Kent Ove Heimdal

Vangstunet legesenter

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vangstunet legesenter Telefonnummer56 51 24 1056 51 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vangsgt. 27 5700 Voss
Kent Ove Heimdal er en av 17 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Kent Ove Heimdal

Fantasisk

Erfaren doktor som tar deg på alvor. Han lytter og er flink å spørre andre når han er usikker. Bruker spesialister ved behov.
Har alltid tid til deg.
Kommer aldri til å bytte fastlege.

Verdens beste Fastlege

Kom til han med mine problema i 2017. Heimdal har hjelpt meg på alle måta vidare i livet. Både med helse og psykisk. Alltid kjekt og komme igjen og han lytte alltid til da eg har å sei.

Empati

Har hatt Heimdal til fastlege i fleire år, flink lege som tek deg på alvor. Kunnskapsrik men søkjer og hjelp hvis det trengs.

FOR ein lege

Har ikkje vore borti flinkere fastlege. Viser interesse, er meget hyggelig, prøver virkelig å hjelpe. Fantastisk Heimdal!!!

Dyktig og god fastlege

Har brukt Heimdal som fastlege over flere år, men må desverre bytte grunnet flytting.

I tiden jeg har hatt Heimdals som fastlege har vi løst flere helseproblemer, etter min mening på en svært god måte.

Heimdal bruker sin erfaring og kunnskap men sjekker også eventuell ny kunnskap og forskning på temaet. Han hjelper så langt det skaper resultater og henviser til spesialist når det er nødvendig.

God på kommunikasjon selv på vanskelige temaer.

Anbefales som fastlege.

Tilgjengelighet og ventetid er kanskje ikke den beste, men her er det også viktig som pasient å kommunisere i hvilken grad man ønsker en legetime raskt. Her kunne jeg vært tydligere i min kommunikasjon da jeg ønsket en legetime raskt, og ikke om 1 uke.