Songdalen legesenter

Songdalsvn.53 4645 Nodeland

Siste vurderinger av behandlere ved Songdalen legesenter

Tillitsfull og fantastisk lege

Lege: Rune Bjoraa Hodne Skrevet

Tillitsfull, tar seg tid, kunnskapsrik, til å stole på, blid, hyggelig. Jeg er 100 % fornøyd med Rune

Beste legen som finnes

Lege: Rune Bjoraa Hodne Skrevet

Ble henvist til Rune etter å ha gått måneder uten å få hjelp fra nåværende og tidligere fastlege. Han tok seg tid og tok meg på alvor. Han undersøkte magen, fant problemet og ga meg behandling på samme dag.

Hadde det ikke vært for resepsjonen...

Lege: Helene Marie Thomassen-Alsaker Skrevet

Hele Marie er mye mulig en god lege, men det er synd at resepsjonen ødelegger alt og gir et så forferdelig inntrykk at jeg allerede før jeg har klart å få snakke med fastlegen ikke orker å forholde meg til dem lenger, og tenker bytte legekontor.
Min erfaring her er at du her nektes telefonsamtale med fastlegen din selv om du ligger hjemme i sengen og ikke klarer å reise deg. De krever samme hva at du på en eller annen måte få deg opp og møte opp personlig.

Du kan heller ikke bestille time online på dette legekontoret siden de enkelt og greit ikke tilbyr dette.

Så alt i alt, hvorfor velge en ung uerfaren lege med en slik resepsjon som styrer showet når det finnes dyktige leger med online booking og trivelige kolleger som gjør deg glad når du tar kontakt?

Trygg, omsorgsfull og lyttende

Lege: Brita Merete Zinck Skrevet

Denne legen er utrolig skjønn og flink til å lytte. Jeg har vært der en del i forbindelse med psykisk helse, og legen er veldig samarbeidsvillig og står på for å henvise til ulike hjelpetilbud. Hun er støttende, omsorgsfull og bryr seg om pasientene sine. Hun er alltid i godt humør. Legen anbefales på det sterkeste. Utrolig varmt menneske.

Lang ventetid og nedlatende

Lege: Atle Kristensen Skrevet

Dette er en travel mann som har alt for lang ventetid på å få time. Forsåvidt en hyggelig mann men opplevde han som nedlatende i telefon samtale om medisiner.

Ikke min fastlege nå lengre

Dette er en Pluss-tjeneste.