Anders Spakmo Rosvoldaunet

Autorisasjon (2012)

Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 190 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Anbefales

Fantastisk flink lege! Jeg var mye hos Anders gjennom svangerskapet mitt, og følte at jeg ble sett, hørt og tatt på alvor. Han er vennlig, kunnskapsrik og anbefales på det sterkeste. Er også veldig fornøyd med damene fra resepsjonen som tok diverse tester før jeg fikk komme inn til legen, alle utrolig hyggelige. Jeg måtte dessverre bytte lege pga. flytting til ny by, og jeg savner Anders som lege. Flinkeste legen jeg har hatt!

Kompetent doktor

Meget fornøyd med Anders Rosvoldaunet. Han virker til å være kunnskapsrik og erfaren innen legefeltet. En som leser deg godt som pasient, og forstår hva du trenger. Jeg opplever at han gjør gode vurderinger, og beslutninger.

Ventetid må man belage seg på når omfanget pasienter velger Munkholmen legesenter fremfor andre.

Fantastisk flink lege, som tar seg god tid til deg som pasient. Absolutt ingenting negativt å si om Anders som lege.

MEN, det er veldig lang ventetid, og vanskelig å få time. Det som trekker ned mest ved dette legesenteret er de som svarer i telefonen og sitter i resepsjonen. Makan til frekk og uhyggelig tone på de mange ganger, noe som gjør at man gruer seg til å ringe.

Ingen over, ingen ved siden

Har hatt Anders som fastlege i flere år.
Han er svært service innstilt, hyggelig og profesjonell. Dersom han er usikker på noe, sendes du til spesialist uten videre dikkedarer.

Anbefales

Skikkelig flink lege som yter god service.

Lytter godt til hva pasienten har å si, og utrolig flink til å både finne rett diagnose og riktig medisiner som faktisk virker..