Anders Spakmo Rosvoldaunet

Autorisasjon (2012)

Ingen på venteliste

Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 188 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Fantastisk flink lege, som tar seg god tid til deg som pasient. Absolutt ingenting negativt å si om Anders som lege.

MEN, det er veldig lang ventetid, og vanskelig å få time. Det som trekker ned mest ved dette legesenteret er de som svarer i telefonen og sitter i resepsjonen. Makan til frekk og uhyggelig tone på de mange ganger, noe som gjør at man gruer seg til å ringe.

Ingen over, ingen ved siden

Har hatt Anders som fastlege i flere år.
Han er svært service innstilt, hyggelig og profesjonell. Dersom han er usikker på noe, sendes du til spesialist uten videre dikkedarer.

Anbefales

Skikkelig flink lege som yter god service.

Lytter godt til hva pasienten har å si, og utrolig flink til å både finne rett diagnose og riktig medisiner som faktisk virker..

Svært god opplevelse

Den type lege som alle ønsker å møte på legevakten. Kunnskapsrik, påkoblet og tilstede for pasienten. Møtte oss med gjennomtenkte svar og råd.

Uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Anders er en veldig dyktig lege hvor man etter hvert besøk føler at man har fått god oppfølging. Han tar seg tiden til å lytte til hva man har å fortelle og jeg har alltid følt meg veldig godt mottatt. Det tar gjerne 20 minutter ekstra på venterommet, men dette er en liten pris å betale for at man får skikkelig oppfølging. Har dessverre måtte bytte fastlege grunnet flytting, og tror aldri jeg kan finne noen som kan måle seg med Anders.