Lade Legesenter AS

Haakon VII s gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

Folkelig og ålreit lege

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

Eirik er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han har alltid et glimt i øyet, og er veldig trygg og lett å prate med. Han tar meg alltid på alvor, og jeg går alltid ut med følelsen av å ha blitt sett. Han henviser videre dersom det er behov, og bryr seg oppriktig om pasientene sine.

Kunnskapsrik lege

Lege: Kjersti Strømmen Skrevet

Bli og hyggelig. En lege som anbefales på d høyeste. Har vert min fastlege i 14 år. Håper å få ha henne i lang tid. U88uyyyyyuu8

Hyggelig å imøtekommende

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

Eirik er min fastlege, å jeg er svært fornøyd. Han tar tak i ting med en gang. Lyttende å grundig. Henviser raskt til spesialist om det trengs. Møter sine pasienter med ett smil
Anbefaler Eirik på alle måter.

Hyggelig

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

Har kun hatt to andre fastleger iløpet av min tid (27år) og han var den meste menneskelige av de alle kan du si. Veldig folkelig av seg. Du føler ikke at du snakker med en lege egentlig.. Han er veldig personlig av seg og gir deg rom for å snakke. Hadde fortsatt med han hadde det ikke vært for at jeg bor såpass langt unna

Flink og trygg

Lege: Eirik Øksenvåg Skrevet

Utrolig lett å snakke med, og tar problemene dine på alvor. Foklarer godt, og gjør deg trygg! Beste legen jeg noensinne har vært hos!