Lade Legesenter AS

Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av Lade Legesenter AS

God lege, forferdelig vikar

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Liv Agnes er en super lege som alltid møter meg og mitt behov, lytter til det jeg har å si, og henviser lett videre.

Vikaren hennes er derimot helt forferdelig. Nedlatende, hun ler meg i ansiktet mens jeg snakker. Helt utrolig ovenifra og ned holdning! Eneste grunnen til at jeg ikke har byttet er at jeg vet Liv Agnes kommer tilbake i september. Makan til uprofesjonell lege skal man lete lenge etter, usmakelig.

Forferdelig vikar

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Har ikke hatt en legetime med Liv Agnes, siden jeg byttet til fastlege i Trondheim i februar.
Vikaren hennes er veldig vanskelig å snakke med. Det virker som hun konstant har dårlig tid, og at enkelte spørsmål jeg stiller er en byrde. Jeg har hatt en del helseplager i det siste, men å være på time hos henne var så ubehagelig at jeg vurderte å bare ignorere plagene mine for å slippe å gå til legetime. Hun fikk meg rett og slett til å føle meg ekstremt dum.

Har for tiden funnet et annet behandlingsalternativ. Jeg venter med å bytte lege til vikar perioden er over, og jeg får møtt Liv Agnes. Virker som hun er en meget god lege, med de tilbakemeldingene hun har fått.

Nedtalende vikar.

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Vikaren er frekk, lite profesjonell og bør endre sine holdninger.
Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse hos vikaren og må derfor bytte fastlege.

Vikaren er nedlatende og frekk

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Byttet til Liv Agnes som lege i perioden hvor hun har vikar. Denne vikaren er dessverre utrolig frekk, nedlatende og får meg rett og slett til å føle meg verre. Det er ikke snakk om et hei, et smil, eller noe som helst. Heller ingen forståelse for dine problemer, og ekstremt lite profesjonell.

Det kan hende Liv Agnes Gravrok er en god lege, som flere skriver. Men hennes vikar, som skal være vikar frem til september 2019, er rett og slett utrolig lite hyggelig og imøtekommende og den verste opplevelse jeg har hatt hos fastlege. Og jeg har byttet 6 ganger på 2 år.

Imøtekommende å hyggelig.

Lege: Kjersti Strømmen Skrevet

Har vert min lege i 11 år. Kjersti er en lege som jeg anbefaler hun er flink til å forklare om alle tilfeller og virkning av medisiner. Håper å ha henne som fastlege lenge.