Jakob Ciljan Skjelbred

Autorisasjon (2013)

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Jakob Ciljan Skjelbred er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jakob Ciljan Skjelbred

Arrogant og uinteressert

Støtter meg dessverre på det flere skriver. Har flere ganger droppet å dra til lege fordi jeg vet hva svaret blir, at jeg skal se an noen uker og komme tilbake. Og når jeg kommer tilbake har han ingen historikk på forrige besøk. Uinteressert og kan oppleves nedlatende. Først når jeg virkelig krevde oppmerksomhet rundt en del ting som plutselig oppstod, fikk han fortgang på sakene. Og da skal det sies at oppfølgingen og kompetansen var langt mer tilstede.

Dyktig og imøtekommende

Jeg har vært hos Jakob et par ganger nå, og han oppleves som svært flink og imøtekommende. Han tar pasienten på alvor og skaper en trygghetsfølelse.

Arrogant og lite empati

Jeg har vært til denne legen en gang, utrolig arrogant og jeg hadde ubehagelig opplevelse. Oppførte seg nedlatende, og virker ikke særlig glad i jobben sin.Når jeg snakket han bare skrivet på PC og nesten ingen øyekontakt og jeg vet ikke han høre meg.

ikke for vennlig

han kan ikke lytte og han jobber med maskin, jeg har aldri følt at jeg blir lyttet til og støttet, han gir inntrykk av en person uten medfølelse, han utsetter diagnosen, han fikk meg til å føle meg stresset ved hvert møte og konsultasjon.

Hjelpsom, hyggelig, trygg og kunnskapsrik

Jakob er utrolig dyktig og behagelig lege. Tar pasienten på alvor. Han er flink til å lytte og komme med innspill. Trygg og enkelt å prate med kan nok faget sitt veldig godt. Han er grundig og veldig flink med barna mine. Som anbefales på det sterkeste.
Veldig fornøyd med legen min.