Rune Bjoraa Hodne

Songdalen legesenter

2012

Songdalen legesenter Telefonnummer38 18 51 2038 18 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Songdalsvn. 53 4645 Nodeland
Rune Bjoraa Hodne er en av 7 fastleger i Songdalen

Siste vurderinger av Rune Bjoraa Hodne

Tilstede, positiv og serviceinnstilt

Byttet til Rune fordi jeg fikk han anbefalt av andre, og jeg er så fornøyd. Han er flink, imøtekommende, blid, høflig, er flink til å lytte, har god tid og virker oppriktig interessert i hvordan det går.

Helt topp!

Kjempe ok lege! Han tar seg tid, hører på en og er ikke redd for å sende en videre til spesialisttjenesten. Tipp topp, tommel opp!

Veldig fornøyd

Har hatt tre fastleger og vært fornøyd med alle. Ene ble pensjonert og andre flyttet, derfir ble det Rune nå. Han følger opp beskjeder som skal gis, holder avtaler vi gjør, leser seg opp før jeg kommer, yter alltid sitt beste og lytter til det jeg sier. Et ekte medmenneske som også sier ifra når han ikke er enig med pasienten. Det setter jeg pris på.

Anbefales

Han er min fastlege. Han er dyktig og tar seg tid. Jeg skulle gjerne fortsatt hos ham, men ventetiden er dessverre for lang. Pr. i dag ca. 1 mnd. ventetid.
Det er som regel lenge å vente før man kommer gjennom på telefonen. Det er som regel alltid lang ventetid på venterommet før man kommer inn.

En imøtekommende og dyktig lege

Jeg har ikke hatt mange fastleger oppigjennom da jeg ennå er veldig ung. Jeg har flyttet og har med tungt hjerte måtte bytte fastlege. Rune er en lege med svært høyt faglig nivå som virkelig forstår seg på mennesker og deres situasjon. Han bruker god tid på å forstå deg og din situasjon, muntre deg opp og gi deg råd. Jeg har også til tider fått time samme dag om nødvendig med mindre han har andre ærend eller kontortid.

Både han og legekontoret har alltid i mine øyne gjort en fabelaktig jobb. Anbefaler på det sterkeste.