Bygdelegane på Voss AS

Hardangerveien 6 5705 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Bygdelegane på Voss AS

Lyttende og trygg

Lege: Kirsti Vevatne Skrevet

Kirsti var proff, lyttende og trygg på den timen eg hadde med ho.

Tok meg på alvor, samstundes som ho var ein fin blanding av medmenneske og fagperson.

På toppen av alt var ho roleg og avbalansert, og fulgte opp det eg sa på ein fin måte.

Beste legen!

Lege: Kirsti Vevatne Skrevet

Tar deg på alvor, lyttar og kjem med løysingsforslag. Tek raskt kontakt med spesialisthelsetenesta om ho er i tvil.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Har hatt Bondevik som fastlege i mange år, og har aldri vore borti ein betre lege. Ho ser meg, høyrer på meg og tar meg alltid på alvor. Har hatt mykje oppfølging, og eg får alltid svar på telefon og melding på helsenorge.no. Vanskeleg å få time raskt, men dette er på grunn av at ho er populær og travel, og ikkje på grunn av manglande vilje.

Kan virkelig anbefalast!

En trygg, god og dyktig lege

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Har vært hos Heimdal i noen år, og syntes han er både flink, dyktig og tar seg tid. Nå går ikke jeg ofte til legen, bare når jeg må, men han husker meg alltid og er alltid genuint opptatt av hvordan jeg har det. Det eneste som er litt kjipt, er at det tar noen uker å få time hos ham. Han er godt likt og alle vil ha ham som lege :-)

Kjempe dyktig lege

Lege: Ottar Rakoto Fjose Skrevet

Beste legen eg har vært hos.
Føler meg hørt når eg er der. Tar seg god tid til deg om det trengs. Blir alltids tatt i mot med et smil