Anders Spakmo Rosvoldaunet

Munkholmen Legesenter

Fjordg. 82 7010 Trondheim
Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

En forståelsesfull lege om det er lett å ha tillit til, som også er flittig og samtidig flink til å lytte og forklare.
Har hatt han som fastlege i mange år nå, og har ihvertfall ingen planer om å bytte.
Helt klart den beste legen jeg har hatt.

Eneste negative som er noe å sett fingeren på er hvor lenge man må vente før timen starter.

Veldig bra lege!

Jeg følte meg veldig bra møtt og forstått.
Anders Spakmo Rosvoldaunet var veldig hyggelig og kompetent og tok seg god tid.
I tillegg, var legesenteret og han til stedet da jeg trengte akutt hjelp!

Hyggelig og faglig dyktig

Anders er etter min mening en veldig dyktig lege. Han tok seg god tid og var veldig åpen for hva jeg hadde å si. Han virket forståelsefull for at livet kan ha sine (psykiske) utfordringer og tilbød god hjelp. Det var lett for meg å ha tillit til ham. Jeg følte meg forstått og møtt med tålmodighet og forståelse og kompetanse.

Anbefales på det sterkeste

Jeg hadde Anders som lege i noen år mens jeg studerte i Trondheim. Han tok tak i alle problemer jeg kom med, store som små. Han er omsorgsfull, tar deg alvorlig og ønsker å løse problemer man kommer med. Jeg kan anbefale han på det sterkeste. Han er den beste legen jeg har hatt.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Anders er den perfekte fastlege. Føler meg alltid godt iveratatt, han tar meg på alvor og viser uttrykk for at han VIL hjelpe meg når jeg sliter med noe. Han viser alltid forståelse og er omsorgsfull.Trenger aldri å være bekymret for noe når det kommer til konsultasjoner. Kommer ikke til å bytte fastlege sålenge jeg bor i Trondheim!

De andre ansatte på legesenteret fortjener også ros, både sekretærene og de som jobber på laben. Alltid serviceinnstilt og hyggelig.