Cheneso Moumakwa

Autorisasjon (2013)

Sannan Legesenter AS Telefonnummer73 60 42 6073 60 42 ...
Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer
Cheneso Moumakwa er en av 27 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Cheneso Moumakwa

Trygg og kunnskap rik

En virkelig snill og grei lege som tar seg god tid til pasientene . Undersøkelser og sender raskt videre til sykehus om nødvendig. Føler meg i trygge hender. Snakker litt utenom for å finne ut hvordan pasienten har det. Og kommer med oppmuntring og trøst om det er nødvendig. Er meget fornøyd med legen !!

hører ikke på pasienten

Avbryter meg og er ikke interessert i høre hva jeg har å si. Jeg ønsket å ta diverse tester og blodprøver da jeg var bekymret fordi jeg følte at noe ikke stemte. Lege sier at alle disse vil være normale og at han blir da nødt til å be meg om å ta det mere med ro - lege har ikke spurt hva jeg gjør i hverdagen og har ingen grunnlag for å komme med påstander. Jeg har heller ikke rukket å komme med de ulike symptomene jeg har da han bare avfeier meg. Sier videre at jeg må se på filmen «Biler» og viser frem de ulike karakterene fra filmen og sier at jeg må lære av disse. Skriver ut resepter på noe man ikke trenger resept på og som jeg sa flere ganger ikke har funket for meg. Skriver også ut resept på noe man ikke får tak i før langt ut i neste år.

Overfladisk og uinteressert

Oppsøkte lege pga ryggsmerter.

Ingen undersøkelser men tipset om enkleste måten å bli sykemeldt på. Ingen forslag for bedring av ryggen.

Ville bare at man skulle ta så mye smertestillende man ville i 2 måneder og så sykemelde seg.
Spilte ingen rolle at jeg sa at jeg ikke ville sykemeldes, kun få hjelp med ryggen.

-Hadde god tid, men bør undersøke og hjelpe pasienten neste gang.

Flink og kunnskapsrik

Flink lege som kan mye! Snill og kunnskapsrik. Følger opp avtaler og står på for sine pasienter. Anbefaler denne legen.

Uprofesjonell

Tar ikke hensyn til det pasienten sier, arrogant lege. Avbryter når pasienten ønsker å si noe. Påstår ting som ikke stemmer, i det hele tatt ganske frekk. Anbefaler ikke denne legen. Bra det finnes leger, som tar seg godt av sine pasienter, for denne legen gjør ikke det.