Rune Bjoraa Hodne

Songdalsvn. 53 4645 Nodeland
Rune Bjoraa Hodne er en av 6 fastleger i Songdalen

Siste vurderinger av Rune Bjoraa Hodne

Veldig fornøyd

Har hatt tre fastleger og vært fornøyd med alle. Ene ble pensjonert og andre flyttet, derfir ble det Rune nå. Han følger opp beskjeder som skal gis, holder avtaler vi gjør, leser seg opp før jeg kommer, yter alltid sitt beste og lytter til det jeg sier. Et ekte medmenneske som også sier ifra når han ikke er enig med pasienten. Det setter jeg pris på.

Anbefales

Han er min fastlege. Han er dyktig og tar seg tid. Jeg skulle gjerne fortsatt hos ham, men ventetiden er dessverre for lang. Pr. i dag ca. 1 mnd. ventetid.
Det er som regel lenge å vente før man kommer gjennom på telefonen. Det er som regel alltid lang ventetid på venterommet før man kommer inn.

En imøtekommende og dyktig lege

Jeg har ikke hatt mange fastleger oppigjennom da jeg ennå er veldig ung. Jeg har flyttet og har med tungt hjerte måtte bytte fastlege. Rune er en lege med svært høyt faglig nivå som virkelig forstår seg på mennesker og deres situasjon. Han bruker god tid på å forstå deg og din situasjon, muntre deg opp og gi deg råd. Jeg har også til tider fått time samme dag om nødvendig med mindre han har andre ærend eller kontortid.

Både han og legekontoret har alltid i mine øyne gjort en fabelaktig jobb. Anbefaler på det sterkeste.

Faglig og menneskelig dyktig lege

Veldig faglig flink lege som tar seg tid og lytter til deg. Han gir tips og innspill til hva man som pasient kan gjøre. Som lege følger han opp og informerer på en forståelig måte. Flink med barn er han også.

Tar seg tid, lytter,vennlig og flink til å forklare.Grundig og gir alltid tilbakemelding på prøver o.a. HELT TOPP