Anders Spakmo Rosvoldaunet

Autorisasjon (2012)

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ...
Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim
Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Flink lege, avlyser alt for ofte

Som tittelen sier. Har ved to anledninger fått timen min avlyst samme morgen som timen er, hvorpå ny time settes 3-4 uker fram i tid.. Slitsomt, og jævlig unødvendig..

Ellers en hyggelig fyr som virker som han har peiling og tar ting på alvor. Tror han kunne hatt veldig godt av å korte ned pasientlisten sin kraftig.

Oppmerksom og respektfull

Jeg opplevde dr. Rosvoldaunet som oppmerksom og respektfull. Han lyttet og tok seg god tid. Jeg fikk time samme dag ved behov, men opplevde opptil 45 min ventetid.

Den beste!

Uten tvil en lege som lytter, tar deg seriøst, er nysgjerrig, hjelpsom, hyggelig og ikke minst dyktig i jobben sin! Føler meg veldig godt ivaretatt og jeg kan snakke med Anders og alt! Han fortjener kun gode ord og masse ros. Uten tvil, den beste og flinkeste legen jeg har hatt.

Derimot så er det helt håpløst å få tak i damene i resepsjonen på tlf. De er ofte veldig hyggelige, men har hatt flere episoder hvor jeg blir paff over måten de snakker til meg på.

Kunnskapsrik og god på å se pasienten

Jeg har hatt mange fastleger de siste 14 årene - ingen kan måle seg med Dr. Rosvoldaunet!
Tålmodig, respektfull og omsorgsfull. Endelig fikk jeg en lege som tok meg på alvor, og som faktisk følger opp. Hadde bare alle legene vært som han!

Fantastisk lege, men håpløst legekontor

Har hatt Anders som fastlege i et halvt år nå, og har hatt mer besøk til legen "enn normalt" på grunn av mye helseproblematikk det siste året. Anders er en veldig god lege, som alltid tar seg tid til å høre på deg og ønsker å finne løsninger sammen med deg. Han er jeg utrolig fornøyd med.
Legekontoret ellers er helt håpløst etter min mening. Jeg opplever at de er svært vrange på å hjelpe til med noe som helst. For eksempel ville de ikke skrive ut migrenemedisin til meg som har slitt med dette i mange år, fordi "det har ikke vi skrevet ut til deg her før". Jeg tok opp dette med fastlegen som lovte bot og bedring, men jeg fortsetter å oppleve å bli mistenkliggjort. Å få øyeblikkelig hjelp-time er for eksempel helt umulig om du ikke er så syk at du trenger innleggelse, etter min mening.
Det verste med dette legesenteret har likevel vært opplevelse med vikarlegen som nå tar over for Anders frem til jul. Jeg får ikke lenger beroligende medisiner jeg har fått i flere år, fordi det er "et samfunnsproblem at unge folk blir avhengig". Følte meg virkelig ikke forstått som pasient som har slitt og sliter mye med angst. Denne opplevelsen ble heller ikke bedre av at denne legen ikke ville skrive ut legeerklæring til meg for en dag jeg hadde fravær fra skolen, fordi hun ikke kunne vite at jeg hadde vært syk denne dagen. Igjen; Jeg føler meg sterkt mistenkeliggjort og misforstått på dette legekontoret, og verken denne vikarlegen eller legekontoret forøvrig viser noen vilje til å hjelpe meg. Enden på visa er at jeg ikke får ta eksamen pga for stort udokumentert fravær. Man kan gråte over mindre. Jeg har aldri hatt så store problemer med å bli trodd og å få hjelp tidligere, og mener at en utrolig dyktig fastlege ikke veier opp for behandlingen jeg har fått på dette legekontoret.