Lade Legesenter AS

Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av Lade Legesenter AS

Fantastisk lege, men dårlig vikar!

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Liv Agnes har vært min og min familie sin fastlege i mange år. Vi har opplevd henne som en fantastisk omsørgsfull person og gitt oss gode faglige hjelp. Vi har inntrykk av at hun er ansvarsfull og interessert i pasientene. Behagelig vesen - lett å kommunisere med. God til å lytte. Virker faglig solid, men også sett meg/oss som et medmenneske! Hun har alltid fulgt meg opp, og jeg har opplevd service over det som er vanlig.

Nå har hun fått en vikar ut september 2019. Jeg har vært to gangen hos henne, man ser tydelig fordomsfulle holdninger. En dame som er frekk, snakker nedlatende og kjefter på deg. Du føler deg både liten og mindre verdt etter time hos henne. Jeg blir mye dårligere etter timen, rett og slett en forferdelig opplevelse etter timen, og jeg ønsker aldri å dra dit igjen. jeg håper altså på vegne av de resterende pasientene til Liv Agnes, at legekontoret får opp øynene for denne vikaren og gjør tiltak.

Fantastisk lege, som mister pasient grunnet vikar!

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Liv Agnes har vært min fastlege over lengere tid. Hun har sett meg som person og gitt meg god faglig hjelp, men også sett meg som et medmenneske! Hun har alltid fulgt meg opp, og jeg har opplevd service over det som er vanlig.

Nå har hun fått en vikar som er alt annet enn hva en lege bør representerer. En dame som er frekk, snakker nedlatende og kjefter på deg. Du føler deg både liten og mindre verdt etter time hos henne. Hun skapte helt ærlig en så forferdelig opplevelse at jeg følte med tråkket på etter timen, og jeg ønsker aldri å dra dit igjen. Håper på vegne av de resterende pasientene til Liv Agnes, at noen får opp øynene for denne vikaren og gjør tiltak.

Proff og hyggelig

Lege: Tomas Berg Skrevet

Virker faglig sterk på bredt spekter av tema. Konkrete og nyttige tilbakemeldinger på spørsmål. Måtte henvises videre til fysioterapeut, og han bidro med tips til hvor det kunne være lurt å søke, forebyggende tiltak i mellomtiden og tilbød seg å bidra på kort varsel med å finne noen hvis lange ventelister.

Meget tillitsvekkende inntrykk.

Dårlig administrasjon

Lege: Liv Agnes Gravrok Skrevet

Legen er forsåvidt hyggelig og sikkert faglig dyktig. Personalet på kontoret ellers fremstår dessverre som uinteressert i både pasientene og jobben sin. Lite hyggelig plass. Litt som å besøke et nav-kontor eller en annen offentlig tjeneste hvor kundepleie er uviktig.

Bra lege

Lege: Tomas Berg Skrevet

Jeg har hatt han som lege i snart 3 år og fått god hjelp. Han er alltid ryddig og behagelig å snakke med.