Sannan Legesenter AS

Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Sannan Legesenter AS

Kunnskapsrik, men mange pasienter

Lege: Ingrid Korssjøen Skrevet

Veldig bra lege med forståelse. Men blir litt dårlig oppfølging og må stå for mye av det selv da det er mange pasienter på legen.

Bra førsteinntrykk

Lege: Skule Ystad Skjei Skrevet

Er en lege som høre va du si og er hjelpsom, anbefales på det varmeste, min forrige fastlege lytta ikke på noen ting

Trygg og kunnskap rik

Lege: Cheneso Moumakwa Skrevet

En virkelig snill og grei lege som tar seg god tid til pasientene . Undersøkelser og sender raskt videre til sykehus om nødvendig. Føler meg i trygge hender. Snakker litt utenom for å finne ut hvordan pasienten har det. Og kommer med oppmuntring og trøst om det er nødvendig. Er meget fornøyd med legen !!

Tar seg ikke tid

Lege: Ingrid Korssjøen Skrevet

Smilende dame, men føler hun vil ha deg ut av kontoret fortest mulig. Går alltid derfra uten å få sagt det jeg skulle. Skulle ønske hun lyttet mer til pasienten.

hører ikke på pasienten

Lege: Cheneso Moumakwa Skrevet

Avbryter meg og er ikke interessert i høre hva jeg har å si. Jeg ønsket å ta diverse tester og blodprøver da jeg var bekymret fordi jeg følte at noe ikke stemte. Lege sier at alle disse vil være normale og at han blir da nødt til å be meg om å ta det mere med ro - lege har ikke spurt hva jeg gjør i hverdagen og har ingen grunnlag for å komme med påstander. Jeg har heller ikke rukket å komme med de ulike symptomene jeg har da han bare avfeier meg. Sier videre at jeg må se på filmen «Biler» og viser frem de ulike karakterene fra filmen og sier at jeg må lære av disse. Skriver ut resepter på noe man ikke trenger resept på og som jeg sa flere ganger ikke har funket for meg. Skriver også ut resept på noe man ikke får tak i før langt ut i neste år.