Songdalen legesenter

Telefonnummer38 18 51 2038 18 51 ...
Songdalsvn.53 4645 Nodeland

Siste vurderinger av behandlere ved Songdalen legesenter

Omtenksom og grundig.

Lege: Bernt Nilsen Skrevet

Bryr seg om pasientene sine, er grundig ved prøvetaking, en god lytter skaper tillit , jeg føler meg godt ivaretatt, beste leg jeg har hatt.

Forståelsesfull og Hjelpsom

Lege: Bernt Nilsen Skrevet

Bernt var til god hjelp da jeg hadde en situasjon hvor medisiner jeg må ha var utilgjengelige for en lengre periode.

Trygg, seriøs, forståelsesfull

Lege: Jasmin Haj Younes Skrevet

Jeg skryter av Jasmin hver gang jeg prater med folk om fastleger. Og i det siste har det vært ganske ofte, grunnet en vanskelig periode i livet. Hun er travel, men hun tar seg god tid på time. Hun forstår både det fysiske og psykiske, og er forståelsesfull og empatisk. Hun henviser når det er behov og jeg opplever at hun tar meg på alvor. Hun svarer raskt på henvendelser, følger opp og undersøker dersom hun er usikker. Jeg er så takknemlig for at jeg har henne som fastlege. Trenger du en lege som virkelig prøver å forstå og som tar deg på alvor, bør du velge Jasmin.

En lege som lytter, og vil finne den beste løsningen.

Lege: Hanne Marita Nilsen Lund Skrevet

Hyggelig, blid og omtenksom. Kan drøfte alle plager med henne. Er god på raske tilbakemeldinger. Føler trygghet.

Veldig fornøyd!

Lege: Jasmin Haj Younes Skrevet

Hun er beste lege.Jeg hadde veldig gode opplevelser. Hun var alltid veldig snill med begge barna mine og med meg.Hun lytter til deg når det kommer til hvilke symptomer han valgte fra sykdommen og ga oss alltid riktig behandling.hun er en perfekt lege for familien min!