byttet er at jeg vet Liv Agnes kommer tilbake i september. Makan til uprofesjonell lege skal man lete lenge etter, usmakelig.

Forferdelig vikar

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Har ikke hatt en legetime med Liv Agnes, siden jeg byttet til fastlege i Trondheim i februar.
Vikaren hennes er veldig vanskelig å snakke med. Det virker som hun konstant har dårlig tid, og at enkelte spørsmål jeg stiller er en byrde. Jeg har hatt en del helseplager i det siste, men å være på time hos henne var så ubehagelig at jeg vurderte å bare ignorere plagene mine for å slippe å gå til legetime. Hun fikk meg rett og slett til å føle meg ekstremt dum.

Har for tiden funnet et annet behandlingsalternativ. Jeg venter med å bytte lege til vikar perioden er over, og jeg får møtt Liv Agnes. Virker som hun er en meget god lege, med de tilbakemeldingene hun har fått.

Nedtalende vikar.

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Vikaren er frekk, lite profesjonell og bør endre sine holdninger.
Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse hos vikaren og må derfor bytte fastlege.