Sannan Legesenter AS

Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Sannan Legesenter AS

Trivelig og imøtekommende

Lege: Haydar Bamarni Skrevet

Trivelig, hyggelig, har hatt mange forskjellige leger men han er en av de få jeg har likt å hatt som fastlege.
Rimelig ung lege så jeg håper jeg får beholde han i mange år.

Forståelsesfull og trygg lege

Lege: Dragan Zerajic Skrevet

En lege som jeg stoler fullt og helt på. Opplever å bli godt ivaretatt. Dragan oppleves faglig ekstremt dyktig.

Imøtekommende, hyggelig og dyktig lege

Lege: Haydar Bamarni Skrevet

Utrolig dyktig lege som gjør det han kan for å hjelpe meg som pasient. Jeg sliter med angst og synes alltid det er vanskelig å snakke med nye leger, men Bamarni er veldig lett å snakke med og han får meg til å føle meg både trygg og hørt i samtaler. Han er grundig i undersøkelser og jeg er veldig fornøyd med å ha fått han som fastlege.

Tryggere i faget sitt enn i kommunikasjon med pasienter

Lege: Haydar Bamarni Skrevet

Opplevde ikke kommunikasjon med oss som pasienter særlig betryggende. Han hilste på oss som er helt nye, men vi ble eksempelvis ikke vist til stoler vi kunne sitte på. Det var tenåringsbarnet som hadde time, og det barnet er ikke særlig trygg i ukjente situasjoner så vi foreldrene må nok være med senere også for å veilede i hvor h*n kan sette seg og når vi kan reise oss å gå o.l.

Haydar spurte gode faglige spørsmål (så vidt jeg forstår), så jeg føler vi fikk hjelpen vi trengte med tanke på det vi kom for.

Fantastisk lege som ikke stresser en og som lytter

Lege: Jan Oddvar Setten Skrevet

Av alle leger jeg har hatt, er han min favoritt. Føler aldri at jeg er til bry, får alltid gode råd, blir tatt på alvor, og han tar Seg tid til hver pasient! Jeg er så fornøyd!