Jakob Ciljan Skjelbred

Autorisasjon (2013)

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Jakob Ciljan Skjelbred er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jakob Ciljan Skjelbred

Fantastisk lege med dyktig kunnskap

Utrolig legesenter med topp service i ett trivelig lokale🔆 Skjeldbred gir solid oppfølging og tar seg god tid til å lytte.
Stor takk til lege Jacob Ciljan Skjelbred som har hjulpet meg med sin kunnskap og forståelse💐
Medisyd legesenter er denne bransjen sitt svar på ‘Gordon Ramsey nivå’⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Arrogant og nedlatende

Skjelbred var vikar for min fastlege. Har aldri følt meg så lite hørt og sett av en lege som hos han. Det virket som om han hadde bestemt seg på forhånd for hva som var problemet, og virket uinteressert i å lytte på meg. Ble nærmest latterliggjort da jeg prøvde å lufte mulige løsninger og spørre meg til råds. En forferdelig opplevelse, som jeg gikk gråtende og like uviten og ubehandlet ut fra.

Provosert og oppgitt etter besøk

Kom inn med min syke ett-åring - vikar for vår fastlege. Følte vi var til bry fra øyeblikket vi kom inn på kontoret hans. Jeg prøvde å forklare sykdomsforløpet men fikk ikke inntrykk av at han verken lyttet eller brydde seg om min bekymring eller barnets tilstand. I løpet av vårt ti-minutter lange besøk fikk vi flere nedlatende kommentarer og uklare råd om videre behandling. Dro fra legekontoret mer hjelpesløs og rådvill enn da vi kom. Slike opplevelser burde ikke forekomme på et legekontor!

Lite imøtekommende

Var vikar for fastlegen min. Spurte om han kunne purre på en behandling. Men det kunne han ikke. Mente at det ikke var så alvorlig og fikk det til å høres ut som en bagatell. Heldigvis var han bare vikar.

Meget dyktig Lege

Jakob var min fastlege fra 2014-2019. Tok seg alltid tid til meg og var alltid behjelpelig og hyggelig. Var genuint opptatt av å kjenne sine kunder best mulig så han kan hjelpe best mulig. Byttet fastlege får at jeg flyttet ut fra Trondheim til min hjemkommune