Jakob Ciljan Skjelbred

Autorisasjon (2013)

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Jakob Ciljan Skjelbred er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jakob Ciljan Skjelbred

Flink og hyggelig

Tar meg og mine plager på alvor og er veldig hyggelig og en rolig person. Legesenteret er nytt og det er lyse lokaler. Kunne vært et litt større venterom med flere stoler.

Ingen tillit

Ikke flink til å bygge tillit. Ikke hyggelig. Orker så vidt å hilse på sine pasienter, verken barn eller voksne. Føler oss som pakker som skal fortest mulig ut av kontoret. Legen virker irritert hvis man stiller spørsmål om ting eller beslutningen som er tatt. Vi har ikke opplevd at vi har blitt hjulpet. Vi har gått til neste lege.

En trygg og god Lege.

En av de beste legene jeg har vært hos! En mann som virkelig kan faget sitt. Tar seg tid til å spørre og er beroligende. Selv om man har gruet seg på forhånd.

Med mine 3 barn er han helt utrolig god.

Nedlatende og lite empati

Viste veldig lite empati og kom med nedlatende tilbakemeldinger på min situasjon. Jeg gikk gråtende ut av legesenteret. Heldigvis er han vikar for min fastlege.

Anbefales ikke for angstproblemer

Jeg kom for å få hjelp for angstanfall forårsaket av voldtekt og overgrep. Han spurte meg (pasienten) hvordan han kan hjelpe meg med dette. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle svare på det spørsmålet. Jeg forklarte så godt jeg kunne hva jeg går gjennom, og han så ikke ut til å lytte. Det så ut som han ikke hadde noen empati eller meninger om situasjonen min. Han sykemeldte meg i 3 uker og sa at dette er det beste foreløpig. Jeg føler meg ikke komfortabel i det hele tatt å be om en anbefaling av en psykolog fra ham.