Sannan Legesenter AS

Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer

Siste vurderinger av Sannan Legesenter AS

Grundig og effektiv fastlege

Lege: Jørund Skjei Skrevet

Grundig fastlege som er lett å forholde seg til. Følger opp prøvesvar kjapt og gir gode forklaringer. Ser ut til å bruke tid og energi før/etter selve konsultasjonen for å komme frem til diagnoser og behandlingsalternativer. For meg som pasient viser dette at han ikke bare arbeider ut fra gammel rutine, men søker etter ferskest mulig kunnskap og behandling. Fremstår ikke som en ekstremt utadvent type, men er alltid høflig og bekrefter at han får med seg hva du ønsker å få frem.

Fremragende!

Lege: Julia Alexandersen Skrevet

Jeg har flyttet mye og derfor erfaring med mange fastleger. Julia Alexandersen framstår som blant de aller beste i måten hun ivaretar meg som pasient.

Hun framstår som svært empatisk, nysgjerrig, imøtekommende og oppriktig interessert i å løse problemene dine som pasient. Hun forklarer medisinske problemstillinger på en svært lettfattelig og forståelig måte, i tillegg til å gi tydelig informasjon om oppfølging og hvordan du som pasient må forholde deg til ulike typer sykdom.

Hun gir inntrykk av å ha 360-graders fokus på deg som pasient, og de ulike sykdommene du måtte ha. Dette medfører at hun ikke bare viser kunnskap om det du har bestilt time for, men også hvordan dette forholder seg til andre sykdommer du måtte ha. Prøvesvar etc følges opp med tydelige meldinger i pasientskyen som både forklarer hva prøvene innebærer og hva du som pasient må gjøre videre.

Det eneste minuset er at ventelisten er lang for å få henne som fastlege. Det er kanskje ikke så rart?

Dårlig på pasientbehandling

Lege: Jørund Skjei Skrevet

Framstår som ganske spesiell, usikker på om det er arroganse eller innadvendthet, men ingen av besøkene hos dr. Skjei har gitt inntrykk av at han har vært spesielt interessert i meg som pasient. Av en lang liste leger og behandlere jeg har vært hos i voksen alder, framstår han som en av de klart dårligste når det gjelder kommunikasjon og interaksjon med pasienten.

Pluss for en detaljert gjennomgang av legemidler og sykdomsbilde første time, men dette overskygges dessverre av det overnevnte.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Ingrid Korssjøen Skrevet

Trivelig lege som gir et flott inntrykk. Rask og flink på henvisninger, flink til å lytte. Framstår som en veldig oppegående lege.

Utrolig hyggelig!

Lege: Ingrid Korssjøen Skrevet

Veldig hyggelig lege, som er både smilende og imøtekommende. Tar meg alltid på alvor, og kommer med gode løsninger til mine problemer og bekymringer. Forståelsesfull og empatisk.