Anders Spakmo Rosvoldaunet

Fjordg. 82 7010 Trondheim
Tlf: 73 80 96 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Fantastisk lege, men håpløst legekontor

Har hatt Anders som fastlege i et halvt år nå, og har hatt mer besøk til legen "enn normalt" på grunn av mye helseproblematikk det siste året. Anders er en veldig god lege, som alltid tar seg tid til å høre på deg og ønsker å finne løsninger sammen med deg. Han er jeg utrolig fornøyd med.
Legekontoret ellers er helt håpløst etter min mening. Jeg opplever at de er svært vrange på å hjelpe til med noe som helst. For eksempel ville de ikke skrive ut migrenemedisin til meg som har slitt med dette i mange år, fordi "det har ikke vi skrevet ut til deg her før". Jeg tok opp dette med fastlegen som lovte bot og bedring, men jeg fortsetter å oppleve å bli mistenkliggjort. Å få øyeblikkelig hjelp-time er for eksempel helt umulig om du ikke er så syk at du trenger innleggelse, etter min mening.
Det verste med dette legesenteret har likevel vært opplevelse med vikarlegen som nå tar over for Anders frem til jul. Jeg får ikke lenger beroligende medisiner jeg har fått i flere år, fordi det er "et samfunnsproblem at unge folk blir avhengig". Følte meg virkelig ikke forstått som pasient som har slitt og sliter mye med angst. Denne opplevelsen ble heller ikke bedre av at denne legen ikke ville skrive ut legeerklæring til meg for en dag jeg hadde fravær fra skolen, fordi hun ikke kunne vite at jeg hadde vært syk denne dagen. Igjen; Jeg føler meg sterkt mistenkeliggjort og misforstått på dette legekontoret, og verken denne vikarlegen eller legekontoret forøvrig viser noen vilje til å hjelpe meg. Enden på visa er at jeg ikke får ta eksamen pga for stort udokumentert fravær. Man kan gråte over mindre. Jeg har aldri hatt så store problemer med å bli trodd og å få hjelp tidligere, og mener at en utrolig dyktig fastlege ikke veier opp for behandlingen jeg har fått på dette legekontoret.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

En forståelsesfull lege om det er lett å ha tillit til, som også er flittig og samtidig flink til å lytte og forklare.
Har hatt han som fastlege i mange år nå, og har ihvertfall ingen planer om å bytte.
Helt klart den beste legen jeg har hatt.

Eneste negative som er noe å sett fingeren på er hvor lenge man må vente før timen starter.

Veldig bra lege!

Jeg følte meg veldig bra møtt og forstått.
Anders Spakmo Rosvoldaunet var veldig hyggelig og kompetent og tok seg god tid.
I tillegg, var legesenteret og han til stedet da jeg trengte akutt hjelp!

Hyggelig og faglig dyktig

Anders er etter min mening en veldig dyktig lege. Han tok seg god tid og var veldig åpen for hva jeg hadde å si. Han virket forståelsefull for at livet kan ha sine (psykiske) utfordringer og tilbød god hjelp. Det var lett for meg å ha tillit til ham. Jeg følte meg forstått og møtt med tålmodighet og forståelse og kompetanse.

Anbefales på det sterkeste

Jeg hadde Anders som lege i noen år mens jeg studerte i Trondheim. Han tok tak i alle problemer jeg kom med, store som små. Han er omsorgsfull, tar deg alvorlig og ønsker å løse problemer man kommer med. Jeg kan anbefale han på det sterkeste. Han er den beste legen jeg har hatt.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Anders er den perfekte fastlege. Føler meg alltid godt iveratatt, han tar meg på alvor og viser uttrykk for at han VIL hjelpe meg når jeg sliter med noe. Han viser alltid forståelse og er omsorgsfull.Trenger aldri å være bekymret for noe når det kommer til konsultasjoner. Kommer ikke til å bytte fastlege sålenge jeg bor i Trondheim!

De andre ansatte på legesenteret fortjener også ros, både sekretærene og de som jobber på laben. Alltid serviceinnstilt og hyggelig.

Anbefales på det sterkeste

Anders Rosvoldaunet var legen min i to år, og hadde vært det fortsatt hadde jeg ikke flyttet fra Trondheim. Opplevde å bli tatt seriøst i en ganske vanskelig periode, og følte meg godt tatt vare på. En dyktig lege som var flink til å sette det jeg sa i en større sammenheng, viste empati og forståelse, og ga uttrykk for å være interessert i hvordan det gikk med meg også utenfor legekontorets fire vegger. Er nå på jakt etter en dugelig erstatning, men det kan vise seg å bli vanskelig!

Det eneste negative var at det ofte var lang ventetid før timen, men det er ikke akkurat et unikt problem i fastlegeverdenen.

For en lege!

Dette er er fantastisk dyktig lege. Hører på hva du har og si og virkelig bryr seg om deg.
Kan virkelig anbefales!

Utrolig dyktig lege

Utrolig dyktig lege, lett å kommunisere med. han lytter og tar plagene på alvor!
Følte meg veldig godt ivaretatt hos Anders :)

Du blir hørt

En lege som faktisk hører på hva pasienten sier. Løsningsorientert, behjelpelig og som pasient en lege man har tillit til.

Profesjonell

Meget fornøyd etter at jeg skiftet til Anders Rosvoldaunet. Virker meget flink og profesjonell. Har tid til å lytte og jeg har fått meget god oppfølging.

Beste legen jeg har hatt

Legen er snill, hyggelig, forståelsesfull og kunnskapsrik. Øvrig personale er veldig omgjengelige og hyggelige. Veldig kjedelig og utrivelig venterom.

En profesjonell lege som lytter!

Både min kone å meg selv har Anders som lege, og jeg har ingen negativt å si om han. Han er bestandig profesjonell, rolig og behersket, og han hører bestandig godt på hva man har å si.

Han er alltid hyggelig og imøtekommen når man kommer inn på hans kontor, og han tar seg grundig tid til deg når man er inne hos ham for konsultasjon.
Han er også utrolig flink til å treffe hammeren på spikeren når det gjelder medisiner som virker mot evt. plager man har.

Håper Anders blir på Munkholmen Legesenter i mange år fremover, da han setter et profesjonelt preg på hele legesenteret og lager god atmosfære for oss pasienter.

Ikke særlig fornøyd

Ble veldig overrasket og glad da legen (som den første noen gang) greide å hjelpe meg med en "sykdom" jeg har slitt med hele livet. Likevel sitter jeg igjen misfornøyd da han ikke har greid å behandle diverse andre plagsomme, forholdsvis enkle infeksjoner osv. Han har glemt å gi resepter før helgen slik at jeg har vært i flere dager uten medisin, om jeg bestiller legetime får jeg som regel time ca 7-10 dager senere, må også ofte sitte i 30-45 minutter å vente på å få komme inn til timen. Ga samme type medisin selv om jeg sa i fra om at denne sorten ikke virket på meg. Skifter nå lege.

Hyggelig og profesjonell lege

Har vært hos ham ved ett besøk. Legen var hyggelig og profesjonell. Følte meg godt ivaretatt. Kan absolutt aanbefale ham.

En lege som tar deg på alvor

Som regel (men ingen regel uten unntak) så kjenner pasientene kroppen sin bedre enn en lege. Og Anders tar dette på alvor. Dessuten går han langt for å finne ut av ting, har bare positive opplevelser med Anders! Håper han forblir lenge på Munkholmen!

Bra lege og legesenter generelt!

Jeg hadde først Marit ved Munkholmen legesenter som lege, men det virket som om hun ville ha meg ut raskest mulig. Hvis det var noe hun ikke var sikker på så følte jeg at problemene mine ble feid bort og fikk beskjed om at det bare var å betale utenfor.

Med Anders derimot, følte jeg at han viste interesse og tålmodighet for hva jeg hadde å si. Noe ventetid, men ikke lenger enn 10-15 minutter. Han kunne uten problem bruke mye lenger tid på legetimen min enn 15 minutter. Sist jeg var der så var jeg inne i 30 og betalte kun for en legetime. Profesjonell, oppriktig nysgjerrig på problemer og utrolig hyggelig mann! Tommel opp!

Flink, hyggelig og tar pasienten seriøst

Har bare vært hos ham en gang. Han var da noe forsinket ettersom han hadde mange nye pasienter som han forsøkte å sette seg inn i. Han bar ikke preg av å være stresset og satte av god tid til meg når jeg først kom inn, beklaget også at han var forsinket. Virket interessert i pasienten som person, var hyggelig og effektiv.

Anbefalt!

Lege som tar tak og som fikk meg henvist til spesialist, har endelig fått diagnose etter å ha gått lenge og mistenkt at jeg hadde en sykdom. Var noe skeptisk pga. at han er så ung først, men det viste seg å være ubegrunnet.

Noe forsinket av og til, men det er vel fordi han tar seg tid til å snakke med pasientene og ikke gjør venstrehåndsarbeid.

Virker forståelsesfull og som om han bryr seg. Totalt sett er jeg kjempefornøyd.

Veldig fornøyd

Skiftet til Rosvoldaunet pga. at jeg var misfornøyd med den gamle legen min som hadde veldig mange på legelista si. Har fått veldig god oppfølging så langt, ikke en lege som tyr til enkle løsninger og medisiner umiddelbart. Kan trygt anbefales.