Anders Spakmo Rosvoldaunet

Autorisasjon (2012)

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ...
Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim
Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Mild, sympatisk og kunnskapsrik, men kan skrive en del rart og uteblir fra avtaler

Har hatt ham som fastlege i mange år. Han henviser gjerne til spesialister og tar blodprøver, noe som er veldig bra. Han er alltid mild og sympatisk og virker kunnskapsrik. Men, har opplevd ved minst 3 anledninger at han ikke møter på avtaler. En annen gang var det avtalt telefonsamtale, og da han endelig ringte flere timer etter oppsatt avtale var jeg borte fra telefonen et lite ærend. Resultatet av dette ble at han skrev legeerklæring til NAV uten å ha konferert med meg først og uten å ha møtt meg på over en måned. Når en pasient ikke møter på oppsatt time blir en fakturert for dette, det skulle vært mulig å fakturere andre veien også.

Topp fastlege

Hatt Anders som fastlege i flere år. Alltid vært meget fornøyd med behandlingen jeg får og måten han kommuniserer på. Full tillit til ham.

Første timeavtalte

Skulle ha en årlig helsesjekk ved dagens konsultasjon. Tok fri fra jobben denne dagen som selvstendig næringsdrivende, som førte til totalt tap av inntekt, da det viste seg at han ikke var ved klinikken denne dagen. Resepsjonisten sa ifra at dette hadde skjedd med mange denne dagen, og at de ikke hadde fått beskjed. I tillegg var det ikke satt opp noen ny time for meg. Ekstremt uprofesjonelt.

Interessert, kunnskaps rik og hjelpsom.

Tilstede, hensynsfull. Tar seg god tid til å finne ut hva som er faktiske problem. Dermed kan det ta litt tid før en kommer inn til timen men først inne setter han seg inn i min situasjon og ser helhetlig på min problemstilling.
Finner adekvat og kjapt løsning.

God fastlege

Jeg har fastlege mange år som passe på min helse og medisin, han har god restpekt og lytte, trygg, passé på pasienter god. Min følelser veldig dårlig hvis kontor må ned, jeg er vondt armmen og skulder mye. Min sønn også må har han som fastlege som må operasjon en gang til. Vi vil ha han som fastlege oss.