Egon Krøll

Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Egon Krøll er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Egon Krøll

Sier det som det er

Virker ikke gira på overbehandling, og sier det som det er, selv om det er en vanskelig ting å gjøre.

Flink og lyttende lege.

Har brukt Krøll siden 2010.Han har hjulpet meg mange ganger.Han lytter,finner tiltak.henviser videre.Hyppige kontroller ,hvis det virkelig er noe alvorlig.Flink til å informere.og henger seg ikke opp i "bagateller".Jeg syns han er flink.!!Det er lett å komme i kontakt med ham...Jeg har tillit og han er lett å kommunisere med!!
Serviceen er upåklagelig!!

Opptatt av pasienten

Tar seg tid til å lytte og stiller relevante spørsmål. Hyggelig kontorsøster
Holder stort sett tiden.

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Fra en som har vært borti mye rart av leger og helsepersonell er E.K. virkelig den beste legen jeg har hatt. Dette er en meget hyggelig lege som jeg aldri har opplevd som inkompetent. Generelt skal heller ikke fastleger forventes å ha dybdeinnsikt i alle mulige fagområder, da dette er spesialisthelsetjenestens oppgave. At jeg selv kan komme med innspill på hva jeg mener er riktig behandling for meg er bare positivt. Det betyr ikke at jeg gjør all jobben, eller stiller mine egne diagnoser.

Her har jeg alltid blitt tatt på alvor, og opplever E.K. som en lege som virkelig ønsker å hjelpe, og som bryr seg. Han driver teknisk sett for seg selv, selv om det er et felles bygg med mange leger, noe som selvsagt gjør kontoret sårbart ved sykdom/ferie. Likevel har det alltid vært satt opp en vikar i de svært få tilfeller jeg har opplevd at kontoret "plutselig" har vært stengt.

For noen vil det selvfølgelig bare ikke fungere, slik som det alltid er, i alle relasjonsformer man har i livet. Man må tross alt finne en lege som man selv opplever at passer for en. Jeg personlig vil ikke bytte fra Egon Krøll for alt i verden.

Kontordamen er også veldig imøtekommende og jeg opplever henne som dyktig, i den grad hun har gjort faglige vurderinger. Hun får også 5 stjerner!

Fullstendig inkompetent

Jeg er en pasient med mange plager både fysisk og psykisk og denne legen er langt i fra kompetent nok til å kunne behandle virkelig syke mennesker. Han snakker meg etter munnen og er enig i alt jeg sier, som betyr at jeg kommer for å stille diagnoser på meg selv, og det eneste nyttige han gjør er å skrive ut resepter på det jeg har funnet ut. Dessuten har han bare pasienter 4 dager i uken, torsdag er det nemlig stengt. Det har også ofte skjedd at de plutselig har stengt i over en uke uten å oppgi grunn. Kontordama er flink, til og med mer kompetent enn selve legen, og det er skummelt! Det skal imidlertid sies at det stemmer at det som regel ikke er så lang ventetid, men jeg har opplevd at det tar opp til flere uker å få svar på enkle blodprøver. Gjør hva dere vil, men hvis du er ute etter en dyktig lege som ikke trenger å bla opp i lærebøker hver gang du forklarer noe, så er dette ikke personen for deg. Jeg fraråder på det sterkeste å ha doktor Krøll som fastlege dersom du vil ha ordentlig legehjelp. Den ene stjerna jeg gir er utelukkende til kontordama.