Sannan Legesenter AS

Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer

Siste vurderinger av Sannan Legesenter AS

Solid og kunnskapsrik

Lege: Jørund Skjei Skrevet

En bedre lege skal du lete lenge etter! Har vært til han både med fysiske og psykiske utfordringer og sammen med Jørund kommer man alltid fram til en løsning. Han følger deg godt opp og er meget profesjonell i sin tilnærming. Av og til kan man måtte belage seg på å vente litt ekstra på timen, men jeg ser på det som et kvalitetstegn at han tar den tiden han trenger med hver enkelt pasient. Ser at mange beskriver han som spesiell, men mitt inntrykk er at han er ekte og en passe mengde utadvent.

Kan ikke anbefales

Lege: Jørund Skjei Skrevet

Dette er en lege jeg helt ikke klarer å forstå, oppleves som flink i sitt fag men arrogant og blir som å møte en vegg når man trenger hjelp.
Spørr om hjelp men ingen hjelp å få, ender med en spøk og ut døra etter max 10 min uten å vite noe mer.
Oppleves som han er mer ut etter neste pasient enn å fokusere på den som er der nå.

Gir seg ikke

Lege: Jørund Skjei Skrevet

Forståelsesfull og rettferdig, gjør alt i sin makt for å finne ut hva problemet/sykdommen er og når han ikke finner noe henviser han videre. Litt vanskelig å komme innpå kanskje, men handler om hvor mye man gir av seg selv også. Han er heller ikke redd for å bruke over avsatt tid, så er derfor opptil 20 min forsinket som regel. (Mitt inntrykk)
Sier meningen sin, så hvis man ikke tåler det er han ikke legen for deg ;)

Trivelig og kunnskapsrik

Lege: Jørund Skjei Skrevet

For en trivelig og profesjonell lege! Han er både kunnskapsrik og smilende. Anbefales på det sterkeste!

Grundig og effektiv fastlege

Lege: Jørund Skjei Skrevet

Grundig fastlege som er lett å forholde seg til. Følger opp prøvesvar kjapt og gir gode forklaringer. Ser ut til å bruke tid og energi før/etter selve konsultasjonen for å komme frem til diagnoser og behandlingsalternativer. For meg som pasient viser dette at han ikke bare arbeider ut fra gammel rutine, men søker etter ferskest mulig kunnskap og behandling. Fremstår ikke som en ekstremt utadvent type, men er alltid høflig og bekrefter at han får med seg hva du ønsker å få frem.