Egon Krøll

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Egon Krøll er en av 29 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Egon Krøll

Vennlig og serøs lege

Slik burde alle leger vært. Og jeg er kjempeglad for at han er min fastlege.!! Får gode råd, god støtte og han er alltid vennelig og høflig.

Lege, intet mer, intet mindre...

Hatt Dr. Krøll som fastlege en lengre periode over flere år nå.
Begynte bra, og fulgte opp en stund, men virker som han er "gått lei" og følger ikke opp lenger. Må selv lese meg opp før jeg går til time, for selv om han "lytter" så får jeg ingen råd eller tips annet enn at jeg skal ta noen nye blodprøver eller henvises et annet sted for en mer gjennomgående test. Joda, det hadde vært greit det. Om det i det hele tatt ble fulgt opp etterpå, men det har ikke skjedd på flere år nå. Lei av å måtte hale ut info fra han.

Veldig fornøyd

Egon Krøll er en fantastisk fastlege. Tar seg tid til å lytte og en føler seg veldig godt i varetatt. Vil også berømme hans legesekretær som alltid er imøtekommende og svært hyggelig.

Beste legen jeg har hatt

Byttet til Egon mens meg var student på Lillehammer. Har aldri hatt en bedre lege. Følte han virkelig tok seg tid til meg og var opptatt av oppfølging. Sekretæren er også utrolig hyggelig og lett å snakke med. Hadde aldri byttet om jeg ikke flyttet bort fra Lillehammer.

Helt genial lege!

Har hatt mange leger, men når jeg fikk Dr Krøll har jeg funnet en lege med god forståelse, oppriktig interesse og tid til å lytte. Han tar pasienten på alvor og følger alltid opp. Er super fornøyd. Hadde bare alle leger vært som doktor Krøll.