Lars Andreas Dahl

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Lars Andreas Dahl er en av 13 fastleger i Vågan

Siste vurderinger av Lars Andreas Dahl

Lytter og tar problemene på alvor

Lars Andreas lytter og tar problemer på alvor. Jeg har vært pasient hos han i 2 år og fikk flere henvisninger da jeg hadde fortalt om mine plager. Finner meg heller ikke igjen i det at det var lite forståelse om psykiske problemer. Han lytter og kommer med alternativer (som om jeg ville gå til psykolog på behandling eller få medisiner). Føler meg sett og at han tar tak i ting, forskriver medisiner, sender henvendelser osv. Veldig hyggelig og profesjonell er han også.

Lite forståelse for psykisk helse

Virket kaldt og lite forståelsesfull da jeg dro til han for å få henvisning til psykolog. Følte ikke jeg ble tatt seriøst om mine psykiske problemer.

Hyggelig og veldig flink

Jeg er veldig fornøyd med Lars Andreas Dahl. Han har en veldig rolig tilnærming til problemene, noe som gjør at jeg føler meg trygg på at han kan det han driver med. I tillegg er han veldig hyggelig og trivelig

VERDENS BESTE

Lars Andreas er den beste legen jeg noen gang har hatt!! Han tar meg på alvor, spør hvordan jeg har det med tanke på tidligere plager, og kommer kjapt til bunns i nåværende plager. Han er en svært trivelig og dyktig lege. Anbefales på det sterkeste!

En flott lege

Dette er ikke min fastlege, men har måttet gå til han et par ganger.
Han er på min alder, og tenkte han var ung og lite erfaren. Men fikk et helt annet inntrykk når jeg var hos han. Han sitter ikke å trykker på pcn mens jeg må vente på å snakke videre om mine plager, men snakker med meg, er interessert i å finne ut hva/hvor jeg vil med besøket, og tar seg tid. Deretter får jeg klare svar tilbake og hva han vil gjøre videre.
Her er det ikke noe "du kan få paracet, og så ser vi det an, så bestiller du ny time dersom det ikke bedrer seg"..osv - som jeg har hørt mye fra andre leger.. Men her er det handling, så man slipper å vente i det uvisse. Han er kortfattet men veldig klar på det han sier. Den type lege som leter etter løsning, istedet for å håpe det går over.

Han fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt!
Vil gjerne bytte lege og få han istedet!