Anders Spakmo Rosvoldaunet

Autorisasjon (2012)

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ...
Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim
Anders Spakmo Rosvoldaunet er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Spakmo Rosvoldaunet

Ikke særlig fornøyd

Ble veldig overrasket og glad da legen (som den første noen gang) greide å hjelpe meg med en "sykdom" jeg har slitt med hele livet. Likevel sitter jeg igjen misfornøyd da han ikke har greid å behandle diverse andre plagsomme, forholdsvis enkle infeksjoner osv. Han har glemt å gi resepter før helgen slik at jeg har vært i flere dager uten medisin, om jeg bestiller legetime får jeg som regel time ca 7-10 dager senere, må også ofte sitte i 30-45 minutter å vente på å få komme inn til timen. Ga samme type medisin selv om jeg sa i fra om at denne sorten ikke virket på meg. Skifter nå lege.

Hyggelig og profesjonell lege

Har vært hos ham ved ett besøk. Legen var hyggelig og profesjonell. Følte meg godt ivaretatt. Kan absolutt aanbefale ham.

En lege som tar deg på alvor

Som regel (men ingen regel uten unntak) så kjenner pasientene kroppen sin bedre enn en lege. Og Anders tar dette på alvor. Dessuten går han langt for å finne ut av ting, har bare positive opplevelser med Anders! Håper han forblir lenge på Munkholmen!

Bra lege og legesenter generelt!

Jeg hadde først Marit ved Munkholmen legesenter som lege, men det virket som om hun ville ha meg ut raskest mulig. Hvis det var noe hun ikke var sikker på så følte jeg at problemene mine ble feid bort og fikk beskjed om at det bare var å betale utenfor.

Med Anders derimot, følte jeg at han viste interesse og tålmodighet for hva jeg hadde å si. Noe ventetid, men ikke lenger enn 10-15 minutter. Han kunne uten problem bruke mye lenger tid på legetimen min enn 15 minutter. Sist jeg var der så var jeg inne i 30 og betalte kun for en legetime. Profesjonell, oppriktig nysgjerrig på problemer og utrolig hyggelig mann! Tommel opp!

Flink, hyggelig og tar pasienten seriøst

Har bare vært hos ham en gang. Han var da noe forsinket ettersom han hadde mange nye pasienter som han forsøkte å sette seg inn i. Han bar ikke preg av å være stresset og satte av god tid til meg når jeg først kom inn, beklaget også at han var forsinket. Virket interessert i pasienten som person, var hyggelig og effektiv.