Palwinder Singh

Hemnes legekontor, Elavit AS

• Indremedisin
  • Lungesykdommer

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Hemnes legekontor Telefonnummer63 85 27 7063 85 27 ...
Hemnes sykehjem 1970 Hemnes
Palwinder Singh er en av 13 fastleger i Aurskog-Høland
Elavit AS
Solheimveien 30 1473 Lørenskog
Palwinder Singh er en av 34 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Palwinder Singh

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Singh er en utrolig dyktig lege, ser deg og lytter til deg. Han har virkelig forståelse og tar tak i det som skal gjøres enten det er kontakt med sykehus eller det å ta de rette prøvene. Han er kunnskapsrik og vil kun det beste for pasienten, og tar deg alltid på alvor. Jeg kan ikke se for meg at det finnes noen bedre fastlege, og kan derfor anbefale han på det varmeste!

Faglig kompetent og god lege!:)

Meget hyggelig og kompentent lege. En god lytter og tar viser virkelig forståelse til pasientens bekymringer!

Ikke å anbefale

Hatt han som fastlese i flere år.Han er veldig blid og man får lett en god tone med han. Men dessverre ikke faglig dyktig, søker ofte etter svar på google og sitter å leser høyt fra svarene han finner.
Lytter ikke til pasienten og har ofte et svar før man får sagt symptomene. Opplever at man må nesten vite selv hva som feiler en å kreve behandlig/henvisning deretter.

Dårlig og grådig lege

Jeg fraråder på det sterkeste denne legen. Han er arrogant og grådig kun etter pengene.
Null stjerner fra meg om det hadde vært mulig.

Dårlig

Ikke kommunisere godt med pasienten, ikke ta kontakt dersom det er noe feil med prøvene og venter til neste avtale.

Han har også en tendens på å ikke besvare pasienten sine spørsmålene og høre på hvordan pasienten føler.