Egon Krøll

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Egon Krøll er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Egon Krøll

Kunnskapsrik og intressert

Kunnskapsrik lege som ønsker å hjelpe sine pasienter. Er ærlig og tar seg god tid når det er trengs. Vennlig og blid. Kontordamen er også veldig hyggelig!!

Trygg lege

Alltid imøtekommende og hjelpsom. Terningkast 6. anbefales på det varmeste. Følger opp godt, meget fornøyd

Lege, intet mer, intet mindre...

Hatt Dr. Krøll som fastlege en lengre periode over flere år nå.
Begynte bra, og fulgte opp en stund, men virker som han er "gått lei" og følger ikke opp lenger. Må selv lese meg opp før jeg går til time, for selv om han "lytter" så får jeg ingen råd eller tips annet enn at jeg skal ta noen nye blodprøver eller henvises et annet sted for en mer gjennomgående test. Joda, det hadde vært greit det. Om det i det hele tatt ble fulgt opp etterpå, men det har ikke skjedd på flere år nå. Lei av å måtte hale ut info fra han.

Veldig fornøyd

Egon Krøll er en fantastisk fastlege. Tar seg tid til å lytte og en føler seg veldig godt i varetatt. Vil også berømme hans legesekretær som alltid er imøtekommende og svært hyggelig.

Beste legen jeg har hatt

Byttet til Egon mens meg var student på Lillehammer. Har aldri hatt en bedre lege. Følte han virkelig tok seg tid til meg og var opptatt av oppfølging. Sekretæren er også utrolig hyggelig og lett å snakke med. Hadde aldri byttet om jeg ikke flyttet bort fra Lillehammer.