Anders Spakmo Rosvoldaunet

Autorisasjon (2012)

Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 180 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Verden beste legen

Hadde ikke vi flytte til Oslo så bytte vi aldri fastlege. Hele min familie har fastlege her. Han er Anders Spakmo Rosvoldaunet, han er verden beste legen. Kona fortsatt snakke om hvor snill og flink han er. Vi savner deg Anders 😊. Vi håper du har det bra. Takk for at du var så hjelpsom, snill og veldig tålmodig med madammen. Hun sa at hun kommer aldri til å glemme deg 😊

En veldig god fastlege

Jeg har hatt Anders som fastlege i fire år, og er svært fornøyd med både han og legekontoret. Har vært der på noen øyeblikkelig hjelp-timer, som det for øvrig aldri har vært noe problem å få komme inn til, og Anders er alltid hyggelig, lytter til det jeg har å si og kommer med gode løsninger. Han er en behagelig lege som man kan komme med hva som helst til, og han er flink til å spørre om jeg har andre problemer jeg ønsker å ta opp og hvordan det går ellers i livet. Det virker som om han bryr seg om hver enkelt pasient.

Nærmest perfekt lege, men...

Er veldig fornøyd med Anders som lege, han lytter og gjør at jeg føler meg tatt på alvor. Opplever at han tar seg tid underveis i timen, og ikke stresser. Kan dog ofte virke usikker på hva han skal svare på spørsmålene mine, noe som videre gjør meg som pasient usikker. Men - man kan jo ikke forvente at legen kan og vet alt mellom himmel og jord. Generelt veldig jordnær og behagelig lege!

Men: Det er helt håpløst med ventetider. For det første er det bestandig flere uker ventetid på legetime, noe som er veldig kjedelig når man har behov for å snakke med lege i nærmeste fremtid, selv om tilstanden ikke er akutt. For det andre må man vente veldig lenge på venterommet for å komme inn på timen. Har vært hos legen ganske mange ganger det siste året, og jeg venter alltid mellom 45 min-1,5 timer, har også opplevd å vente 2 timer (!). Det er tidvis vanskelig å komme gjennom på telefon også, og damene som sitter der har ekstremt varierende humør, så du aner ikke om du blir møtt med et vennlig sinn eller om du får et rappkjeftet svar på henvendelsen din. Det er veldig synd at rammene rundt skal være slik, når selve legen er nærmest perfekt.

Tillitsfull og hjelpsom

En lege man virkelig kan stole på.
Han virkelig lytter og tar problemet man har på alvor.
Føler meg alltid trygg når jeg er der.
En lege som kan anbefales.

Flink lege, avlyser alt for ofte

Som tittelen sier. Har ved to anledninger fått timen min avlyst samme morgen som timen er, hvorpå ny time settes 3-4 uker fram i tid.. Slitsomt, og jævlig unødvendig..

Ellers en hyggelig fyr som virker som han har peiling og tar ting på alvor. Tror han kunne hatt veldig godt av å korte ned pasientlisten sin kraftig.