Lade Legesenter AS

Haakon VII s gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

Kunnskapsrik og betryggende

Lege: Torunn Wigum Frøseth Skrevet

Kjapp behandling og tar seg tid til å snakke med deg og bli kjent med deg som pasient. Fikk veldig rask henvisning videre

Liker legen, men ikke legekontoret.

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Jeg har vært hos Liv to ganger, og en gang hos en mannlig vikar. Begge har vært supre og behjelpelig.

Problemet er sekretærene på legekontoret. Sist gang jeg nå skulle til Liv ble hun syk. Hele legetimen ble da kansellert. Jeg ringte da til kontoret og forklarte at jeg ikke bor i Trondheim per dags dato og at det var dumt at det ikke ble noe av. På dette ble jeg møtt med frekke og nedverdigende svar fra sekretæren, som ikke var behjelpelig i det hele tatt. Neste aktuelle time var tre uker senere, og jeg fikk ikke noen forståelse for at jeg ikke kunne møte opp denne dagen. Dette har skjedd flere ganger. Det endte med ingen legetime, og jeg må på privatklinikk.

Det er helt umulig å forholde seg til, så jeg gikk dessverre rett på helsenorge for å bytte fastlege. Liker veldig godt legene, men om jeg ikke får hjelpen jeg så sårt trenger kan jeg ikke fortsette å gå på lade legesenter.

Lite tilgjengelig, lang ventetid på time, avlyste timer

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Tre ganger har timen blitt avlyst grunnet sykdom på et år. Får beskjed om at man selv må ordne med ny legetime og blir først satt opp en måned senere. Lite imøtekommende helsesekretæriat, de fremstår gretne og er lite serviceinnstilte.

Dedikert og dyktig

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

En kunnskapsrik lege med gode kommunikative ferdigheter som gjør at du føler seg sett og tatt på alvor. Anbefales på det varmeste!

Veldig betryggende og dyktig lege

Lege: Tomas Berg Skrevet

Fantastisk flink og beroligende å ha rundt seg i en stressende situasjon. Veldig takknemlig for hjelpen jeg fikk! 10/10 på alle fronter