Anders Spakmo Rosvoldaunet

Munkholmen Legesenter

2012

Munkholmen Legesenter Telefonnummer73 80 96 5073 80 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordg. 82 7010 Trondheim
Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Kunnskapsrik og god på å se pasienten

Jeg har hatt mange fastleger de siste 14 årene - ingen kan måle seg med Dr. Rosvoldaunet!
Tålmodig, respektfull og omsorgsfull. Endelig fikk jeg en lege som tok meg på alvor, og som faktisk følger opp. Hadde bare alle legene vært som han!

Perfekt lege

Byttet nylig til denne legen grunnet misnøye med den forrige. Har hittil kun positive opplevelser. Han er en behagelig lege som lytter og forstår, og prøver å finne løsninger sammen med pasienten. Han gir god oppfølging slik at jeg føler meg trygg og ivaretatt. Føler også at jeg kan si/spørre om det meste. Han er omgjengelig og står virkelig på for at problemene mine skal løses. Det eneste som er dumt er at det er lang ventetid, og man får ikke time før om flere uker med mindre det er stor alvorlighetsgrad på problemene.
Også damene i resepsjonen er veldig hyggelige. Blir alltid møtt på en vennlig måte, både i telefonen og ansikt til ansikt. Utrolig behagelig å slippe å grue seg til å ta kontakt med legen/legekontoret!

Fantastisk lege, men håpløst legekontor

Har hatt Anders som fastlege i et halvt år nå, og har hatt mer besøk til legen "enn normalt" på grunn av mye helseproblematikk det siste året. Anders er en veldig god lege, som alltid tar seg tid til å høre på deg og ønsker å finne løsninger sammen med deg. Han er jeg utrolig fornøyd med.
Legekontoret ellers er helt håpløst etter min mening. Jeg opplever at de er svært vrange på å hjelpe til med noe som helst. For eksempel ville de ikke skrive ut migrenemedisin til meg som har slitt med dette i mange år, fordi "det har ikke vi skrevet ut til deg her før". Jeg tok opp dette med fastlegen som lovte bot og bedring, men jeg fortsetter å oppleve å bli mistenkliggjort. Å få øyeblikkelig hjelp-time er for eksempel helt umulig om du ikke er så syk at du trenger innleggelse, etter min mening.
Det verste med dette legesenteret har likevel vært opplevelse med vikarlegen som nå tar over for Anders frem til jul. Jeg får ikke lenger beroligende medisiner jeg har fått i flere år, fordi det er "et samfunnsproblem at unge folk blir avhengig". Følte meg virkelig ikke forstått som pasient som har slitt og sliter mye med angst. Denne opplevelsen ble heller ikke bedre av at denne legen ikke ville skrive ut legeerklæring til meg for en dag jeg hadde fravær fra skolen, fordi hun ikke kunne vite at jeg hadde vært syk denne dagen. Igjen; Jeg føler meg sterkt mistenkeliggjort og misforstått på dette legekontoret, og verken denne vikarlegen eller legekontoret forøvrig viser noen vilje til å hjelpe meg. Enden på visa er at jeg ikke får ta eksamen pga for stort udokumentert fravær. Man kan gråte over mindre. Jeg har aldri hatt så store problemer med å bli trodd og å få hjelp tidligere, og mener at en utrolig dyktig fastlege ikke veier opp for behandlingen jeg har fått på dette legekontoret.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

En forståelsesfull lege om det er lett å ha tillit til, som også er flittig og samtidig flink til å lytte og forklare.
Har hatt han som fastlege i mange år nå, og har ihvertfall ingen planer om å bytte.
Helt klart den beste legen jeg har hatt.

Eneste negative som er noe å sett fingeren på er hvor lenge man må vente før timen starter.

Veldig bra lege!

Jeg følte meg veldig bra møtt og forstått.
Anders Spakmo Rosvoldaunet var veldig hyggelig og kompetent og tok seg god tid.
I tillegg, var legesenteret og han til stedet da jeg trengte akutt hjelp!